مبانی نظری عملکرد فردی کارکنان


در حال بارگذاری
۷ مرداد ۱۴۰۱
word
99kb
31
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای عملکرد فردی کارکنان قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

عملکرد فردی کارکنان

تعاریف عملکرد
عملکرد تعاریف متفاوتی دارد و هر یک از صاحب نظران به جنبه های خاصی از آن اشاره کرده اند. آمسترانگ (۱۹۹۴) عملکرد را این چنین تعریف کرده است: «دست یابی به اهدافی که کمیت آنها تعیین شده است». فرهنگ انگلیسی آکسفورد عملکرد را به عنوان اجرا، به کار بستن، انجام داده هر چیز منظم یا تعهد شده» تعریف می کند (آمسترانگ، ۱۹۹۴: ۷).
این تعریف علاوه بر اینکه در ارتباط با ستاده ها و بروندادها است، بلکه نشان می دهد که عملکرد مرتبط با انجام کار و همچنین نتایج حاصله می باشد. بنابراین عملکرد را می توان به عنوان رفتار تلقی کرد. صاحب نظر دیگری عملکرد را این چنین بیان کرده است «عملکرد عبارتست از تابع مشترک تلاش، توانایی و ادراک نقش» (ترنس، ۱۳۷۶: ۲۲ به نقل از حقیقی و همکاران، ۱۳۸۸).
کنی (۱۹۹۶) استدلال می کند که عملکرد فرایندی است که فرد به آن توجهی ندارد و در واقع جدا از هدف است. برنادین (۱۹۹۵) معتقد است که عملکرد را باید به عنوان نتایج کار تعریف کرد، زیرا این نتایج قوی ترین رابطه را با اهداف راهبردی سازمان، رضایت مشتریان و مشارکت اقتصادی برقرار می کنند. براماچ (۱۹۸۸) دیدگاه جامع تری از عملکرد را ارایه می دهد که در بر گیرنده رفتار و نتایج است. وی مطرح می کند که «عملکرد به معنی رفتارها و نتایج می باشد. رفتارها از عامل نشأت می گیرند و عملکرد را از فکر به عمل تبدیل می کند». رفتارها نه تنها ابزارهایی جهت رسیدن به نتایج نیستند، بلکه به نوبه خود پیامدهایی می باشند که از محصول فعالیت های ذهنی و فیزیکی گرفته شده اند و می توان آنها را جدا از نتایج دانست (آرمسترانگ، ۱۳۸۶: ۱۲).

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۵- عملکرد کارکنان ۶۰
۲-۵-۱-تعاریف عملکرد ۶۰
۲-۵-۲ دیدگاه تاریخی در مورد عملکرد ۶۱
۲-۵-۳-عوامل عملکردی ۶۲
۲-۵-۴- عوامل موثر بر عملکرد از دیدگاه محققان ۶۳
۲-۵-۵- سیستم عملکرد فردی ۶۵
۲-۵-۶- عملکرد با رویکرد جدید ۶۶
۲-۵-۷- تعریف ارزیابی عملکرد ۶۶
۲-۵-۸- شاخص های ارزیابی عملکرد ۶۷
۲-۵-۹- ویژگی های شاخص های نظام ارزیابی عملکرد ۶۸
۲-۵-۱۰- اهداف ارزیابی عملکرد ۶۹
۲-۵-۱۱- اهداف ارزیابی عملکرد از نظر مک گریگور ۷۰
۲-۵-۱۲-کاربرد های ارزیابی عملکرد ۷۰
۲-۵-۱۳- معیار های ارزیابی عملکرد ۷۱
۲-۵-۱۴- نظریه های ارزیابی عملکرد ۷۲
۲-۵-۱۵- عوامل مؤثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی عملکرد ۷۴
۲-۵-۱۶- انواع ارزیابی عملکرد ۷۵
۲-۶-پیشینه تحقیق ۷۸
۲-۶-۱-پیشینه داخلی: ۷۸
۲-۶-۲ پیشینه خارجی ۸۰
فهرست منابع و ماخذ ۱۴۱
الف- منابع فارسی ۱۴۲
ب- منابع لاتین ۱۴۴

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای عملکرد فردی کارکنان قابل استناد است در ۳۱ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.