مبانی نظری وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
۶ مرداد ۱۴۰۱
word
86kb
43
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای وفاداری مشتریان  قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۲-۲۴- مشتری
مشتری همان کسی است که نیازش را خودش تعریف می کند ، کالا و خدمات تولیدی را مصرف می کند وحاضر است بابت آن هزینه متناسبی بپردازد. ولی زمانی این هزینه را متقبل می شود که در کالاها یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند که پرداخت هزینه ی آن را توجیه نماید .(تاج زاده نمین و همکاران ،۱۳۸۹)

وفاداری مشتریان

جوانمرد و سلطان زاده (۱۳۸۸) در پژوهش خود بیان نموده اند که ، وفاداری به یک برند هدف نهایی و غایی شرکتی است که دارای محصولی با علامت تجاری ویژه است . اولویت یا ترجیح خرید یک برند در یک قفسه محصول توسط مشتری ، وفاداری به برند نام دارد . مشتریان دریافته اند که برند موردنظرشان به آن ها طرح و ترکیب محصولی سالم ، دارای سطوحی از کیفیت با قیمت مناسب عرضه می کند . این ادراک مشتری پایه و اساسی برای تکار خریدهای جدید می شود . مشتریان در آغاز ، به طور آزمایشی محصولی را با برندی ویژه می خرند و پس از رضایت از آن به تکرار و ادامه خرید همان برند متمایل می شوند زیرا به آن محصول آشنا و مطمئن هستند . وفاداران به برند تفکری این چنین دارند : نسبت به برند متعهد هستند ، به دادن پول بیشتر برای برند موردنظر نسبت به دیگر برندها تمایل دارند ، برند موردنظر را به دیگران توصیه می کنند .(جوانمرد و سلطان زاده ، ۱۳۸۸)
از سوی دیگر گیلانی نیا و موسویان بر این باورند که ، وفاداری به برند ، به وجود یک نوع نگرش مثبت مشتری به برند اشاره دارد . آکر نیز وفاداری به برند را به عنوان میزان دلبستگی مشتریان به یک برند خاص تعریف می کند .دو رویکرد متمایز برای اندازه گیری وفاداری به برند وجود دارد : رویکرد رفتاری ، شامل تکرار خرید و رویکرد نگرشی ، شامل قصد خرید برند موردنظر و تعهد به آن ، علی رغم ارائه خدمات همسان و تلاش های بازاریابی گسترده از سوی رقبا . برخی وفاداری به برند را هدف نهایی ارزش ویژه برند می دانند . به هر حال وفاداری به برند بدون درنظرگرفتن رابطه ی آن با سایر ابعاد ارزش ویژه برند (کیفیت ادراک شده ، آگاهی از برند و تداعی برند ) قابل بررسی نیست .

۲-۲-۲۴- مشتری۴۲
۲-۲-۲۵- وفاداری مشتری.۴۲
۲-۲-۲۶- توسعه وفاداری مشتری۴۴
۲-۲-۲۷- مبانی نظری وفاداری۴۵
۲-۲-۲۸- ابعاد وفاداری.۴۷
۲-۲-۲۹- مزایای حاصل از وفاداری ۴۹
۲-۲-۳۰- رویکردهای وفاداری.۵۰
۲-۲-۳۰-۱- رویکرد دیک و باسو.۵۰
۲-۲-۳۰-۲- رویکرد الماس وفاداری۵۰
۲-۲-۳۰-۳- رویکرد چهارC 51
۲-۲-۳۱- بازاریابی رابطه مند و ارتباط آن با وفاداری مشتریان۵۲
۲-۲-۳۲- مقیاس های نظری وفاداری به برند۵۵
۲-۲-۳۳- تبلیغات دهان به دهان۵۵
۲-۲-۳۴- قصد خرید مجدد..۵۷
۲-۲-۳۵- رضایت مشتری.۵۹
۲-۳- توسعه فرضیه ها و مدل ها ۶۱
۲-۳-۱- هویت و وفاداری مشتریان.۶۱
۲-۳-۲- هویت و تبلیغات دهان به دهان۶۱
۲-۳-۳- هویت و قصد خرید مجدد۶۲
۲-۳-۴- هویت و رضایت مشتری.۶۳
۲-۴- تاریخچه شرکت .۶۴
۲-۴-۱- مقدمه.۶۴
۲-۴-۲- پیشینه شرکت ال جی .۶۵
۲-۴-۳- بخش سرگرمی های خانگی۶۵
۲-۴-۴- بخش ارتباطات موبایل.۶۶
۲-۴-۵- بخش لوازم خانگی
۲-۴-۶- بخش تهویه هوا و راهکارهای انرژی.۶۶
۲-۴-۷- مفاهیم لوگوی برند ال جی۶۷
۲-۴-۸- داستان موفقیت ال جی یک برند جهانی۶۸
۲-۴-۹- لوازم خانگی ال جی پیوند زیبایی و کارآیی.۶۸
۲-۵- پیشینه ۶۹
۲-۵-۱- سابقه پژوهش در داخل کشور.۶۹
۲-۵-۲- سابقه پژوهش در خارج کشور .۷۱
۲-۶-۲- جمع بندی و ارائه مدل ۷۲
فهرست منابع ۱۱۳

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  وفاداری مشتریان قابل استناد است در ۴۳ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.