مبانی نظری بازاریابی حسی


در حال بارگذاری
۲۸ تیر ۱۴۰۱
word
950kb
35
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بازاریابی حسی  قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه بازاریابی حسی  آماده را دانلود کنید.

بازاریابی حسی

علی رغم آگاهی ما از اهمیت بالای ذائقه ی حسی حواس پنج گانه انسان در تجربه افراد از فرآیندهای مختلف خرید و مصرف اهمیتی حیاتی دارند.مشتری از طریق همین حواس، از بنگاه ها، محصولات و برندها آگاهی می یابد و آنها را درک می کند.به همین دلیل شناخت بیشتر حواس انسان می تواند بازاریابی شرکت را موفق تر نموده و تجربه حسی فرد را شخصی تر کند (هولتن و همکاران، ۱۳۹۱). بازاریابی حسی، فرآیند شناسایی و تامین نیازها و ذائقه ی مشتری به روشی سودآور است(عظامی،۱۳۹۲). بازاریابی حسی یک تکنیک بازاریابی است که هدف در آن تحریک مشتری به وسیله حواس وی است تا رفتار و احساسات وی را تحت تاثیر قرار دهد. تمامی این متغیرها به وسیله تولید کننده یا خرده فروش کنترل می شود تا یک محیط چند حسی خاص را (در اطراف محیط خدمت یا محصول) خلق کند (پاهم و آمورنتاتکال،۲۰۱۱). عنصر اصلی در این نوع بازاریابی حواس مخاطب است و آن چه که اهمیت این موضوع را پررنگ تر می کند این است که موفقیت صنعت گردشگری نیز به چگونگی تامین نیازهای گردشگران بستگی دارد. در اغلب فعالیت های بازاریابی بنگاه ها از صدا و تصویر استفاده می شود، ولی مشتری علاوه بر این حس ها نسبت به بوها، چیزهایی که لمس می کند مانند جعبه محصول و مزه ها نیز واکنش نشان می دهدو محرک ها را با احساسات یا تجارب مختلف خود مرتبط کنند(کریشنا، ۲۰۱۳). توسعه ی کنونی بازاریابی حسی نشان از ظهور عصر جدیدی در بازاریابی است، عصری که در آن حواس پنج گانه در کانون راهبردها و فنون بازاریابی شرکت ها قرار خواهد گرفت.

 

فصل دوم مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی حسی

مقدمه ۱۳
۲-۱- مبانی نظری ۱۳
۲-۳- پیشینه تحقیق
۲-۳ -۱- تحقیقات داخلی ۳۵
۲-۳ -۲- تحقیقات خارجی ۴۴
۲-۴- جمع بندی  ۵۲
منابع فارسی ۹۳
منابع انگلیسی ۹۴

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بازاریابی حسی  قابل استناد است در ۳۵ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست. مقاله آماده بازاریابی حسی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.