مبانی نظری اثربخشی مدیران


در حال بارگذاری
۸ مرداد ۱۴۰۱
word
58kb
24
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای اثربخشی مدیران قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

اثربخشی مدیران

می‌توان کیفیت زندگی کاری را همانند چیزی تصور نمود که بر چندین برنامه که در جهت ایجاد تغییر در سازمان به اجراء درمی‌آیند، سایه می‌افکند. از تغییرات به‌وجود آمده در هر سازمان در نتیجه اجراء برنامه‌های کیفیت زندگی کاری اهدافی مدنظر است. دانشمندان و نظریه‌پردازان توسعه سازمانی، اهداف حاصل شده از اجراء برنامه‌های کیفیت زندگی کاری را چنین بیان می‌نمایند:

گروهی هدف برنامه‌های کیفیت زندگی کاری را بهبود شرایط کاری و افزایش در اثربخشی سازمانی می‌دانند. گروهی دیگر هدف برنامه‌های کیفیت زندگی کاری را ایجاد سازمان‌هائی می‌دانند که هم در ارائه برنامه‌ها و خدماتی که ارزش آن به‌وسیله جامعه تعیین می‌شود مؤثرتر باشد و هم زمینه‌ای پاداش‌دهنده‌ و تحریک‌کننده‌ برای کارکنان به‌وجود آورد. هر چند برنامه‌های کیفیت زندگی کاری با یکدیگر تفاوت عمده داشته ، دارای اهداف جزئی متعددی هستند اما همه این برنامه‌ها یک هدف کلی دارند یعنی می‌خواهند ساختار سازمانی را ارگانیک، پویا، انسانی و در عین حال سازمان را مکانی جذاب‌تر و رضایتمندانه‌تر برای کار نمایند

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۳
۲-۲- بخش دوم: اثربخشی مدیران ۴۴
۲-۲-۱ دیدگاه تاریخی در مورد اثربخشی ۴۴
۲-۲-۲ اثربخشی با رویکرد جدید ۴۵
۲-۲-۳- مدل های اثربخشی ۴۶
۲-۲-۴- مدل هرسی و گلد اسمیت ۴۷
۲-۲-۵-ابعاد ارزیابی اثربخشی مدیران از نظر متیو هال ۴۷
۲-۲-۶)انواع ارزیابی اثربخشی ۵۴
۲-۲-۶-۱)ارزیابی سرپرست مستقیم ۵۴
۲-۲-۶-۲)ارزیابی رئیس به وسیله مرئوس ۵۴
۲-۲-۶-۳)ارزیابی همقطاران از اثربخشی یکدیگر ۵۵
۲-۲-۶-۴)ارزیابی گروهی ۵۵
۲-۲-۶-۵)ارزیابی از طریق خود سنجی(خود ارزیابی) ۵۶
۲-۳-پیشینه تحقیق ۵۷
الف- تحقیقات خارجی ۵۷
ب-تجقیقات داخلی ۵۷
فهرست منابع و ماخذ ۱۱۶
الف) منابع فارسی ۱۱۶
ب) منابع لاتین: ۱۱۸

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای اثربخشی مدیران قابل استناد است  در۲۴ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.