دانلود مقاله بیس بررسی رابطه بین ساختار مالکیت، کیفیت حسابرسی، ساختار هیئت مدیره و قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس


در حال بارگذاری
۲۷ تیر ۱۳۹۸
Pdf
1117 کیلوبایت
38 صفحه لاتین
۹۰۰ تومان
خرید

ترجمه این مقاله بیس فعلا آماده نیست لذا از ترجمه ماشینی جهت کمک به درک محتوای مقاله بیس استفاده شده است. با توجه به این نکته کاستی های ترجمه را بر ما ببخشید. برای توصیف موضوع و اهداف پژوهشی این مقاله بیس می توان گفت: این مقاله به بررسی ساختار مالکیت شرکت، کیفیت حسابرسی و هیئت مدیره شرکت می پردازد. ساختار با خطر سقوط قیمت سهام در آینده مرتبط است. ما متوجه می شویم که مالکیت قوی تر است ساختار و کیفیت حسابرسی بالاتر با ریسک سقوط قیمت سهام پایین تر ارتباط دارد و پس از اصلاحات IFRS و اصلاح تقسیم سهم نسبت به قبل از آن، انجمن بیشتر است. نتایج در دو اندازه مختلف ریسک تصادف، و همچنین آزمونهای قدرتمند برای آزمایش اندوژنیک، سازگار است. ما همچنین می بینیم که ساختار هیئت مدیره با ریسک سقوط قیمت سهام رابطه معنی داری ندارد.

در مقدمه مقاله بیس آمده است.

ریسک سقوط سهام سهام برای رگولاتور، دانشگاهیان و سرمایه گذاران به طور فزاینده ای اهمیت دارد. تحقیقات در مورد سقوط قیمت سهام از زمان بحران مالی سال ۲۰۰۸ تشدید شده است. تا کنون، بسیاری از مطالعات بر تنظیم ایالات متحده، که در آن ارتباط بالقوه مورد بررسی شامل حاکمیت شرکتی (اندرو، آنتونیو، هورتون، و Louca، ۲۰۱۶)، با کیفیت گزارشگری مالی (فرانسیس، حسن، و لی، ۲۰۱۶ متمرکز شده است؛ کیم و ژانگ ۲۰۱۶)، سبک مدیریت و جبران خسارت (Kim، Wang، & Zhang، ۲۰۱۶) و موسسات غیر رسمی مانند دین (Callen & Fang، ۲۰۱۵). تحقیقات در محیط چین بسیار محدودتر است، هرچند بازارهای سرمایه چین به یکی از بزرگترین کشورهای جهان تبدیل شده اند. رشد سریع بازارهای سهام چین با مجموعه ای از چالش های نظارتی منحصر به فرد و نوسانات بازار همراه است. موسسات رسمی مانند سیستم های حمایت از سرمایه گذاران، حاکمیت شرکت ها و استانداردهای حسابداری همچنان در چین (Allen، Qian، & Qian، ۲۰۰۵) کمتر توسعه یافته اند، زیرا بازارهای سهام دارای حباب های بزرگ و سقوط هستند (Piotroski & Wong، ۲۰۱۲) . این مطالعه به بررسی رابطه بین ریسک تصادف در شرکت های ذکر شده در چین و ویژگی های اداری شرکت می پردازد. به طور خاص، ما به طور سه بعدی ابعاد مکانیسم های حکمرانی را در نظر می گیریم: ساختار مالکیت، ساختار هیئت مدیره و کیفیت حسابرسی که شامل ۱۵ ویژگی فردی می باشد. هر کدام از این ویژگی های حکومتی در نظر گرفته شده است تا به افزایش نظارت بر مدیریت، ترویج تصمیم گیری موثر و محدود کردن رفتار فرصت طلبانه (آندرو و همکاران، ۲۰۱۶؛ اشباح-اسکایف، کالینز و لا افند، ۲۰۰۶). بر این اساس، ما معتقدیم که بهتر است که حکومت شرکتی شرکت، ناهماهنگی اطلاعات بین سهامداران و مدیریت باشد، و بنابراین احتمال سقوط قیمت سهام در آینده پایین تر خواهد بود.

دانلود مقاله بیس بررسی رابطه بین ساختار مالکیت، کیفیت حسابرسی، ساختار هیئت مدیره و قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس

در صورتی که به ترجمه “مقاله بیس بررسی رابطه بین ساختار مالکیت، کیفیت حسابرسی، ساختار هیئت مدیره و قیمت سهام در شرکتهای پذیرفته شده در بورس” احتیاج دارید بعد از خرید و دانلود مقاله بیس درخواست خود را از طریق فرم سفارش آنلاین ارسال کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.