دانلود پرسشنامه انطباق پذیری سازمانی جی فنگ مو ۲۰۱۵


در حال بارگذاری
۹ آذر ۱۳۹۸
Word
31 KB
4 صفحه word
2180 بازدید
۷,۰۰۰ تومان
خرید

دانلود پرسشنامه انطباق پذیری سازمانی بدون مقاله بیس در واقع منظور از آن، پرسشنامه ۲۰ سوالی جی فنگ مو  (۲۰۱۵) می باشد که برای سنجش انطباق پذیری سازمانی طراحی و تدوین شده است. شامل پرسشنامه استاندارد، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه می باشد. در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود آن را به اطلاع ما برسانید.

در تعریف انطباق پذیری سازمانی داریم: آن عبارت است از اعمال تقاضاهای محیط کاری در فعالیت های سازمان، سازمان های سازگار به وسیله مشتریان هدایت می شوند، ریسک می کنند، از اشتباه خود پند می گیرند و ظرفیت و تجربه ایجاد تغییر را دارند. آنها به طور مستمر در حال بهبود توانایی سازمان به جهت ارزش قائل شدن برای مشتریان هستند. بر اساس مدل دنیسون شاخص های اندازه گیری انطباق پذیری شامل سه زیر متغیر ایجاد تغییر، مشتری مداری و یادگیری سازمانی می باشد. مشارکت ایجاد ظرفیت های انسانی، مالکیت و مسئولیت می باشد. طبق مدل دنیسون مشارکت سازمانی یکی دیگر از ابعاد فرهنگ سازمانی است. شاخصهای اندازه گیری این بعد از ابعاد فرهنگ سازمانی که در افزایش عملکرد و اثربخشی سازمان از یک طرف و رضایت کارکنان از طرف دیگر نقش مهمی دارد شامل توسعه قابلیت ها تیم گرایی و توانمندسازی می باشد (قربانی، ۲۰۰۷).

– ۷. Ghorbani MH. The relationship between the organization and involvement in adaptive physical education experts, the Islamic Republic of Iran[Thesis in Persian]. Tehran: Tehran University, Faculty of Physical Education and Sport Sciences; 2007.

دانلود پرسشنامه انطباق پذیری سازمانی جی فنگ مو 2015

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.