دانلود مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها


در حال بارگذاری
۲۷ تیر ۱۳۹۸
Word, Pdf
1017 کیلوبایت
24 صفحه ترجمه فارسی
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید

مشخصات این مقاله به ترتیب، عنوان:استراتژی های رقابتی شرکت ها، نوع صنعت: یک مطالعه تجربی، نویسنده: تینگ چی مشخصات نویسنده: بخش پوشاک، بازاریابی، طراحی و منسوجات، دانشگاه ایالتی واشنگتن، پلمن، واشنگتن، ایالات متحده آمریکا. شما با خرید این ترجمه مقاله همراه با آن فایل انگلیسی آن که ۲۳ صفحه لاتین است را دریافت خواهید کرد. این مقاله لاتین بعنوان مقاله بیس در بسیاری از سایت ها به صورت جداگانه بفروش می رسد.

این مقاله ترجمه مقاله بیس “Corporate competitive strategies in a transitional manufacturing industry: an empirical study” می باشد. تعداد صفحات ترجمه شده ۲۴ صفحه با فرمت word و pdf آماده خرید و دانلود است. در ادامه گزیده ای از صفحات فایل ترجمه مقاله برای اعتمادسازی بیشتر تقدیم شده است.

استراتژی های رقابتی شرکت ها

نوع مقاله: مقاله پژوهشی

با آزاد سازی تجارت بین المللی و بازارهای مالی، به طور فزاینده ای اقتصاد جهانی به هم پیوشته ای در حال ظهور است (دیکن، ۲۰۱۷). امروزه شرکت ها با تغییرات اساسی بیشتری نسبت به قبل مواجه هستند که باید برای بقا و ادامه دادن خود را با آنها سازگار کنند (Gereffi، ۲۰۰۱). این تغییرات  به طور گسترده ای در بسیاری از بخش های صنعت و تجارت، از جمله صنعت نساجی آمریکا احساس می شود (Kilduff، ۲۰۰۵)… ادامه در مقاله اصلی (فایل ترجمه)

مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها

صفحه ۱۱ فایل ترجمه مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها: «جمع آوری داده ها، ابزارهای توسعه یافته سنجش از طریق مصاحبه با ۵ تن از مدیران ارشد شرکت های نساجی به دست آمده است. این لبزارها کاملا از نظر محتوا، ترتیب، دقت و صحت بیان، و ارتباط بررسی شده اند. این روش کمک کرد که ابزار ارزیابی نهایی معتبر و واضح تر شود. نظرسنجی الکترونیکی به عنوان روش اصلی جمع آوری داده ها انتخاب شد. پکیج نظرسنجی به ۹۹۵ شرکت نساجی در آمریکا ارسال شد. برای بهبود پاسخ دهی، به هر یک از پاسخ دهندگان ایمیلی هدفمند از طرف رییس IFAI ارسال شد. در این ایمیل از آنها خواسته شده بود که اگ دوست ندارند به پرسش ها پاسخ ندهند و پکیج نظرسنجی را بازگردانند و در صورت تمایل به پاسخدهی اصل صداقت را رعایت نمایند. از میان ۹۹۵ پکیج ارسالی، ۶ عدد به دلیل اطلاعات غلط برگردانده شدند. بنابراین تعداد نمونه ها ۹۸۹ عدد شد. پس از هشت هفته، ۲۰۷ پاسخ  ۹۵ مورد از پکیج ها باز پس فرستاده شد و ۱۱۲ نفر به صورت آنلاین در نظرسنجی شرکت کردند. حدود ۲۰۲ مورد از ۲۰۷ پپکیج فرستاده شده  واجد شرایط و کامل بودند. نرخ متوسط پرسش نامه های پاسخ داده شده  ۲۰.۴ درصد (۸۹۲.۲۰۲) بود که در مقایسه با میزان پاسخ ها در مقایسات قبلی بسیار بیشتر بود.»

صفحه 11 فایل ترجمه مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها

 

قسمتی از صفحه ۲۱ فایل ترجمه مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها «نتیجه گیری و پیامدهای آن صنعت نساجی آمریکا در حال گذار از حالت سنتی به مدرن است. بخش های کارآفرینی مانند پارچه های نساجی و منسوجات خانگی بیشتر از بخش های تکنولوژیکی و سرمایه ای مانند پارچه های صنعتی در حال تغییر است. این مطالعه اولین تحقیقات تجربی مربوط به مسائل استراتژی شرکت ها در ایالات متحده را نشان می دهد. در مجموع، این مطالعه به چهار روش کمک می کند. اول، بر اساس تحقیقات نظری و تجربی پیشین، یک ابزار نظرسنجی موثر برای  ارزیابی راهبردهای رقابتی شرکت در چهار ساختار متمایز ارائه می کند. دوم، با استفاده از داده های اولیه از یک نظرسنجی صنعتی، از نظر آماری، ابعاد، قابلیت اطمینان، اعتبار و تناسب داده ها با مدل را ثابت می کند . علاوه بر این، این چهار ساختارها می توانند بیشترین واریانس را در اولویت رقابتی مد نظر قرار دهد. تأثیرات هر ساختار بر روی واریانس  نیز تعیین می شود. سوم، تفاوت در تأکید بر قابلیت های رقابتی بین شرکت های با عملکرد بالا و پایین  شناسایی می شوند. در نهایت، تجزیه و تحلیل آماری، علت احتمالی را از …»

دانلود ترجمه مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها

در صورتی که با “دانلود مقاله استراتژی های رقابتی شرکت ها” مشکلی دارید با پشتیبانی تماس بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.