پرسشنامه اثر اجتماعی ۲۰۲۰ به همراه مقاله بیس ۲۰۲۰ خرید و دانلود


در حال بارگذاری
۲۲ آذر ۱۳۹۸
Word, Pdf
1354 کیلوبایت
2 صفحه پرسشنامه
1814 بازدید
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید

با ۴۹۰۰ تومان صاحب پرسشنامه و مقاله بیس اثر اجتماعی سال ۲۰۲۰ شوید. جهت خرید و دانلود پرسشنامه اثر اجتماعی ۲۰۲۰ به همراه مقاله بیس ۲۰۲۰ بر روی گزینه خرید کلیک کنید. منظور از اثر اجتماعی پرسشنامه ۳ سوالی الالوان[۱] (۲۰۲۰) می باشد که برای سنجش اثر اجتماعی طراحی و تدوین شده است.

[۱] Ali Abdallah Alalwan

مشخصات فایل:

 پایایی و روایی: دارد (خارجی)

مقاله بیس:  دارد ۲۰۲۰

مولفه: ندارد

 نوع فایل: وُرد (word)

 تعداد صفحات: ۲

 منبع: دارد

 تفسیر و نمره گذاری: دارد

 قیمت:  فقط ۴۹۰۰ تومان

 گارانتی: دارد


ترجمه ماشینی چکیده مقاله بیس پرسشنامه حاضر در ادامه آمده است:

برنامه های سفارش غذای موبایل (MFOA) در بخش رستوران ها به عنوان کانال های خلاقانه ای برای دستیابی به مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت بالا مورد توجه قرار گرفته است. با این حال ، سؤالات مهمی در مورد تأثیر اجرای MFOA ها بر رضایت مشتری و قصد مشتریان برای استفاده مجدد از چنین برنامه هایی وجود دارد. مطالعات متعددی نتایج استفاده از MFOA را از دید مشتری بررسی کرده اند. هدف اساسی این مطالعه شناسایی و بررسی تجربی عوامل اصلی پیش بینی رضایت الکترونیکی از MFOA ها و قصد مشتریان برای استفاده مجدد از چنین برنامه هایی در اردن است. این تحقیق یک مدل یکپارچه را بر اساس تئوری گسترده و یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT2) و ویژگی های MFOA ها ارائه می دهد: بررسی آنلاین ، رتبه بندی آنلاین و ردیابی آنلاین. داده ها از نمونه ای از مشتریان اردنی که از MFOA استفاده کرده اند ، جمع آوری شده است. نتایج اصلی مبتنی بر مدل سازی معادلات ساختاری است و از نقش بررسی آنلاین ، رتبه بندی آنلاین ، ردیابی آنلاین ، امید به عملکرد ، انگیزه هادونیک و ارزش قیمت در رضایت الکترونیکی و ادامه قصد استفاده مجدد پشتیبانی می کند. این مطالعه به ارائه یک تئوریک می پردازد و پیامدهای عملی مربوط به دانشگاهیان و پزشکانی را که در زمینه های مرتبط با MFOA کار می کنند ارائه می دهد.

جهت خرید و دانلود پرسشنامه اثر اجتماعی ۲۰۲۰ به همراه مقاله بیس ۲۰۲۰ بر روی گزینه خرید کلیک کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.