دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان متیو هال ۲۰۰۸


در حال بارگذاری
۱۰ آذر ۱۳۹۸
Word
29 کلیوبایت
3 صفحه
1761 بازدید
۷,۰۰۰ تومان
خرید

منظور از توانمندسازی کارکنان پرسشنامه ۱۲ سوالی متیو هال (۲۰۰۸)  می باشد که برای سنجش توانمندسازی کارکنان طراحی و تدوین شده است. برای دانلود این پرسشنامه تنها چند گام کوتاه باقیست. در ضمن در صورت نیاز به مشاوره رایگان در مورد تحقیق خود با شماره های قید شده تماس بگیرید. فرمت فایل حاضر word در ۳ صفحه است. همچنین می توانید مبانی نظری و پیشینه تحقیق توانمندسازی کارکنان را نیز از آراداک دانلود کنید جهت آگاهی از موارد دیگر به قسمت مبانی نظری رجوع نمایید.

در تعریف توانمدسازی کارکنان داریم، تاریخچه اولین تعریف از اصطلاح توانمند سازی به سال ۱۷۸۸ بر می گردد که در آن توانمند سازی را به عنوان تفویض اختیار در نقش سازمانی خود می دانستند که این اختیار بایستی به فرد اعطا یا در نقش سازمانی او دیده شود. این توانمند سازی به معنی اشتیاق فرد برای مسئولیت واژه ای بود که برای اولین بار به طور رسمی به معنی پاسخگویی تفسیر شد. گروف” در سال ۱۹۷۱ به تعاریف رایج فرهنگ لغت از توانمند سازی اشاره می کند که شامل تفویض قدرت قانونی، تفویض اختیار واگذاری ماموریت و قدرت بخشی است. در سال ۱۹۹۰ گاندر توانمند سازی را به تفویض اتخاذ تصمیم به کارکنان مفهوم سازی کرد، اما زیمرمن در همان زمان به سهل و ممتنع بودن ارائه تعریفی از آن اشاره می کند و معتقد است زمانی ارائه تعریفی از توانمندسازی آسان است که اند را بدون در نظر گرفتن واژه هایی مانند درماندگی بی قدرتی و بیگانگی، مورد توجه قرار دهیم.

برای دانلود پرسشنامه توانمندسازی کارکنان متیو هال ۲۰۰۸ مشکلی داشتید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.