مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و نوآوری


در حال بارگذاری
۱۵ شهریور ۱۳۹۹
word
79کیلوبایت
21صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و نوآوری آماده دانلود است. تعداد صفحات ۲۱ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

مقدمه ۱۲

۲-۲- عملکرد    ۱۲

۲-۲-۱-دیدگاه تاریخی در مورد عملکرد    ۱۲

۲-۲-۲ – عملکرد با رویکرد جدید     ۱۳

۲-۲-۳- دیدگاه های مختلف در مورد عملکرد مدیران   ۱۳

۲-۲-۴-تعریف ارزیابی عملکرد          ۱۴

۲-۲-۵-ارزیابی عملکرد             ۱۴

۲-۲-۶-شاخص های ارزیابی عملکرد          ۱۵

۲-۲-۷-ویژگی های شاخص های نظام ارزیابی عملکرد              ۱۶

۲-۲-۸- اهداف ارزیابی عملکرد         ۱۶

۲-۲-۹-کاربردهای ارزیابی عملکرد                ۱۷

۲-۲-۱۰- معیارهای ارزیابی عملکرد                ۱۸

۲-۲-۱۱-نظریه های ارزیابی عملکرد              ۱۸

۲-۲-۱۲- عوامل مؤثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی عملکرد      ۲۰

۲-۲-۱۳- انواع ارزیابی عملکرد           ۲۱

۲-۱- مقدمه

اساس یک تحقیق علمی مبتنی بر فراهم‌سازی هرگونه آگاهی در حوزه موضوع پژوهش است. در حقـیقت هیچ تحقیقی نیست که پایه و اساس آن از تحقیقات گذشته شکل نگرفته باشد.

این فصل مشتمل بر اطلاعات مهم و مربوط به تحقیق است که خواننده را با مطالعات، تحقیقات و نوشته‌های دیگران آشنا می‌کند و ابعاد جدیدی برای گسترش مطالعات و تحقیقات بعدی فراهم می‌سازد. این فصل مشتمل بر ۴ بخش است . ابتدا در بخش نخست به مبانی و مفاهیم سازمان یادگیرنده خواهیم پرداخت . در بخش دوم ، ادبیات نظری در مورد عملکرد ارائه می شود. در بخش سوم، ادبیات نظری در مورد نوآوری سازمانی ارائه می شود . سپس در بخش چهارم مروری بر پیشینه تحقیق خواهیم داشت .

۲-۲- عملکرد

دانشمندان علوم رفتاری و مدیریت تعریف متعددی را در مورد عملکرد ارائه دادند که هر کدام از این تعاریف نشان دهنده دیدگاه خاص آن ها به این موضوع نسبت به این مفهوم است در این جا به یک تعریف اشاره می شود” واژه عملکرد بیشتر به فرایند ها وبازده یک سیستم اشاره دارد.میزان ونحوه فعالیت انجام یافته در یک سیستم عملکرد آن رانشان می دهد . بنابراین می توان گفت عملکرد واژه ای است که مفهوم فعالیت برای انجام کار  ونتیجه آن فعالیت را یکجا در بر دارد (یمنی ،۱۳۷۱،ص۶۶).

۲-۲-۱ – دیدگاه تاریخی در مورد عملکرد

طی سالیان متمادی فرض بر این بود که انگیزش اساساً اقتصادی است (نظریه سنتی) و اغلب کارکنان از مشاغل خویش چیزهای یکسانی طلب می کنند . تفاوت های عملکرد را با تفاوت ها در صفات شخصیتی ، تواناییها و مهارتها منسوب می کردند. وقتی که مجموعه مورد توافق حاصل شود می توانییم افرادی برگزینیم که با این شرایط متناسب باشند.آنگاه سازمانی خواهیم داشت که اعضای آن را کارکنان تشکیل می دهند . مشکلات هنگامی رخ نمودند که این نظریه به مرحله عمل در آمد . اولاً نتایج پژوهشی  ظاهراً حاکی از آن بود ند که برای مشاغل مختلف ویژگی های متفاوتی حائز اهمیت هستند .

در صورت بروز مشکل در دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و نوآوری به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.