دانلود پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان شفاهی و الکترونیکی ۲۰۱۸


در حال بارگذاری
۲۹ خرداد ۱۳۹۸
word, pdf
425 KB
2
4395 بازدید
۴,۹۰۰ تومان
خرید

پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (شامل پرسشنامه استاندارد، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه)
منظور از تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی پرسشنامه ۳ سوالی آکوستو و تورز(۲۰۱۸) و سئو و پارک(۲۰۱۸) می باشد که برای سنجش تبلیغات شفاهی الکترونیکی یا دهان به دهان الکترونیکی طراحی و تدوین شده است.

پایایی و روایی: دارد (خارجی)
مولفه: ندارد
نوع فایل: زیپ (word)
تعداد صفحات: ۲
منبع: دارد
تفسیر و نمره گذاری: دارد
قیمت: فقط ۲۹۰۰ تومان
گارانتی: دارد


پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان شفاهی و الکترونیکی ۲۰۱۸

امروزه مصرف‌کنندگان تبدیل به ابزار تبلیغاتی مناسبی برای شرکتها شده‌اند. یک مشتری راضی از کالا و خدمات یک بنگاه اقتصادی، می‌تواند در برابر تمامی رقبای آن بایستد و سبب جذب مشتریان موجود در بازار شود. با بررسی نمونه های موفق فروشگاه های اینترنتی در کشور مشخص می شود، مواردی موفق بوده اند که توانسته اند در گام اول با ارائه خدمات مناسب و ارائه محصولات باکیفیت، رضایت و اطمینان مشتریان را جلب نمایند و در مراحل بعد با اقداماتی همچون ایجاد باشگاه مشتریان، گارانتی کیفیت و قیمت کالا، خدمات پس از فروش، ارائه تخفیفات و جوایز به مشتریان و ….. می توانند سبب ایجاد اعتماد بیشتر و کامل در افراد شوند. بازاریابی و تبلیغات دهان به دهان ارتباطات غیر رسمی درباره یک محصول یا خدمت می باشد که می تواند به عنوان یک فیلتر معتبر برای مصرف کنندگان کاربرد داشته باشد. شما می توانید از این پرسشنامه در تحقیق خود استفاده کنید و سپس در میان جامعه آماری توزیع و جمع‌آوری کنید. همچنین به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از روش معادلات ساختاری (SEM) در قالب نرم‌افزار SmartPLS می توانید استفاده کنید. البته این یک توصیه است. از جمله موثرترین و کارآمد ترین شیوه ‌های تبلیغاتی ، تبلیغات شفاهی است‌. تبلیغات شفاهی می‌تواند تأثیر قابل ملاحظه‌ ای بر روی رفتار خرید مصرف ‌کنندگان و رضایت آنها از محصولات و خدمات شرکت داشته باشد. نکته ای که نباید در مورد آن دچار اشتباه شویم آن است که برخی ads Word of mouth را به علت آن که تبلیغات شفاهی یا دهان به دهان ترجمه شده است، آن را محدود به تبلیغات گفتاری می دانند. یکی از علتهای رخ دادن چنین وضعی ضعف نظام ارتباطی سازمانهای ما است اغلب سازمان های کشور ما حتی با تبلیغات گسترده نتوانسته اند، ارتباط شایسته ای با مشتری برقرار کنند و اعتماد او را جلب کنند. هنوز مصرف کننده به مطالبی که در تبلیغات گفته می شود اعتماد چندانی ندارد. از این رو ضعف کار کرد تبلیغات رسانه ای باعث شده است که ارتباطات میان فردی یا تبلیغات دهان به دهان رشد زیادی پیدا کند. با این تفاسیر می توان به این تنیجه رسید که شاید امروزه با دهان به دهان گشتن اطلاعات نیاز ضروری داریم زیرا از این طریق تسهیلاتی برای افراد ایجاد می شود تا بتوانند خیلی راحت تر اطلاعات زاید را کنار بریزند. ما بقی را تجزیه تحلیل کنند و بعد از آن تجربیات مفید را در اختیار ما بگذارند. از آنجائیکه در بازاریابی دهان به دهان، یک مشتری با دادن اطلاعات به دیگر مشتریان آن ها را راهنمایی اطلاعاتی می کند. بازاریابی دهان به دهان، دادن انگیزه و دلیل به افراد جامعه است برای اینکه در مورد خدمات و کالا با هم به صحبت بپردازند. بنابراین نگرش ها و باورهای مشترک افراد نقش حیاتی در تمایل افراد نسبت به یک محصول خاص دارد. بنابراین شناسایی ارزش های فرهنگی افراد با توجه به چهار مولفه فرد گرایی در مقابل جمع گرایی، فاصله قدرت زیاد در مقابل کم آن، گریز شدید از نامعلومی در مقابل ضعیف آن و صفات مردانه در مقابل صفات زنانه کمک شایانی به شناسایی راهبردهایی برای استفاده بهینه از تبلیغات دهان به دهان می نماید.

در صورت خرابی لینک “دانلود پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان شفاهی و الکترونیکی ۲۰۱۸” آن را به اطلاع آراداک برسانید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.