داده های فروش، ارزش بازار و عمر برای شرکت های بورسی + اکسل + docx


در حال بارگذاری
۵ مرداد ۱۳۹۸
word, xlsx (اکسل و وورد)
225 کیلوبایت
سطر اکسل
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید

نمونه گیری به روش غربالگری و داده های فروش (از سال ۱۳۸۹)، ارزش بازار و عمر برای ۱۶۸ شرکت بورسی (شرکتهای پذیرفته شده در بورس) طی سال های ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۴ این فایل حاوی دو فایل با فرمت اکسل و یک فایل با فرمت وورد word یعنی docx می باشد. ما جهت رفاه کاربران فایل ها را در قالب یک فایل زیپ zip فشرده ساختیم. امیدواریم کماکان از “آراداک” حمایت کنید.

در خصوص عنوان این مطلب بایستی عرض کرد، داده‌های تاریخی فروش، راهنمای خوبی برای چگونگی ادامه فعالیت بنگاه هستند. این داده‌ها روند کلی و نوسانات دوره را در دل خود دارند و مدیران را متوجه نقاط قوت و ضعف می‌کنند. اما خوب است، ابتدا بدانیم که دقیقا منظور ما از داده‌های تاریخی فروش چیست؟ در جدول زیر نمونه‌ای ساده از داده‌های فروش نشان داده شده است.
نمونه گیری به روش غربالگری تا سال ۱۳۹۴ به شرح محدودیت های زیر:
۱) شرکت پیش از سال ۱۳۸۹ در بورس پذیرفته شده و تا انتهای سال ۱۳۹۴ در بورس فعالیت داشته باشد.
۲) به خاطر شکل خاص فعالیت شرکت های هلدینگ، بیمه، لیزینگ، بانک ها، موسسات مالی و سرمایه گذاری و تفاوت چشم گیر آن ها با شرکت های تولیدی و بازرگانی، لذا شرکت انتخابی نباید جز شرکتهای ذکر شده باشد.
۳) آخرین سال مالی شرکت مذکور به انتهای اسفند منتهی شده باشد و طی بازه زمانی تحقیق تغییر سال مالی نداشته باشد.
۴) شرکت نباید بیش از چهار ماه وقفه معامله داشته باشد.
۵) اطلاعات مالی شرکت ها در دسترس باشد.


آشنایی بیشتر با ارزش بازار و عمر: (۰این مطالب در فایل دانلود وجود ندارد و صرفا جهت آشنایی مخاطب با کلیدواژه های موضوع بیان شده است)

ارزس بازار و عمر

از طریق آن متوجه خواهید شد که یک شرکت تا چه حد بزرگ است و چه تاثیری بر شاخص بازار سرمایه می‌گذارد؟ شرکت‌ها براساس ارزش بازاری‌ آنها به سه دسته کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می‌شوند. اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم ارزش بازار Market Capitalization به مجموع ارزش روز یک شرکت سهامی عام گفته می‌شود. ارزش بازار قیمتی است که یک دارایی در بازار خواهد داشت و در آن قیمت خرید و فروش می‌شود. ارزش بازار معمولاً برای اشاره به اندازه یک شرکت سهامی استفاده می‌شود و با ضرب تعداد سهام در قیمت فعلی هر سهم در بازار به دست می‌آید.

عمر شرکت به سال های حیات شرکت از بدو تاسیس تا کنون اطلاق می شود. هر چقدر عمر شرکت طولانی باشد ارزش بازار آن نیز تاثیرذگرفته و رابطه ای بین عمر شرکت و ارزش بازار بوجود می آید.

نمونه گیری به روش غربالگری و داده های فروش (از سال ۱۳۸۹)، ارزش بازار و عمر برای ۱۶۸ شرکت بورسی طی سال های ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۴ این فایل حاوی دو فایل با فرمت اکسل و یک فایل با فرمت وورد word یعنی docx می باشد.

نمونه گیری به روش غربالگری داده های فروش ارزش بازار و عمر شرکتهای بورسی 1390 1394

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.