خرید و دانلود پرسشنامه اشتیاق برند سال ۲۰۱۸ همراه مقاله بیس


در حال بارگذاری
۸ اسفند ۱۳۹۸
Word, Pdf
510 کیلوبایت
3 صفحه
1800 بازدید
۷,۹۰۰ تومان
خرید

یک پرسشنامه جدید برای خرید و دانلود آماده کرده ایم با عنوان پرسشنامه اشتیاق برند یا اشتیاق به برند سال ۲۰۱۸ همراه مقاله بیس ۲۰۱۸ لاتین. منظور از اشتیاق برند پرسشنامه ۱۴ سوالی داس و دیگران(۲۰۱۸) می باشد که برای سنجش اشتیاق برند طراحی و تدوین شده است. در ادبیات مربوط به برندینگ، اشتیاق برند یک ارتباط احساسی قدرتمند برای برندی است که ارزش افراد، یافتن میل مهم برای مالکیت و/ یا استفاده را همراه با هویت به کار می گیرد و در طی زمان در منابع سرمایه گذاری می کند. همچنین شامل جنبه های شناختی، لذت بخشی و رفتاری ارتباطات مصرف کننده- برند است که از نظر انگیزشی توسط حس عمیقی از اشتیاق و شیفتگی تامین می شود. براساس نظریه هویت، برندها از نظر افراد ضروری هستند به طوری که مصرف کنندگان از برندها برای بیان هویت خود در یک زمینه اجتماعی استفاده می کنند. مکانیزم هایی که خود خصوصی/ اجتماعی را بیان می کنند می توانند خود محور یا کنترل شده باشند و منجر به دو شکل از اشتیاق برند یعنی اشتیاق هماهنگی با برند می شوند که از درونی سازی خودمختار برند در درون هویت خودی یک فرد حاصل می شود و میل وسواس گونه که از یک نهادینه شدگی کنترل شده برند به درون هویت یک فرد حاصل می شود. (داس و دیگران، ۲۰۱۸).

این فایل شامل پرسشنامه استاندارد، مقاله بیس، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه است. در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود پرسشنامه اشتیاق برند سال ۲۰۱۸ با پشتیبانی تماس بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.