مبانی نظری ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
۳۱ تیر ۱۴۰۱
word
230kb
62
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  عوامل ارزش ویژه برند قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

عوامل ارزش ویژه برند

نرخ بازگشت مالی یک استراتژی نام تجاری یکپارچه می تواند فوق العاده باشد. نامهای تجاری برای سهامداران به طرق ذیل ایجاد ارزش می کنند:
۱- انتخاب مصرف کنندگان را هدایت می کند: در یک محیط بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یک راه میان بر را در فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. در مواجهه با محصولاتی که به لحاظ کلیه جوانب برابر هستند، مصرف کنندگان غالباً برنده هایی را انتخاب می کنند که آن را می شناسند، محترم می شمارند و تایید می کنند هر چند که این موضوع مدتها است در صنعت محصولات مشتریان مصداق داشته است. بیش از ۱۶۰ سال است که در صنعت صابون ایوری این چنین بوده است. در حال حاضر انتخاب مصرف کننده را در صنایع مختلف مثل خدمات مالی، حمل و نقل و تجارت الکترونیک هدایت می کند، مرکز مشاوره مدیریت مرسر اخیراً از مصرف کنندگان پرسیده است که تمایل دارند با چه نوع شرکت کار کنند، مصرف کنندگان پاسخ دادند که شرکت هایی را انتخاب می کنند که برند مورد تایید دارند، به جای شرکت هایی که تنوع گسترده ای از کلیه محصولات را با قیمت پایین به مشتری ارائه می دهند.

اندیشمندان از معنای ارزش ویژه برند برداشت های گوناگونی داشته اند. برخی آن را ارزش افزوده نام برند به محصول، وفاداری به برند، شناخت برند، آگاهی از برند، کیفیت ادراک شده، مطلوبیت افزوده شده، تغییرات رفتاری ناشی از شناخت برند و… تعریف کرده اند (کلر، آکر، یاخیمزتالر،۲۰۰۹، ۲۰۱۲ ).
برخی از اندیشمندان، کاربرد واژه ارزش ویژه برند را به مفهوم ارزیابی مفاهیم ذهنی مشتریان منحصر کرده اند در حالی که برخی دیگر، آن را مفاهیم رفتاری می دانند. به عبارت دیگر، در متون بازاریابی، ارزش ویژه برند به دو دسته طبقه بندی میشود؛ آنهایی که شامل ادراکات مشتری است (همچون آگاهی از برند و کیفیت ادراک شده و..) و آنهایی که شامل رفتار مشتری است (همچون وفاداری به برند و…) (شمس ۱۳۹۱).
آکر ارزش ویژه برند را مجموعه ای از ویژگی ها و اعتبارات متصل به برند می داند که سبب افزایش یا کاهش ارزش ایجاد شده توسط محصول می شود.

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۳
۲-۱ مقدمه ۱۴
۲-۲ مبانی و مفاهیم برند ۱۵
۲-۲-۱- ارزش مالی برند ۱۷
۲-۲-۲- رقابت و رهبری برند ۱۹
۲-۲-۳- وفاداری برند ۱۹
۲-۲-۴- اعتماد برند ۲۰
۲-۲-۵- رضایت برند ۲۱
۲-۲-۶- تعهد برند ۲۳
۲-۲-۷- شخصیت برند ۲۴
۲-۲-۸- تصویر برند ۲۸
۲-۲-۸-۱- اندازه گیری تصویر برند ۲۹
۲-۲-۸-۲- انواع تصویر: ۳۰
۲-۲-۸-۳- تصویر ذهنی ۳۲
۲-۲-۹- هویت نام تجاری ۳۳
۲-۲-۱۰- دیدگاه های متفاوت در خصوص برند ۳۸
۲-۲-۱۱- برند خدمات ۳۹
۲-۲-۱۱-۱- ابعاد برند خدمات ۴۰
۲-۲-۱۱-۱- یافته هایی در خصوص ابعاد برند خدمات ۴۲
۲-۲-۱۱-۲- طبقه بندی نام برند کالای خدماتی ۴۴
۲-۲-۱۲- ارزش ویژه برند ۴۸
۲-۲-۱۲-۱- تعاریف ارزش ویژه برند از دیدگاه های متفاوت ۵۰
۲-۲-۱۲-۲- دیدگاه های مختلف پیرامون ارزش ویژه برند ۵۱
۲-۲-۱۲-۲-۱- دیدگاه مبتنی بر مشتری (CBBE) 51
۲-۲-۱۲-۲-۲- دیدگاه مالی (FBBE) 54
۲-۲-۱۲-۲-۳- دیدگاه ترکیبی ۵۴
۲-۲-۱۲-۳-سازه های ارزش ویژه برند ۵۴
۲-۲-۱۲-۳-۱- تداعی برند ۵۶
۲-۲-۱۲-۳-۲- آگاهی از برند ۵۷
۲-۲-۱۲-۳-۳- وفاداری به برند ۵۸
۲-۲-۱۲-۳-۴- کیفیت ادراک شده ۶۰
۲-۴-پیشینه تحقیق: ۷۱
۲-۴-۱ پیشینه داخلی: ۷۱
فهرست منابع و ماخذ ۱۱۲
الف-منابع فارسی ۱۱۲
ب- منابع انگلیسی ۱۱۴

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای عوامل ارزش ویژه برند قابل استناد است در  ۶۲ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.