مبانی نظری علاقه مندی مشتریان


در حال بارگذاری
۶ مرداد ۱۴۰۱
word
54kb
22
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای علاقه مندی مشتریان قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

علاقه مندی مشتریان

تلاشها برای افزایش علاقه مندی مشتریان در بخش خدمات به طور چشمگیری در حال افزایش است(جئون و چوی ، ۲۰۱۲). مفهوم علاقه مندی مشتری در سال های اخیر توجه ویژه¬ای را در تحقیقات به خود جلب کرده است. مشتریان راضی به عنوان چالش تجارت در دنیای رقابتی امروز است(یاپ، رامایاه و شاهیدان ، ۲۰۱۲).
علاقه مندی در ارتباط بسیار نزدیک با انتظارات مشتریان است(سانتوریدیس و تریولاس، ۲۰۱۰). علاقه مندی احساس مطلوبیت یا عدم مطلوبیت فرد است که از مقایسه عملکرد دریافت شدهی محصول یا خدمت(اداراکات)، با عملکرد مورد انتظار وی از محصول یا خدمت(انتظارات) تعیین می-شود. بر اساس یک تعریف علاقه مندی مصرف کننده پیامد جمعی ادراکات، ارزیابی¬ها و واکنشهای روانشناختی مصرف کننده هنگام تجربه¬ی مصرف یک محصول یا خدمت می¬باشد(مک یونی، یون و زاهدی ، ۲۰۰۲). علاقه مندی مشتری به عنوان ارزش ادراکی دریافت شده مصرف کننده از یک محصول یا خدمت در طول استفاده از آن ودر نتیجه رابطه¬ی مداوم با فراهم کننده¬ی آن محصول(خدمت) در نظر گرفته شده است(هسکت، ساسر و هارت ، ۱۹۹۰).
علاقه مندی مشتری می¬تواند هم به عنوان یک نتیجه و هم به عنوان یک فرایند در نظر گرفته شود(یی، ۱۹۹۰). برخی از محققان علاقه مندی مشتری را به عنوان حالت مصرف کننده در نتیجه تجربه خرید میدانند. الیور(۱۹۹۷) علاقه مندی مشتری را به عنوان مفهومی ایستا می¬داند که از واکنش عاطفی و شناختی بدست آمده در طول یک معامله یا تجربه مصرف حاصل میشود. به عبارت دیگر در فرایند علاقه مندی مشتری به بررسی این می¬پردازیم که آیا کل فرایند تجربه خرید به نتایج مورد انتظار رسیده است یا خیر. این روش به نظر میرسد توجه بیشتری به فرایندهای ادراکی، روانی و ارزیابی دارد و با ترکیب کردن آنها علاقه مندی مشتری را خلق میکند(یی، ۱۹۹۰).

۲-۳-بخش دوم: مبانی نظری و نظریه های مرتبط با علاقه مندی مشتری ۳۳
۲-۳-۱- تعریف علاقه مندی مشتری ۳۳
۲-۳ -۲-علاقه مندی خاص و علاقه مندی کلی ۳۵
۲-۳-۳-  شاخصهای علاقه مندی مشتری ۳۶
۲-۴-رابطه عوامل رفتاری کارکنان و علاقه مندی مشتریان ۳۷
۲-۵-سوابق تحقیق ۳۹
الف- پیشینه داخلی ۳۹
ب-پیشینه خارجی ۴۶
۲-۶- مدل تحلیلی تحقیق: ۵۰
فهرست منابع و ماخذ ۸۸
الف- فهرست منابع فارسی ۸۸
ب- فهرست منابع غیر فارسی: ۹۰

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای علاقه مندی مشتریان قابل استناد است در ۲۲ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.