مبانی نظری سازمان یادگیرنده


در حال بارگذاری
۱ مرداد ۱۴۰۱
word
100kb
37
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای سازمان یادگیرنده  قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

سازمان یادگیرنده 

دراکر، اندیشمند معروف مدیریت می‌گوید: ما در حال وارد شدن به یک جامعه‌ی دانشی هستیم که در آن منابع مهم اقتصادی دیگر سرمایه‌ی مالی، منابع طبیعی، نیروی کار و … نیستند و منبع اصلی اقتصادی، دانش خواهد بود؛ قرن ۲۱، قرن اقتصاد دانشی است. در اقتصاد دانشی، دانش یا سرمایه‌ی فکری به عنوان یک عامل تولید ثروت در مقایسه با سایر دارایی‌های مشهود و فیزیکی، ارجحیت بیشتری پیدا می‌کند (بتتس، ۱۹۹۸، به نقل از رشیدی و هکاران، ۱۳۸۹).
گسترش روز افزون علوم و فنون، مطرح شدن اندیشه‌های نو و گوناگون، عدم اطمینان محیطی، تغییرات و چالش‌های زیاد دنیا ایجاب می‌کند که سازمان هایی با قدرت یادگیری و به روز رسانی خود، ایجاد گردیده و به فنون و استراتژی‌های لازم مجهز گردند تا بتوانند با تحولات سریع پیش رفته و با کسب دانش و آگاهی‌های گسترده به شکل پویا در حوزه‌ی بهسازی و توسعه سازمانی به حیات خود ادامه دهند. از جمله مفاهیم نوبتی که در اثر تحولات و دگرگونی‌های فوق مطرح گردیده نظریه سازمان‌های یاد گیرنده است. این سازمان‌ها پدیده هایی هستند که با شروع دهه ۹۰ میلادی مطرح شدند. دو پرسش مهم که اخیرا در محافل دانشگاهی مدیریت در جوامع بین الملل پیرامون سازمان‌های در حال تحول مطرح شده است این است که: چگونه باید سازمان هایی را بنا کنیم که هیچ وقت از آموختن و یاد گرفتن باز نماند؟ اسچون برای اولین بار اعلام نمود که: ما نه تنها باید موسسات خویش را متحول سازیم بلکه همچنین باید موسساتی را ایجاد و توسعه دهیم که “سیستم‌های یاد گیرنده” می‌باشند

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق
* مقدمه ۱۲
۲-۱ . تاریخچه کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) ۱۲
۲-۲ . مبانی و مفاهیم سازمان یادگیرنده ۱۳
۲-۲-۱. تفاوت یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده ۱۵
۲-۲-۳. یادگیری سازمانی ۱۷
۲-۲-۴. فرایند یادگیری سازمانی ۲۰
۲-۲-۵. دیدگاههای مختلف در مورد سازمان یادگیرنده ۲۵
بخش سوم: پیشینه تحقیق ۵۳
الف-پیشینه داخلی: ۵۳
ب-پیشینه خارجی: ۵۵
فهرست منابع و ماخذ ۱۱۱
الف- منابع فارسی ۱۱۲

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای سازمان یادگیرنده  قابل استناد است در ۳۷ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.