مبانی نظری کیفیت وب سایت و اعتماد الکترونیک


در حال بارگذاری
۱۱ مرداد ۱۴۰۱
word
59kb
23
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت وب سایت و اعتماد الکترونیک قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

 مفهوم اعتماد

اعتماد، یکی از عوامل مهم در موفقیت روابط تجاری محسوب می شود. اعتماد، به مصرف کننده کمک می نماید تا بر عدم اطمینان که ناشی از معاملات است، غلبه نماید. میزان عدم اطمینان به عوامل متعددی مانند فروشنده، کالا، خدمت و یا اطلاعات در دسترس در مورد شی مورد معامله بستگی دارد (سالو و کاریالاتو ، ۲۰۰۷). همچنین اعتماد، عامل کلیدی برای ایجاد و بهبود روابط بلند مدت بین شرکتها و مشتریانشان محسوب می گردد. به دنبال شکل گیری روابط بلندمدت، پیوند بین شرکت و مشتریان مستحکم تر خواهد شد و امکان تکرار روابط معاملاتی خریدار و فروشنده وجود خواهد داشت.
اعتماد در طول سالیان متمادی، همواره به عنوان یک عنصر مهم در روابط بین انسانها مورد توجه بوده است. طبق تحقیقات به عمل آمده از رویکردهای متفاوت رفتاری و علوم اجتماعی ، اعتماد در قالبهای متفاوت و متنوعی، به هر دو صورت مفهومی و عملیاتی در روانشناسی، جامعه شناسی، ارتباطات، رفتار سازمانی و تجارت تعریف شده است. در سالهای اخیر، موضوع اعتماد به تبلیغات مورد مطالعه قرار گرفته است ولی با این حال ادبیات تحقیق چندان کامل و گسترده ای را دارا نمی باشد.

وب سایت و مفهوم کیفیت وب سایت

وب سایت بزرگترین شکل تبلیغ اینترنتی است. زیرا هدف از ایجاد هر وب سایت تجاری، فرهنگی، سیاسی و … چیزی جز معرفی و تبلیغ هدف خاص، نیست. بر خلاف دیگر اَشکال تبلیغات اینترنتی وب سایت از محدودیت هایی مانند کوچکی هزینه و غیره مبرا است و به راحتی می تواند در محتوایش هر پیغام تبلیغی را جانمایی نمود. شاید مهم ترین تفاوت وب سایت با سایر اشکال تبلیغات رفتاری باشد که به واسطه آن رفتار وب سایت ها مورد بازدید قرار می گیرند. زیرا کاربران وب سایت ها را برای ارضای نیازشان جستجو می کنند ولی دیگر شکل های تبلیغات به صورت اتفاقی در معرض دید آنها قرار می گیرد و در واقع وب سایت ها کششی هستند و دیگر اشکال تبلیغات فشاری، زیرا همه تبلیغ کنندگان نیاز دارند که مصرف کنندگان محتوای وب سایتشان را به سمت خود بکشند.
کیفیت وب سایت به برتری و اثربخشی در ارائه خدمات به مخاطبان و بینندگان اشاره دارد (وانگ و همکاران، ۲۰۱۵). وانگ و امورین (۲۰۰۵) در مطالعات خود به نقش و اهمیت عوامل مربوط به طراحی وب سایت توجه کرده و نوع و شیوه طراحی وب سایت را به عنوان عامل ایجاد اعتماد در مشتریان تلقی کرده اند. چارچوب ارائه شده توسط وانگ و امورین در۴ بعد گوناگون ارائه شده اند.

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت وب سایت و اعتماد الکترونیک قابل استناد است در ۲۳ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.