مبانی نظری فروشگاه آنلاین و مفاهیم تجربه خرید


در حال بارگذاری
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
word
143kb
32
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای فروشگاه آنلاین و مفاهیم تجربه خرید قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

بخش سوم: مبانی و مفاهیم جو فروشگاهی انلاین
 اینترنت
استفاده گسترده از اینترنت اثری قابل توجه بر روی خریداران و بازاریاب¬های ارائه¬کننده خدمات به آنها داشته است. امروزه بخش عمده تجارت¬جهانی از طریق شبکه¬های دیجیتالی که افراد و شرکت¬ها را به هم متصل می کنند انجام می¬شود. شبکه اینترنت تصور مشتری¬ها از راحتی، سرعت، قیمت، کسب اطلاعات درباره محصول و خدمات را اساسا دگرگون کرده¬است. درنتیجه، اینترنت در جهت خلق ارزش برای مشتری¬ها و برقراری ارتباط با آنها، شیوه¬های کاملا جدید را پیش روی بازاریاب¬ها وتولیدکنندگان قرار داده¬است(مشبکی و همکاران،۱۳۹۱) فروش و بازاریابی¬اینترنتی شامل استفاده از اینترنت برای ارائه اطلاعات، برقراری ارتباط و انجام معاملات است.اینترنت یک صحنه اطلاعاتی است که همه جا وجود دارد و این امکان را برای مشتریان داخلی و خارجی فراهم می¬کند تا هزینه¬ها را برای شرکت¬ها و مصرف¬کنندگان نهایی کاهش دهند (پلازا ،۲۰۱۱) توسعه چشمگیر اینترنت به واسطه رشد فناوری، زندگی¬اجتماعی، فضای تجارت و کسب¬وکار جامعه را تحت تاثیر قرار داده است(اسماعیل زاده و همکاران،۱۳۹۶). امروزه اینترنت به بستری گسترده برای معاملات تجاری، و رسانه¬ای قوی برای بازاریابی تبدیل شده¬است و تعداد کاربران اینترنت و تمایل آنها به خرید از این طریق هر روز افزایش می¬یابد (منتظری، ابراهیمی، احمدی و راهنما، ۱۳۹۳).

 خرید آنلاین
خریدآنلاین می¬تواند به عنوان قصدفرد برای خرید محصولات آنلاین تعریف شود.(چن -وهمکاران،۲۰۱۰).خرید آنلاین فرایندی است که شامل تبادل زمان، پول و تلاش از طریق آنلاین است(ویو ،۲۰۱۳). به این ترتیب خرید آنلاین،به دلیل عناصر عدم¬اطمینان ریسک بیشتری از خریدآفلاین دارد(تامیزوانان و همکاران،۲۰۱۳). جذابیت خرید اینترنتی به دنبال نفوذ اینترنت در روزگار مدرن امروزی به طور افزاینده در حال افزایش است (رنی و همکاران،۲۰۱۳)؛ به نحویکه این موضوع باعث صرفه¬جویی در زمان و راحتی شده (البا و همکارن،۱۹۹۷) و هزینه¬هایی که در نبود آن برای جستجوی کالاها باید صرف شود را کاهش می¬دهد(سئو و کیم ،۱۹۹۹).
خرید الکترونیکی، فرایند خرید کالا و خدمات ازطریق اینترنت است (میازاکی و فرناندز ،۲۰۰۱). با گسترش روزافزون استفاده از شبکه جهانی اینترنت توسط افراد، فروشندگان نیز به فروش محصولات خود به افرادی که وقت زیادی را در این شبکه گسترده صرف می¬کنند، اقدام کرده¬اند. خریداران می¬توانند در حالی که مقابل کامپیوتر شخصی خود نشسته¬اند، ضمن بازدید از فروشگاه¬های اینترنتی، کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند (صنایعی و صالح نیا،۱۳۸۶).

۲-۳- بخش سوم: مبانی و مفاهیم جو فروشگاهی انلاین ۳۳
۲-۳-۱- اینترنت ۳۳
۲-۳-۲- تجارت الکترونیک ۳۴
۲-۳-۳- خرید آنلاین ۳۵
۲-۳-۴- فروشگاه خرده فروشی انلاین ۳۶
۲-۳-۵- وب سایت(WA) 39
۲-۴- بخش چهارم: مبانی و مفاهیم تجربه خرید ۴۰
۲-۴-۱- عوامل تعیین کننده تجربه مشتری ۴۴
۲-۵- بخش پنجم: مبانی و مفاهیم انگیزه های مشتریان مرکز خرید ۴۵
۲-۵-۱- تبلیغات توصیه¬ای آنلاین ۴۷
۲-۵-۲- انواع تبلیغات دهان ب دهان ۵۰
۲-۵-۳- ویژگیهای ارتباطات تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ۵۱
۲-۶- بخش ششم: پیشینه تحقیق ۵۲
فهرست منابع و ماخذ ۱۰۳

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای فروشگاه آنلاین و مفاهیم تجربه خرید قابل استناد است در ۳۲ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.