نام برند مبانی نظری (ادبیات و پیشینه تحقیق) نام برند


در حال بارگذاری
۲۰ آبان ۱۳۹۸
Word
616 کیلو بایت
25 صفحه
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید

به اطلاع آن دسته از محققینی که به دنبال مبانی نظری نام برند یا پیشینه تحقیق نام برند هستند می رساند فروشگاه فایل #آراداک اقدام به انتشار مبانی نظری (ادبیات و پیشینه تحقیق) نام برند در ۲۵ صفحه با فرمت وُرد word کرده است. در ادامه ابتدا فهرست عناوین مطالب سپس مشخصات فایل ذکر شده است که توصیه می کنیم قبل از خرید و دانلود مبانی نظری (ادبیات و پیشینه تحقیق) نام برند آنها را مطالعه فرمایید.

نکته مهم: همراه فایل حاضر یک مقاله لاتین (انگلیسی) ۲۰۱۹ بعنوان مقاله بیس رایگان تقدیم می شود چکیده این مقاله در انتهای همین مطلب آمده است.

نکته: هنگام خرید یا دانلود هرگونه مشکلی پیش آمد به پشتیبانی سایت اطلاع دهید.

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

مبانی و مفاهیم نام برند

تعریف نام برند

طبقه بندی نام ها از دیدگاه لندیور

URL

لوگو و نماد

کاراکترها

شعار

طنین

بسته‌بندی

پیشینه پژوهش

منابع فارسی

منابع لاتین

مشخصات فایل:

نوع فایل:  ورد آفیس

شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد

منبع: مقاله ۲۰۱۹ دارد (خارجی)

پیشینه لاتین: دارد

پیشینه فارسی: دارد

تعداد صفحات:  ۲۵ صفحه

گارانتی: دارد

 توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

در ادامه بخش هایی از متن اصلی به شکل بریده و کوتاه آمده است:

لوگو و نماد

اگر چه نام عنصر اصلی برند به شمار می­آید، اما عناصر تصویری و دیداری نقش مهمی در ایجاد ارزش ویژه­ی برند و به­ویژه افزایش میزان آگاهی از برند ایفا می­کنند. لوگو[۱] یکی از عناصری است که به­عنوان یکی از شیوه­های نمایش خاستگاه، مالکیت و سایر تداعیات مرتبط با برند تاریخچه­ای طولانی دارد (کلر، ۲۳۴:۱۳۸۹). به ­عنوان مثال، در طول قرن­های متمادی، خانواده­ها و کشورها با استفاده از جلوه­های تصویری و لوگو، نام و هویت خود را متمایز می­ساختند. لوگو، دامنه­ی وسیعی از جلوه­های تصویری را، از طرح­های منحصربه­فرد در نگارش نام شرکت­ها یا علایم تجاری تا طرح­های انتزاعی، دربرمی­گیرد. برندهایی همچون کیت کت[۲]، کوکا کولا[۳] و دانهیل[۴] در زمره­ی نمونه­هایی هستند که جدا از شیوه­ی منحصر­به­فردِ نگارش خود، هیچ لوگوی مجزایی برای خود تعریف نکرده­اند. در حالی­که برندهایی مانند مرسدس[۵](با طرح ستاره)، رولکس[۶] (با طرح تاج)، اس­بی­سی[۷] (با طرح چشم) و المپیک (طرح حلقه­های تو در تو) در زمره­ی برندهایی هستند که علاوه بر شیوه­ی منحصر­به­فرد نگارش برند، طرح گرافیکی خاصی را نیز به عنوان لوگو برگزیده­اند. این لوگوهای تصویری مستقل از شیوه­ی نگارش نام، اغلب نماد[۸] نام می­گیرند (کلر، ۲۳۴:۱۳۸۹). .. ادامه در فایل اصلی.

[۱].Logo

[۲].Kit Kat

[۳].Coca-cola

[۴].Dunhil

[۵].Mercedes

[۶].Rolex

[۷].SBC

[۸].Symbol

پیشینه پژوهش نام برند در ایران

علیزاده و همکاران(۱۳۹۸) در مقاله ای با عنوان ارزیابی تاثیر هویت برند بر عملکرد از طریق نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری هدف از پژوهش خود را ارزیابی تاثیر هویت برند بر عملکرد از طریق نقش میانجی مدیریت ارتباط با مشتری شرکت بیمه ایران بیان نمودند. نتایج حاکی از آن است که برند به عنوان خدمات، برند به عنوان نماد ، برند به عنوان سازمان و برند به عنوان شخص بر عملکرد سازمانی تاثیر مثبت دارد. این در حالی است که تاثیر برند به عنوان خدمات بر عملکرد سازمانی نسبت به سایر عوامل بیشتر بوده است… ادامه در فایل اصلی.

چکیده مقاله انگلیسی (مقاله بیس ۲۰۱۹):

Companies are increasingly searching for ways to better engage consumers through social media. In this paper, we explore the impact of using different levels of brand names (corporate vs. product) in social media posts on customer engagement and purchase intentions for services. Building on services branding and brand self-identity literature, we argue that the use of corporate brand names in a services context will increase message likes and purchase intention and that corporate customer brand identification drives these effects. We test this assertion with both field and experimental studies. A field study, using actual services’ Facebook brand posts, provides support for this hypothesis, finding that the use of corporate brand names increases message likes while the use of product brand names reduces them. Four follow-up experiments replicate these results, identify boundary conditions, and provide process evidence that the effect is mediated by customer brand identification. Implications are discussed.

فروشگاه فایل #آراداک اقدام به انتشار مبانی نظری ادبیات و پیشینه تحقیق نام برند در ۲۵ صفحه با فرمت وُرد word کرده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.