مبانی نظری قصد رفتاری و تبلیغات شفاهی آنلاین


در حال بارگذاری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
word
82kb
36
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  قصد رفتاری و تبلیغات شفاهی آنلاین قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۲- بخش دوم مبانی و مفاهیم قصد رفتاری
۲-۲-۱- رفتار مصرف کننده و مفاهیم کلیدی آن
تمامی فرآیندهای ذهنی و احساسی و رفتار قابل مشاهده از سوی مصرف کننده به هنگام جستجو، خرید و مصرف کالا یا خدمات، رفتار مصرف کننده به شمار می آیند (انگل و همکاران ، ۱۹۹۰). رفتار مصرف کننده در دیکشنری اصطلاحات بازاریابی پیتر بنت (۱۹۹۵) به این شکل عنوان شده است: رفتار مصرف کننده به تمام اقدامات و فرآیندهای تصمیم گیری خرید کالا و خدمات از سوی مصرف کننده به منظور مصرف شخصی، اشاره دارد (باترا و همکاران ، ۲۰۰۹).
طبق دیدگاه بلک ول (۲۰۰۱) رفتار مصرف کننده شامل مجموعه فعالیتهای کسب کردن، مصرف کردن و دور ریختن یک کالا می باشد. منظور از کسب کردن در این تعریف، جست و جوی اطلاعات درباره محصولات و خدمات و همچنین ارزیابی جایگزین ها، یا چگونگی و نحوه پرداخت بهای کالا و خدمات (نقدی، کارتهای اعتباری، وام بانکی و غیره) می باشد. مصرف کردن شامل مجموعه روش های استفاده از محصول خریداری شده است و عمل دور ریختن کالا زمانی رخ می دهد که کالا فرسوده شده یا دیگر مورد نیاز نباشد (بلایت ، ۲۰۱۳).
رفتار مصرف کننده، مطالعه فرآیندهایی از جمله انتخاب، خرید، استفاده یا دسترسی به محصولات، خدمات، ایده ها یا تجارب توسط افراد یا گروهی از افراد به منظور ارضای نیازها و امیالشان می باشد (سولمن ، ۲۰۰۶). در تعریف مشابهی شفمن و کانوک (۲۰۰۷) بیان می کنند: رفتار مصرف کننده، رفتاری است که در آن مصرف کننده به جست و جو برای خرید، استفاده، ارزیابی و دسترسی به محصولات و خدمات می پردازد تا از این طریق به ارضای نیازهای خود بپردازد (بری ، ۲۰۰۸).

۲-۳ – بخش سوم مبانی و مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین
۲-۳-۱- تبلیغات
تبلیغات (به انگلیسی Advertising)، به فرانسوی (Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسان ها دارد عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده ای با انجام امری سعی می کند که خریدار بالقوه را از تولید این محصول آگاه کند. این عمل با روش های گوناگونی انجام می شود. آگهی به مطالبی گفته می شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می گردد. آگهی ها می-توانند چاپی و یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت میتوانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر سده نوزدهم و اوایل سده بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.
۱- دوره علایم حجاری شده بر روی کاسه ها، کوزه های سفالی و …
۲- نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها و سنگ نوشته ها
۳- جارچی های شهر
البته تمام فرهنگ ها وتمدن های گذشته هر کدام به شیوه خود تبلیغات را داشته اند، به عنوان مثال راه های تبلیغ دین در ادیان مختلف بسیار زیرکانه است و پس از گذشت قرن ها صیقل خورده وحرفه ای است ، مثل آئین سخنوری و خطابه و همچنین متون مذهبی که به عنوان ادعیه واحادیث متداول است (رسولی، ۱۳۹۵).

۲-۲- بخش دوم مبانی و مفاهیم قصد رفتاری ۳۱
۲-۲-۱- رفتار مصرف کننده و مفاهیم کلیدی آن ۳۱
۲-۲-۲- لزوم بررسی رفتار مصرف کننده ۳۳
۲-۲-۳- اهمیت بررسی رفتار مصرف کننده در حوزه بازاریابی ۳۴
۲-۲-۴- رویکردهای تحلیل رفتار مصرف کننده ۳۵
۲-۲-۵- فاکتورهای مؤثر بر رفتار و تصمیم گیری خرید مصرف کننده ۴۰
۲-۲-۶- مدل رفتار مصرف کننده ۴۲
۲-۲-۶-۱- مدل های شناختی رفتار مصرف کننده ۴۳
۲-۲-۷- نگرش¬های مصرف کننده ۴۴
۲-۳ – بخش سوم مبانی و مفاهیم تبلیغات شفاهی آنلاین ۴۵
۲-۳-۱- تبلیغات ۴۵
۲-۳-۲- تبلیغات اینترنتی ۴۵
۲-۳-۳- تبلیغات تعاملی ۴۶
۲-۳-۴- تبلیغات شفاهی (دهان به دهان) ۴۶
۲-۳-۴-۱- بازاریابی دهان به دهان صرفه جویی در زمان و هزینه ۴۹
۲-۳-۴-۲- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان ۵۰
۲-۴- بخش چهارم شرکت آرایشی اوریفلیم ۵۲
۲-۵- بخش پنجم پیشینه پژوهش ۵۳
۲-۵-۱- پیشینه داخلی ۵۳
۲-۵-۲- پیشینه خارجی ۵۵
فهرست منابع و ماخذ ۱۰۸

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  قصد رفتاری و تبلیغات شفاهی آنلاین قابل استناد است در ۳۵ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

 

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.