مبانی نظری استراتژی مدیریت دانش


در حال بارگذاری
۱ مرداد ۱۴۰۱
word
396kb
74
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای فرهنگ سازمانی و استراتژی مدیریت دانش قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

استراتژی مدیریت دانش

بعلاوه عده ای معتقدند که دانش تنها منبع تعیین کننده موفقیت شرکتها است و مدیریت خلق دانش ، قابلیت اساسی سازمان است.(الازمی و زایری،۲۰۰۳) با این حال علیرغم توجه و علاقه روز افزونی که به دانش سازمانی صورت گرفته است هنوز فهم ما را در زمینه فرایند ایجاد دانش ، چگونگی مدیریت دانش و عناصر اصلی مدیریت دانش محدود است.(گیلبرت و روب،۲۰۰۰) همچنین در سالهای اخیر مباحث ایجاد ، ذخیره کردن و مدیریت دانش از طریق فرایند یادگیری مطرح گردیده است.(شانی و گراند،۱۹۹۱)
اما کتابهایی که در زمینه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش نوشته شده است کمتر دارای خصوصیت یکپارچگی است زیرا اکثر نویسندگان بدون توجه به نوشته های موجود ، دیدگاه جدیدی را مطرح کرده اند . بنابراین لازمه به کار گیری مدیریت دانش در فرایند های عملیاتی سازمانی این است که به عنوان اولین قدم دیدگاهها ی مختلف در این زمینه را یکپارچه نماییم.(نوناکا و. تاشیرو،۲۰۰۰)
سازمان ها باید به نحوی خود را با این تغییرات تطبیق داده و یا خود مولد تغییرات و آفرینش تئوریهای نوین باشد و به همین دلیل به تدریج تئوریهای تحول در سازمان سازمان های یاد گیرنده ، یادگیری سازمانی نو آوری فرایند و مدیریت دانش توجه شرکت ها را به خود جلب کرد، زیرا همه متفکران حوزه مدیریت به این نتیجه دست یافتند که تنها فاکتوری که می تواند به طور مستمر مزیت های رقابتی جدیدی خلق نماید میزان و سرعت یادگیری شرکتها است . زیرا این امر آنها را قادر می سازد که با بکار بستن روشهای مدیریتی موفق و ایجاد سیستم های مدیریتی نوین به صورت مستمر ارزشهای جدیدی را برای مشتری خلق نمایند به همین دلیل یادگیری سرلوحه فعالیت تمام سازمانها قرار گرفت. (قدیریان ، ۱۳۸۲)

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای فرهنگ سازمانی و استراتژی مدیریت دانش قابل استناد است در ۷۴ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.