مبانی نظری کیفیت ارتباط


در حال بارگذاری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
word
93kb
32
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت ارتباط قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

کیفیت ارتباط
کیفیت ارتباط (RQ) از شاخه های بازاریابی ارتباطی (RM) است . به دلیل اهمیت بازاریابی رابطه مند در دنیای کسب و کار امروز ، کیفیت ارتباط برای ارزیابی استحکام رابطه و درجه رضایت از تامین خواسته ها و انتظارات مشتری ضروری است . برای توسعه روابط بلند مدت ، کیفیت ارتباطی خوب می تواند قابلیت اطمینان مشتری را افزایش دهد ( گروسبی و همکاران ، ۱۹۹۰ . لی و هو ، ۲۰۰۸ ). به عبارت دیگر ، کیفیت بالاتر ارتباطی، موجب تعامل بین ارائه دهندگان خدمات و مشتریان می شود و مبادلات باثبات بلند مدتی را ایجاد می کند که هر دو طرف می تواند منافع مشترکی به دست اورد (سینگ ، ۲۰۰۸) . اولین تلاش برای اندازه گیری کیفیت ارتباط توسط گروسبی و همکاران (۱۹۹۰) انجام شده است که کیفیت ارتباط را از دو بعد رضایت و اعتماد مورد بررسی قرار دادند . مورگان و هانت (۱۹۹۴) نظریه تعهد – اعتماد را با طرح اینکه اعتماد و تعهد دو جنبه اصلی برای اندازه گیری کیفیت ارتباط هستند ، مطرح کردند ( حقیقی و همکاران ، ۱۳۹۱) .

۲-۱۲-۲- مبانی نظری وفاداری رفتاری
با ورود به هزاره سوم میلادی ، بسیاری از مفاهیم در سازمانهای پیشتاز ، مفهومی دیگر پیدا کرده اند . مشتریان وفادار، اهمیت بسیاری یافته اند .با ۵درصد افزایش در وفاداری مشتریان ، سود به میزان ۲۵ تا ۸۵ درصد افزایش می یابد ، به این نرخ هزینه وفاداری می گویند . (محمدی ،۱۳۸۲)
معمولا سازمانهای تجاری و سنتی کشور ، روش های نوین روابط با مشتری را مدنظر قرار نداده و به مرور زمان بیشتر مشتری های خود را از دست می دهند . در تحقیقات مشخص شده که ۶۲ درصد از سازمانهای ناموفق ، وفاداری مشتری را موثر تلقی نکرده اند . (مقصودی ،۱۳۸۲)
توجه به موضوع وفاداری مشتریان در مبحث بازاریابی ، در تحقیقات کوپللند و چرچیل به چشم می خورد .سپس افرادی چون دای ، جاکوبی و چستتنات تحقیقات گسترده تری راجع به این مقوله انجام دادند . بعد از آن افراد دیگری به بسط موضوع وفاداری پرداختند که می توان از ژپیل و گلیمور ، دیک و باسو و اولیور نام برد . (مایکل کین. اندرسون ، ۲۰۰۱)

۲-۱۱- کیفیت ارتباط ۲۶
۲-۱۱-۱ – ابعاد کیفیت ارتباط ۲۸
۲-۱۱-۱-۱- رضایت ۲۸
۲-۱۱-۱-۱-۲- مزایای رضایت مشتری ۲۹
۲-۱۱-۱-۲ -اعتماد ۳۰
۲-۱۱-۱-۳- تعهد ۳۲
۲-۱۲-وفاداری رفتاری مشتری ۳۳
۲-۱۲-۱- توسعه وفاداری مشتری ۳۵
۲-۱۲-۲- مبانی نظری وفاداری رفتاری ۳۶
۲-۱۲-۳-ابعاد وفاداری ۳۷
۲-۱۲-۴- مزایای حاصل از وفاداری ۳۹
۲-۱۲-۵- رویکردهای وفاداری ۴۰
۲-۱۲-۵-۱- رویکرد دیک و باسو (۱۹۹۴) ۴۰
۲-۱۲-۵-۲- رویکرد الماس وفاداری (ناکس و واکر، ۱۹۹۵) ۴۰
۲-۱۲-۵-۳- رویکرد چهار C 41
۲-۱۳- پیشینه تحقیق ۴۲
فهرست منابع و ماخذ ۸۶

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت ارتباط قابل استناد است در ۳۲ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.