هویت برند مبانی نظری (ابیات و پیشینه تحقیق) هویت برند


در حال بارگذاری
۲۰ آبان ۱۳۹۸
Word
109 کیلوبایت
26 صفحه
۷,۰۰۰ تومان
خرید

یک فایل word مختص محققینی که به دنبال مبانی نظری (ابیات و پیشینه تحقیق) هویت برند هستند. جهت خرید و دانلود پس از مطالعه فهرست زیر بر روی خرید کلیک کنید. در صورت بروز مشکل در دانلود فایل به پشتیبانی #آراداک اطلاع دهید.

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

مبانی و مفاهیم هویت برند

مفهوم هویت برند

دیدگاه‌های مختلف درباره‌ی هویت برند

ابعاد هویت

منشور هویت

پیکر

شخصیت

فرهنگ

رابطه

بازتابش

خودانگاره

منابع هویت برند

معیارهای انتخاب عناصر برند

پیشینه پژوهش

منابع فارسی

منابع لاتین

 

مشخصات فایل:

نوع فایل:  ورد آفیس

شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد

منبع: مقاله بیس ندارد

پیشینه لاتین: دارد

پیشینه فارسی: دارد

تعداد صفحات:  ۲۶ صفحه

گارانتی: دارد

 

پیشینه تحقیق هویت برند

اساس یک تحقیق علمی مبتنی بر فراهم‌سازی هرگونه آگاهی در حوزه موضوع پژوهش است. در حقـیقت هیچ تحقیقی نیست که پایه و اساس آن از تحقیقات گذشته شکل نگرفته باشد. به همین لحاظ با بررسی‌هـایی که بر روی کتاب‌ها، مقالات و گزارش‌ها و تحقیقات و پایان‌نامه‌های موجود در زمینه پژوهش انجام دادیم، ملاحظه گردید که تحقیقات اندکی در زمینه هویت برند انجام گرفته است… ادامه در فایل اصلی تحقیق.

در زیر قسمتی از محتوای موجود در فایل اصلی جهت آگاهی و اعتمادسازی پیش از خرید قید شده است جهت مشاهده متن کامل مبانی نظری هویت برند و همچنین پیشینه تحقیق هویت برند لازم است ابتدا خرید کنید.

۶-۳-۲-۱- بازتابش

یک برند، تصویر یک مشتری را بازتاب می­دهد. غالباً بین این بازتابش و هدف برند ابهامی وجود دارد. هدف، خریداران یا استفاده­کنندگان بالقوه برند را توصیف می­کند. بازتابش لزوماً هدف نیست، بلکه تصویری است از آن هدف که برند به جامعه ارائه می­کند. برندها توسط مصرف­کنندگان مورد استفاده قرار می­گیرند تا هویت خود را بسازند و حامل آن باشند؛ آن­ها در چشمان بیننده ارزش نمادینی دارند (کپفرر،۱۳۸۵: ۶۸-۶۷). بازتابش رابطه­ی نزدیک و همپوشانی فراوانی با رابطه هر برند دارد. این بازتابش است که باعث ایجاد رابطه در میان گروه­های خاصی از برندها می­شود. نکته­ی مهم در مورد بازتابش هر برند این است که اگر یک نام، بازتابش مشتریانش را، که به اسم آن مربوط می­شود، مدیریت نکند، رقبایش با کپی کردن، تقلید و همانندسازی، این کار را خواهند کرد (به آبادی، ۱۳۸۸: ۶۰)… ادامه در فایل اصلی تحقیق.


مأخذ پیشینه پژوهش

۲-۲-۱- پیشینه پژوهش هویت برند در جهان

– کونال و همکاران(۲۰۱۹) در مقاله ای با عنوان برندسازی خدمات رسانه های اجتماعی: استفاده از نام‌های تجاری شرکت ها چنین بیان نمودند که شرکت ها به طور فزاینده ای به دنبال راه هایی برای تعامل بهتر با مصرف کنندگان از طریق رسانه های اجتماعی هستند. در این مقاله، تأثیر استفاده از سطوح مختلف نامهای تجاری (شرکت ها در مقابل محصول) در پست های رسانه های اجتماعی بر پیوند مشتری و نیات خرید مشتری را بررسی می کنیم. با تکیه بر نام برند و ادبیات حوزه هویت برند، ما استدلال می کنیم که استفاده از نام‌های تجاری شرکت ها در زمینه خدمات باعث افزایش لایک و قصد خرید خواهد شد و شناسایی برند مشتری شرکت ها این تأثیرات را به دنبال دارد. ما این ادعا را با مطالعات میدانی آزمایش می کنیم. یک مطالعه میدانی از پست های برندهای فیس بوک، پشتیبانی از این فرضیه را ارائه می دهد… ادامه در فایل اصلی تحقیق.


۲-۲-۲- پیشینه پژوهش هویت برند در ایران

علیزاده و همکاران(۱۳۹۸) در مقاله ای با عنوان ارزیابی تاثیر هویت برند بر عملکرد از طریق نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری هدف از پژوهش خود را ارزیابی تاثیر هویت برند بر عملکرد از طریق نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری شرکت بیمه ایران بیان نمودند. نتایج حاکی از آن است که برند به عنوان خدمات، برند به عنوان نماد ، برند به عنوان سازمان و برند به عنوان شخص بر عملکرد سازمانی تاثیر مثبت دارد. این در حالی است که تاثیر برند به عنوان خدمات بر عملکرد سازمانی نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است. کریمی و بیرامی(۱۳۹۷) در پژوهشی به بررسی نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی پرداختند. روش پژوهش حاضر، پیمایشی توصیفی و ابزار گرداوری داده هایرسشنامه است. نتایج پژوهش نشان داد ضریب تأثیری که هویت برند به‌طور غیرمستقیم و ازطریق متغیر میانجی خودتصمیمی مشتریان بر قصد خرید مجدد گذاشت، برابر با ۵۳/۰ و به‌صورت مستقیم برابر با ۳۳/۰ بود. همچنین، هویت برند به‌صورت مستقیم، برابر با ۵۶/۰ بر خودتصمیمی مشتریان  … ادامه در فایل اصلی تحقیق.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.