مبانی نظری عملکرد و رفتار معلمان


در حال بارگذاری
۱ مرداد ۱۴۰۱
word
64kb
24
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای عملکرد و رفتار معلمان  قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

عملکرد و رفتار معلمان 

اعتماد در سازمان¬ها بیانگر نوعی آسیب پذیر بودن نسبت به فعالیت¬های سازمانی است. این تمایل تنها وقتی می¬تواند ایجاد شود که یک سازمان به صورت آشکار بین فعالیت¬هایش با کارکنانش از طریق شبکه های رسمی و غیر رسمی ارتباط ایجاد کند.
یکی از منابع مهم اطلاعاتی، محیط اجتماعی مستقیم کارکنان است که به صورت گسترده شامل همکاران می¬شود. طبق تئوری پردازش اطلاعات اجتماعی ، محیط اجتماعی رهنمودهایی را ارائه می-دهد که کارکنان می¬توانند از طریق آن تفاسیر را ایجاد کنند و نگرشها و رفتارهایشان را مدل سازی کنند. فستینگر ، اعتقاد دارد که اطلاعات حاصل از محیط اجتماعی کاملاً مناسب و چشمگیر است. به خصوص هنگامی که کارکنان به افراد موثقی در سازمان توجه میکنند که شباهتهای زیادی با خودشان داشته باشد. همچنین فستینگر بیان میکند که اگر اطلاعات به دست آمده از کانالهای رسمی وجود نداشته باشند یا مبهم باشند، کارکنان برای تحلیل نظراتشان به محیطهای اجتماعی تکیه میکنند.
بنابراین ادراکات کارکنان می¬تواند متأثر از نگرش¬ها و رفتارهای همکارانی باشد که ادراکاتی مشابه خودشان دارند. پس کارکنان نگرشهای همکاران را به عنوان مقبولیت اجتماعی در نظر میگیرند واعتقادات خود را با اعتقادات همکارانشان مدلسازی میکنند. بنابراین منطقی است که بگوییم اعتماد کارکنان نسبت به همکاران خود بر اعتماد نسبت به سازمان خود تأثیر گذار است؛ زیرا کارکنانی که نسبت به همکاران خود اعتماد دارند احتمالاً برداشت همکاران خود را به عنوان مقبولیت اجتماعی مورد توجه قرار میدهند.

 

فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه ۱۴
۲-۲- چارچوب نظری و ادبیات تحقیق ۱۶
۲-۳- مبانی نظری ۱۸
۲-۴- اعتماد در عملکرد ۱۹
۲-۵- ابعاد اعتماد سازی ۲۰
۲-۶- عملکرد اعتماد در سازمان ۲۲
۲-۷- سرمایه اجتماعی در دبستان ها ۲۳
۲-۸- عملکرد همکاران ۲۳

۲-۱۲- تحقیقات داخلی ۴۱
۲-۱۳- تحقیقات خارجی ۴۴
منابع و مأخذ
الف) منابع فارسی ۷۴
ب) منابع غیرفارسی ۷۷

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای عملکرد و رفتار معلمان  قابل استناد است در ۲۴ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.