مبانی نظری ویژگی عملکردی محصول همراه سوابق پژوهشی


در حال بارگذاری
۲۸ شهریور ۱۳۹۹
word
244کیلوبایت
42صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان مبانی نظری ویژگی عملکردی محصول همراه سوابق پژوهشی آماده دانلود است. تعداد صفحات ۴۲ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

۲-۲- مبانی و مفاهیم ویژگی عملکردی محصول ۲۵
۲-۲-۱- کیفیت محصول ۲۵
۲-۲-۲- در دسترس بودن محصول ۲۵
۲-۲-۳- گستره محصول ۲۶
۲-۲-۴- قیمت محصول ۲۶
۲-۲-۵- ویژگی های محیطی ۲۷
۲-۲-۶- ویژگی های اجتماعی ۳۱
۲-۳- مبانی و مفاهیم جو فروشگاهی انلاین ۳۳
۲-۳-۱- اینترنت ۳۳
۲-۳-۲- تجارت الکترونیک ۳۴
۲-۳-۳- خرید آنلاین ۳۵
۲-۳-۴- فروشگاه خرده فروشی انلاین ۳۶
۲-۳-۵- وب سایت(WA) 39
۲-۴- بخش چهارم: مبانی و مفاهیم تجربه خرید ۴۰
۲-۴-۱- عوامل تعیین کننده تجربه مشتری ۴۴
۲-۵- مبانی و مفاهیم انگیزه های مشتریان مرکز خرید ۴۵
۲-۵-۱- تبلیغات توصیه ای آنلاین ۴۷
۲-۵-۲- انواع تبلیغات دهان ب دهان ۵۰
۲-۵-۳- ویژگیهای ارتباطات تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی ۵۱
۲-۶- پیشینه تحقیق ۵۲
منابع لاتین و فارسی
۲-۲- بخش دوم: مبانی و مفاهیم ویژگی عملکردی محصول
۲-۲-۱- کیفیت محصول
کیفیت به عنوان درجه¬ای که یک¬ محصول با انتظارات مشتری ومشخصات ارائه¬شده تطبیق دارد تعریف شده است(روستا، احمد.داور، ونوس. ابراهیمی، احمد.۱۳۸۵). در بازاریابی، دو استاندارد برای کیفیت کالا موجود است . اولی ذهنی است که توسط مشتری ادراک می¬شود و دومین استاندارد عینی و برونی است که ازلحاظ تکنیکی قابل اندازه¬گیری و تایید¬ است. کالا تعیین کننده شهرت و مقبولیت خرده فروشی است و بر انتخاب مشتریان تاثیر مستقیم دارد )دارلی و لیم ، ۱۹۹۳، مسکویستا و لارا ۲۰۰۷ ).در مجموع می¬توان گفت ، دریافت و ادراک مشتری از کیفیت محصول یک فروشگاه، رابطه مستقیمی با تداوم خرید از آن فروشگاه دارد (مسکو یستا و لارا ، ۲۰۰۷ ؛ چاودهاری و لیگاس،۲۰۰۹ ؛ری و چیاگوریس ،۲۰۰۹(
طبق نظر لوی (۲۰۰۴) محصولاتی که یک مشتری از یک فروشگاه خریداری می¬نماید معنای شخصی و اجتماعی داشته و شیوه¬ای را که مصرف کننده در مورد خود فکر میکند را تقویت می¬نماید.
۲-۲-۲- در دسترس بودن محصول
در دسترس بودن: بهترین نقطه ازنظرمشتری در سطح چشم است. این ناحیه درخرده فروشی به ناحیه طلائی معروف است . ناحیه طلائی بهترین ناحیه برای محصولات جدید وناشناخته است . مشتری انتظاردارد ، همواره کالای معینی رادرقفسه معین پیدا کند. در مواردی مانند خرید کالاهای روزمره و مصرفی، اگر در فروشگاهی که مشتری معمولا به آن مراجعه می‌کند محصول شما عرضه نشده باشد، مشتریِ وفادار خود را از دست خواهید داد. مشتریان ممکن است در چنین شرایطی باز هم محصول شما را ترجیح دهند اما از آنجایی که برندهای دیگر به راحتی در دسترس آنهاست و زمان کافی برای پیدا کردن محصول شما ندارند، بنابراین محصول مشابه از شرکت دیگر را انتخاب می‌کنند. در واقع محصولی را می‌خرند که در دسترس باشد
۲-۲-۳- گستره محصول
تنوع محصولات بصورت ” تعداد آیتم¬های مختلف در یک گروه محصول ” تعریف می¬شود( استیسن وهمکاران؛۱۹۹۹)تنوع محصولات بعنوان یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده تداوم خرید خرده¬فروشی ها مورد بررسی قرار گرفته است :(پن وزینخان ، ۲۰۰۶ ؛ اسریدهارا و ناگندرا۲۰۱۰)؛ مانند پهنا(تعدادبرندها )و عمق (تعدادموجودی کالا) یک محصول عواملی هستند که برای پوشش نیازهای خریداران در فروشگاه¬ها مورد استفاده قرار می¬گیرند (در و همکاران، ۲۰۰۱). نه تنها تنوع بالاتر موجب جذب مشتریان بیشتر می¬شود، بلکه ممکن است باعث تهییج آنها جهت خرید بیشتر شود. تنوع بالای محصولات همچنین باعث کمینه شدن هزینه-های سفر خرید (مانند زمان و زحمت سفر خرید) و سهولت فعل خرید ( افزایش مقایسه های در هنگام خرید)می¬شود . به عبارت دیگر، خرده¬فروشی¬ای که از تنوع بالایی در گروه¬های کالاهای خود برخوردار است، راحتی را در خرید مشتریان¬افزایش داده¬است (در و همکاران، ۲۰۰۱). استیسن و همکاران(۱۹۹۹) خود نشان داده¬اند که تنوع محصولات در فروشگاه¬ها از اهمیت بالایی (در حد دیگر متغیرهای اساسی مانند قیمت) برخوردار¬است . در نتیجه می¬توان بیان نمود که تنوع محصولات رابطه مستقیمی با تداوم خرید مشتریان دارد.

در صورت بروز مشکل در دانلود مبانی نظری ویژگی عملکردی محصول همراه سوابق پژوهشی به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.