دانلود پرسشنامه سنجش ذهنیت فلسفی سلطانی


در حال بارگذاری
۱۲ تیر ۱۳۹۸
Word, Pdf
343 KB
11
2461 بازدید
۱,۵۰۰ تومان
خرید

هزینه فقط ۱۵۰۰ تومان تعداد گویه ها ۶۰، هدف اصلی سنجش میزان ذهنیت فلسفی افراد. همانند پرسشنامه سنجش ذهنیت فلسفی سلطانی در سایت های دیگر نیز جهت دانلود ارائه شده اما هم گران تر است و هم گارانتی ندارد. آراداک همه فایل ها حتی ۵۰۰ تومانی را گارانتی کرده است.

پرسشنامه سنجش ذهنیت فلسفی سلطانی

تعداد گویه ها: ۶۰
هدف: سنجش میزان ذهنیت فلسفی افراد
نمره گذاری: دارد
تفسیر نتایج: دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
سال انتشار: ۱۳۷۵
تعداد صفحات: ۱۱
نوع فایل: word 2007


مطالبی که در ادامه بیان شده است صرفا جهت اطلاع رسانی بوده و در فایل دانلود پرسشنامه این مطالب موجود نیست.

پیشرفت روزافزون جامعه بشری در ابعاد گوناگون، در گرو خلق اندیشه های نو و خلاق در نیروی انسانی می باشد که از طریق آن سازمان به سرعت پیشرفت نموده و به اهداف خود نایل می شود. همه سازمان‌ها برای بقا، نیازمند اندیشه‌های نو و نظرات بدیع و تازه‌اند. امروزه سازمان‌هایی موفق هستند و می‌توانند در دنیای پررقابت ادامه حیات دهند که دائما افکار و اندیشه‌های جدید را در سازمان به کار ببرند و این امر توسط مدیران با ذهنیت فلسفی امکان‌پذیر است. تفکر صحیح و منطقی کارکنان در سازمان را می توان منوط به داشتن ذهنیت فلسفی او دانست، ذهنیت فلسفی فرد در طرز تفکر، نحوه برخورد با مسائل و گرایش و خصوصیات فکری وی قابل مشاهده می باشد. با پیشرفت روز افزون و پیچیدگی جوامع و وقوع تغییرات سریع علمی، صنعتی و اجتماعی، پیش بینی دانش ها و مهارت های ضروری برای زندگی آینده مشکل شده است. در چنین شرایطی نظام های آموزشی ناچار هستند با کنار گذاشتن شیوه های سنتی تعلیم و تربیت به آموزش های نوین روی آورند و به تربیت نسلی اقدام کنند که در شرایط نا آشنای آینده و در برخورد با موضوعات و مشکلات جدید قادر باشند به صورت مستقل بیاندیشند و اقدام به تصمیم گیری کنند. در نظام های آموزش عالی، دانشجویان و به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی مهم ترین عناصری هستند که ایفای نقش می کنند و به نظر می رسد برخورداری از ذهنیت فلسفی و تفکر منطقی دانشجویان تأثیر بسزایی در زندگی آینده آنها داشته باشد. یکی ازاهداف اساسی هرنظام اموزشی تربیت انسان های هشیار و اگاهی است که تفکر خود را برپایه استدلال صحیح و منطق بنا نهاده دربرخورد با دنیای پیرامون خویش با اندیشه ای جامع و عمیق جوانب مختلف امور را بررسی نموده و ازقابلیت انعطاف بالایی درمواجهه با مسائل زندگی برخوردارند و به عبارتی دارای ذهن فلسفی هستندبدین منظور لازم است تربیت اندیشه فلسفی را مدنظر قرارداده و به پرورش قدرت تفکر و استدلال توجه نمود.

عزیزان در صورت بروز مشکل در “دانلود پرسشنامه سنجش ذهنیت فلسفی سلطانی” با همکاران  ما در پشتیبانی سایت آراداک از طریق ایمیل در ارتباط باشند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.