ادبیات و مبانی نظری تبلیغات (بازاریابی) دهان به دهان شفاهی و الکترونیک


در حال بارگذاری
۲۶ خرداد ۱۳۹۸
word, pdf
873 KB
30
۷,۸۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری (ادبیات تحقیق) تبلیغات دهان به دهان شفاهی و الکترونیکی
( شامل مبانی نظری و ادبیات جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی مرتبط با بازاریابی شفاهی و بازاریابی الکترونیکی )

توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه
بخش اول مبانی و مفاهیم بازاریابی ارتباطی
تعریف بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی و تبلیغات در محیط رسانه ای امروزی
استراتژی ارتباطی بازاریابی
رسانه های اجتماعی
عوامل موثر به کارگیری رسانه های اجتماعی
تبلیغات شفاهی
ارتباط دهان به دهان الکترونیکی
بازنگری ها در بازاریابی دهان به دهان
تأثیرات بازاریابی دهان به دهان بر مصرف کنندگان
مدیریت بازاریابی دهان به دهان
اهمیت بازاریابی دهان به دهان در تجارت
انواع تبلیغات دهان به دهان
ویژگی های ارتباطات تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در ایران
نمودار پژوهش های تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی
بازار یابی دهان به دهان : قدرتمند ترین منبع در بازار است
بازار یابی دهان به دهان در زمان و هزینه ی شما صرفه جویی می کند
سطوح بازار یابی دهان به دهان
قدم های شش گانه ی بازار یابی دهان به دهان
پیشینه پژوهش
منابع فارسی
—————————–

مشخصات فایل
نوع فایل: ورد آفیس
شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد
منبع: دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه لاتین: دارد
پیشینه فارسی: دارد
تعداد صفحات: ۳۰ صفحه
گارانتی: دارد
قیمت: با تخفیف ویژه ۷۸۰۰ تومان


ادبیات و مبانی نظری تبلیغات دهان به دهان

تنها نوع بازار یابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به برند شرکت می باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازار یابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مردم از طریق برآوردن نیازهایشان به منظور اینکه تجربه هایشان را با خانواده، دوستان و جامعه در میان بگذارند فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت ها باید درجهت خشنود ساختن مردم تلاش کنند تا افراد تجربه ی خشنودی خود را با دیگران در میان بگذارند. سازمان می تواند به صحبت مشتریان گوش کند و موقعیتی را برای آنان به وجود آورد تا با دوستان، آشنایان و خانواده خود در مورد کیفیت کالا ها و خدمات به گفتگو بپردازند. بازاریابی دهان به دهان تنفیذ قدرت به مردم است تا آنهادرمورد کالای شرکت به قضاوت بپردازند و دیگران را در تجربیاتشان شریک کنند. این نوع از بازار یابی تنها برای کالاهایی مناسب است که تولید کنندگان نسبت به تولیداتشان اطمینان کامل دارند. در ویکی پدیا آمده است که کلمه ی بازار یابی دهان به دهان را برای اولین بار شرکت ام ال ام واقع در استرالیا در سال ۱۹۸۰ به کار برده است، احتمالاً مبدع این اصطلاح بوده است. این شرکت که تولید نده محصولات لبنی بود توانست با استفاده ازاین روش یعنی به شکلی که نام محصولش را بر سر زبان ها اندازد، میزان تولید خود را افزایش دهد. در کل، پژوهش های بسیار کمی دربارهی تأثیر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر ابعاد مختلف ارزش ویژه برند انجام شده است. توماس و دیگران (۲۰۰۶)، با بررسی تأثیرات یک نوع خاص از تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی- تبادل دانش فنی مشتری به مشتری بر ادراکات مشتری از ارزش و مقاصد وفاداری مشتری به این نتیجه رسیدند که تبادل دانش فنی مشتری به مشتری ادراکات مشتری از ارزش محصول و احتمال توصیه محصول به دیگران را تحت تأثیر قرار می دهد؛ اما بر مقاصد خرید مشتری تأثیر ندارد. پژوهش دیگری نشان داد، بازنگری های آنلاین یا الکترونیکی مصرف کننده درباره ی محصول باعث تضعیف ارزش ویژه برند می شود. تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی عمدتا با سه هدف توسط شرکت ها موردتوجه قرار می گیرد که تحقق آنها موجب حفظ و کسب ارزش ویژه برند می شود: ۱. افزایش فروش محصولات موجود یا محصولات تازه معرفی شده از طریق یک ابزار ارزان کسب و حفظ مشتری، ۲. بهبود شاخص رضایت مشتری، ۳. دست یابی به ایده هایی برای توسعه محصول جدید که در آن مشتریان پیشنهادهایی دربارهی محصول جدید ارائه می کنند.

با دانلود “ادبیات و مبانی نظری تبلیغات دهان به دهان” مشکل دارید؟ با پشتیبانی تماس بگیرید ساعت کاری (۹ الی ۱۵) ایام غیرتعطیل.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.