دانلود مبانی (چارچوب) نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی


در حال بارگذاری
۱۸ تیر ۱۳۹۸
Word, Pdf
1219 کیلوبایت
70
۸,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا چارچوب نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی برای دانلود آماده است که شامل (مبانی نظری و ادبیات، پیشینه داخلی و پیشینه خارجی تحقیق و … جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی)

توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

سر فصل های این فایل شامل موارد زیر است:
-مقدمه
-شبکه های اجتماعی
-رسانه‌های اجتماعی و شبکه های اجتماعی چه هستند؟
-تولد شبکه‌ های اجتماعی
-شبکه‏ های عمومی و تخصصی
-تغییر مفاهیم تولید و توزیع رسانه‌ای
-ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی
-تاریخچه شبکه های اجتماعی
-تغییر در کاربرد شبکه های اجتماعی
-انواع رسانه‌های اجتماعی
-شبکه‌های اجتماعی
-وبلاگ‌ها
-ویکی‌ها
-پادکست‌ها
-فروم‌ها
-کامیونیتی‌های محتوایی
-میکروبلاگ‌ها
-شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آنها بر بازاریابی
-قدرت اعتبار
-وسوسه عناصر مجازی
-مزایای استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی
-نقش رسانه و شبکه های اجتماعی در بازاریابی
-رسانه های اجتماعی برای مقاصد تجاری
-رسانه های اجتماعی، ابزاری برای بازاریابی
-مزایای بازاریابی با شبکه های اجتماعی
-چشم انداز رسانه های اجتماعی
– بازاریابی
-تعاریف و مفهوم بازاریابی
– فرآیند و عملکرد بازاریابی
– اجزا و عوامل بازاریابی
– مدل های بازاریابی
-مدل تاهیر راشید
-مدل مورگان وهانت
-مدل من سو و اسپیس
– تفاوت بازاریابی تجاری و بازاریابی اجتماعی
– آمیزه بازاریابی
-عوامل موثر بر بازاریابی از ﻃﺮﻳﻖﺷﺒﻜﻪ‌های اﺟﺘﻤﺎﻋی
-ده نکته کلیدی در بازاریابی اجتماعی
-مراحل انجام یک برنامه بازاریابی اجتماعی
-پیشینه تحقیق
-پیشینه داخلی
-پیشینه خارجی
فهرست منابع و ماخذ

قسمتی از فایل در تصاویر زیر مشخص است.

دانلود مبانی (چارچوب) نظری بازاریابی رسانه های اجتماعی - آراداک

دانلود مبانی (چارچوب) نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی - آراداک


دانلود چارچوب نظری بازاریابی رسانه های اجتماعی

پیش از رسانه های (شبکه های) اجتماعی، شرکت ها با بحران عمومی، مواجه بودند که اغلب با صرف هزینه های زیاد ، کمپین تبلیغاتی برگزار می کردند. در حالی که شرکت ها شواهدی در دست دارند که این کمپین ها به آنها کمک می کرد، بسیاری از مشتریان در حال حاضر به شرکت ها اعتماد ندارند و به این تلاش های بازاریابی به دیده تردید می نگرند (امین زاده و همکاران، بیتا). رسانه های اجتماعی از طریق روابط بازاریابی، مدل پذیرش تکنولوژی و انگیزه ها و محدودیت های کاربر کشف شده اند. برنامه های بازاریابی مبتنی بر رسانه های اجتماعی معمولا بر ایجاد محتوایی که بتواند ضمن جذب توجه کاربران سایت های اجتماعی، آنها را به اشتراک گذاری محتوای مورد نظر در رسانه های اجتماعی ترغیب کند، | متمرکزند. بدین ترتیب پیام شرکت/ فرد سازمان مورد نظر، در قالب یک زنجیره، از کاربری به کاربر دیگر منتقل می شود. محققان معتقدند که ظهور رسانه های اجتماعی یک انقلاب واقعی در ارتباطات بازاریابی است و یکی از شایع ترین انواع ها در اینترنت، رسانه های اجتماعی است که آمور قوس آن را | به عنوان نسخه جدیدی از فن آوری های ارتباطی تعریف می کند. صنعت خودرو به لحاظ ارتباط گسترده با زنجیره ای از صنایع قبل و بعد از خود، صنعتی کلیدی محسوب شده و دارای پتانسیل بالایی در ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است و به همین دلیل صنعت خودرو به لحاظ ضریب همبستگی، رتبه دوم را در صنایع کشور را دارد. فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی فرآیندی است که توسط آن ها ایجاد می شوند، ارتباط برقرار می کنند و پیشنهادات بازاریابی آنلاین را بوسیله پلتفرم های اجتماعی ارائه می کنند تا روابط متقابل ذی نفعان را ایجاد و حفظ کنند، ارزش سهام ذینفعان را افزایش دهند، تعاملات را تسهیل کنند، اطلاعات به اشتراک بگذارند، پیشنهادات شخصی خرید ارائه دهند و در بین ذی نفعان در مورد محصولات و خدمات موجود تبلیغ دهان به دهان انجام دهند. بازاریابی رسانه های اجتماعی تلاشی برای استفاده از رسانه های اجتماعی برای متقاعد کردن مصرف کنندگان یک شرکت، برای استفاده از محصولات و یا خدمات ارزشمند می باشد. هدف اصلی بازاریابی رسانه ها یا شبکه های اجتماعی ایجاد یک کسب و کار بر پایه مشتری مداری و اعتبار یک شرکت به منظور توسعه و مدیریت کاری می باشد. بازاریابی شبکه های اجتماعی، یک استراتژی بازاریابی اینترنتی می باشد که باعث کسب و کار در سازمان می گردد آن هم به طریق سایت های اینترنتی، فیلم ها و تعامل با جامعه هدف. هیچ کس نمی تواند ادعا کند که تنها مزایایی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد، بلکه معایبی و محاسنی در همه ابعاد زندگی نیز همانند بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز وجود دارد.

مقاله در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی

محققین گرانقدر این امکان فراهم است که شما با بهره مندی از منابع این  فایل به ارتقاء علمی مقاله خود کمک کنید بنابر این به دنبال مقاله در مورد بازاریابی شبکه های اجتماعی هستید؟ این  فایل با تضمین آراداک به رسیدن شما به هدف مورد نظر در مقاله کمک شایانی می کند.


مشخصات فایل
نوع فایل: ورد word آفیس
منبع: دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه لاتین: دارد
پیشینه فارسی: دارد
تعداد صفحات : ۷۰ صفحه
گارانتی: دارد
قیمت: با تخفیف ویژه ۸۹۰۰ تومان

 

کاربران محترم سایت آراداک به اطلاع می رساند در صورتی که برای “دانلود مبانی (چارچوب) نظری بازاریابی شبکه های اجتماعی” مشکلی داشتید آن را با ایمیل قید شده در بخش تماس با ما به اطلاع تیم پشتیبانی آراداک برسانید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.