ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی


در حال بارگذاری
۴ آذر ۱۳۹۸
Word
99 کیلوبایت
43 صفحه ورد
۸,۷۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری ، ادبیات و پیشینه تحقیق ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی در ۴۳ صفحه با فرمت word (doc) برای دانلود در دسترس است. این فایل شامل (مبانی نظری و ادبیات جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی) می باشد.

توجه: برای تدوین و آماده سازی تحقیق خود مشکل دارید؟ با ۰۹۱۹۵۸۱۰۰۸۶ یا سایر شماره های موجود در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید. مشاوره رایگان حتی ایام تعطیل.

فهرست مطالب موجود در فایل اصلی:

مقدمه

مبانی و مفاهیم ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی

سیر تکامل فناوری اداری

تعریف سیستم اطلاعات

سیستم های اطلاعاتی و رایانه ها

کاربرد سیستم اطلاعاتی رایانه محور

مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی

نقش فناوری اطلاعات در سازمان

ابعاد و جنبه های گوناگون فناوری اطلاعات

طبقه بندی سیستم های اطلاعاتی بر اساس نوع حمایت ها

سیستم های پردازش تعامل

سیستم های گزارشات مدیریت

سیستم کارکنان دانش

سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری

سیستم های اتوماسیون اداری

سیستم های پشتیبانی مدیران ارشد (اجرایی)

سیستم های پشتیبانی تصمیمات گروهی

مدل سیستمی سازمان و نقش سیستم اطلاعات در مدیریت آن

نیاز به یک پایگاه اطلاعات

انواع سیستم اطلاعاتی در سازمان

روش‌های ارزیابی نیاز اطلاعاتی

عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و سیستم‌های اطلاعاتی

پیشینه پژوهش

منابع فارسی

 

توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

 

گزیده ای از مطالب فایلی که قصد خرید آن را دارید در ادامه ذکر شده است:

مقدمه

اساس یک تحقیق علمی مبتنی بر فراهم‌سازی هرگونه آگاهی در حوزه موضوع پژوهش است. در حقـیقت هیچ تحقیقی نیست که پایه و اساس آن از تحقیقات گذشته شکل نگرفته باشد. به همین لحاظ با بررسی‌هـایی که بر روی کتاب‌ها، مقالات و گزارش‌ها و تحقیقات و پایان‌نامه‌های موجود در زمینه پژوهش انجام دادیم، ملاحظه گردید که تحقیقات اندکی در زمینه ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی انجام گرفته است.

۲-۱. مبانی و مفاهیم ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی

۱-۲-۱. آغاز بکار گیری فناوری های اداری

در نخستین سال های اختراع رایانه متخصصان توجه چندانی به نیاز های اطلاعاتی مدیران نداشته از رایانه ها فقط جهت پردازش داده ها در امور حسابداری استفاده می شد. در طول این دوره که تا اواسط دهه ۶۰ میلادی  به طول انجامید بیشترین تاکید بر قدرت محاسباتی و پردازش رایانه بود. در حال حاضر به این نوع کاربرد رایانه پردازش داده ها، گفته می شود و باید توجه داشت که سیستم های پردازش داده ها مقداری اطلاعات نیز تولید می کنند. در اوائل دهه ۱۹۶۰ و پس از اختراع انوع رایانه های جدید که با هزینه کمتر اطلاعات بیشتری را پردازش می کردند… ادامه در متن اصلی


شیری (۱۳۹۰)، در پژوهشی تحت عنوان« بررسی تاثیر اتوماسیون بر عملکرد کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران» نشان داده است که،  مدت زمان انجام امور به طریق مکانیزه و ماشینی نسبت به دوره انجام امور به طریق دستی و سنتی  تقلیل محسوسی کرده است و این کاهش مراحل انجام امور سازمانی و زمان آن بر افزایش عملکرد کارکنان مشهود و غیرقابل انکار است.

محمدحسن زاده(۱۳۹۰)، پایان نامه ای با عنوان« بررسی مقایسه عملکرد شرکت بوتان قبل و بعد از اجرای اتوماسیون » انجام داده است که نتیجه حاصل از تحقیق  نشان می دهد که بین دو متغیر اتوماسیون و عملکرد رابطه مثبت وجود داشته است و اتوماسیون موجب بهبود عملکرد شرکت شده است .

امیدوار(۱۳۹۰)، در پژوهش خود با عنوان« سیستم های اطلاعات» به تأثیر مثبت این سیستم ها بر سازمان»، اشاره نموده است و یادآور می شود که سیستم اتوماسیون اداری و تأثیرات مثبتی بر ارتباطات درون سازمان ها داشته و موجب افزایش کانال های ارتباطی و سرعت و سهولت در مراودات سازمانی شده است.

تقی زاده (۱۳۹۰)، در پژوهشی تحت عنوان،«بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر اثربخشی سازمان» نشان داد که ، سرعت انجام کارها، بازیابی به موقع اطلاعات و سرعت دسترسی به اطلاعات در مقایسه با قبل از به کارگیری سیستم فناوری اطلاعات، افزایش یافته و این افزایش در این ابعاد، موجب اثربخشی سازمان شده است. البته دقت در انجام کارها و ذخیره سازی اطلاعات در مقایسه با قبل از به کارگیری سیستم فناوری اطلاعات افزایش یافته است اما موجب اثربخشی سازمان نشده است… ادامه در متن اصلی

مشخصات فایل:

نوع فایل:  ورد آفیس

شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد

منبع: دارد

پیشینه لاتین: دارد

پیشینه فارسی: دارد

تعداد صفحات: ۴۳ صفحه

گارانتی: دارد

برای دانلود مبانی نظری ، ادبیات و پیشینه تحقیق ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی مشکلی دارید تماس بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.