داده های مالی شرکت های بورسی سال های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
۹ تیر ۱۳۹۸
word, xlsx
254 KB
0
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید

آراداک ارائه دهنده داده های مالی جدید با موضوعات به روز  و نو در ایران داده های مالی شامل  نام شرکت، نماد شرکت، سال درج نماد، صنعت موجود، وجه نقد پایان دوره، وجه نقد اول دوره، تغییرات وجه نقد  ΔCASH، بازپرداخت اصل  تسهیلات مالی،  سود پرداختی بابت تسهلات مالی، سود سهام  پرداختی برای ۱۸۲ شرکت های بورسی طی سال های ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۴ به همراه مراحل روش نمونه گیری حذفی سیستماتیک از  شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران بصورت فایل وورد و اکسل به همراه محاسبات مربوطه.

توجه: فایل دانلود شامل ۳ فایل می باشد که جهت دانلود با فرمت zip ارائه شده است. یکی  از فایل ها با  فرمت word و مابقی به فرمت اکسل می باشند.

در صورتی که برای دانلود “داده های مالی شرکت های بورسی سال های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴” مشکلی داشتید با پشتیبانی تماس بگیرید.

مطالبی که در ادامه ذکر شده است جهت مطالعه عموم کاربران بوده و در فایل دانلود شده این مطالب موجود نیست.

فکر اصلی ایجاد بورس اوراق بهادار در ایران به سال ۱۳۱۵ بر می گردد. در این سال، یک کارشناس هلندی و یک کارشناس بلژیکی به منظور بررسی و اقدام در مورد تهیه و تنظیم مقررات قانونی ناظر بر فعالیت بورس اوراق بهادار، به ایران آمدند، اما مطالعات آن دو با آغاز جنگ جهانی دوم متوقف گردید. پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، مجددا در سال ۱۳۳۳ ماموریت تشکیل بورس اوراق بهادار به اتاق بازرگانی و صنایع و معادن، بانک مرکزی و وزارت بازرگانی وقت محول گردید. این گروه پس از دوازده سال، در سال ۱۳۴۵، قانون و مقررات تشکیل بورس اوراق بهادار تهران را تهیه و لایحه مربوطه را به مجلس شورای ملی ارسال داشتند که این لایحه در اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۵ تصویب شد. بورس اوراق بهادار تهران از پانزدهم بهمن ماه ۱۳۴۶، فعالیت خود را با انجام چند معامله بر روی سهام بانک توسعه صنعتی و معدنی آغاز کرد. در پی آن سهام شرکت نفت پارس، اوراق قرضه دولتی، اسناد خزانه، اوراق قرضه سازمان گسترش مالکیت صنعتی و اوراق قرضه عباس آباد در بورس تهران پذیرفته شدند. در آن زمان اعطای معافیت های مالیاتی برای شرکت ها و موسسات پذیرفته شده در بورس، عامل مهمی در تشویق شرکت ها به عرضه سهام خود در بورس اوراق بهادار تهران بود.

در بیانیه اساسی تئوری های حسابداری،  مربوط بودن و قابل اتکا بودن، به عنوان دو ویژگی کیفی مهم اطلاعات مالی، همواره از موضوعات مهم ادبیات گزارشگری مالی بوده و مورد توجه و تاکید نهادهای حرفه ای، مراجع قانونی واستفاده کنندگان اطلاعات مالی است.

اندازه شرکت، سودآوری ، پیچیدگی عملیات و نوع صنعت ، میزان ریسک یا خطر (اهرم)، عمر شرکت، تاریخ پایان سال مالی، میزان همکاری کارکنان صاحبکار با حسابرسان، بودجه زمانی حسابرسی، سیستم کنترل داخلی شرکت، وجود یا عدم وجود واحد حسابرسی داخلی و کمیته حسابرسی در شرکت، اندازه موسسه حسابرسی، تکنولوژی و فنآوری های مورد استفاده در شرکت و هم چنین در مؤسسه حسابرسی، نوع و میزان خدمات ارائه شده به صاحبکار، عوامل محیطی (وضعیت اقتصادی، نرخ بهره، تورم، رقابت و ملاحظات سیاسی و قانونی) ، سطح تجربه و تخصص و شخصیت  حسابرس، وجود یا عدم وجود اقلام غیر مترقبه در شرکت،  نوع اظهار نظر حسابرسی ارائه شده در مورد صورتهای مالی، وضعیت شرکت در بورس اوراق بهادار، تعداد سهامداران، وجود یا عدم وجود شرکتهای فرعی و وابسته، ومواردی از این قبیل مهمترین عوامل موثر بر گزارشگری مالی به موقع  و مدت زمان اجرا و تکمیل عملیات حسابرسی.

 

خواهشمندیم بعد از دانلود فایل نظر خود را در خصوص “داده های مالی شرکت های بورسی سال های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۴” بیان کنید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.