مبانی نظری الگوهای کسب و کار


در حال بارگذاری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
word
143kb
33
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  الگوهای کسب و کار قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست.  سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۱- الگوهای کسب و کار
بیش از شصت سال پیش ، پیتر دراکر به روشنی اظهار داشت که “هدف از ایجاد تجارت ایجاد مشتری است” (دراکر ، ۱۹۵۴: ۳۱). در ضمن ، به نظر می رسد که دراکر درک کرده است که منظور از اصطلاح مدل تجاری چیست و بخش اعظمی از اصطلاحات امروزی که در توصیف مدلهای تجاری استفاده می شود ، صرفاً منعکس کننده ایده های اصلی دراکر است. به عنوان مثال ، به جای گفتن هدف از تجارت ایجاد مشتری ، ما می گوییم که مدل های تجاری “مشتری محور” هستند. Drucker همچنین پرسید ، مشتری چه می خواهد خرید؟ اکنون ما می گویم که یک مدل کسب و کار باید حاوی یک “گزاره ارزش” باشد. دراکر گفت شرکت بنگاه اقتصادی باید منابع و توانایی های خود را برای تولید درآمد و سود سازماندهی کند. اکنون به این “تحویل ارزش” به مشتری گفته می شود.

– مبانی نظری تحقیقات مدل کسب و کار
به گفته زوت و همکاران. (۲۰۱۱) ، تحقیقات مدل کسب و کار برای توسعه تجمعی نیاز به ادغام مفهومی دارد. ما اعتقاد داریم که بلوک های ساختمانی مفهومی از ده ها سال قبل ساخته شده اند و بازنگری در آنها نه تنها به محققان کمک می کند تا ادبیات موجود را تفسیر کنند ، بلکه به ایجاد مدل های آینده و توسعه نظریه نیز کمک می کند. دراکر (۱۹۵۴: ۲۹) سؤال اساسی را پرسید: “تجارت چیست؟” در پاسخ به این سؤال ، عناصر اصلی یک مدل تجاری را بیان کرد. “هدف از تجارت ایجاد مشتری است” (صفحه ۳۱) … “کسب و کار باید منابع حاصل از تولید ثروت را کنترل کند تا هدف خود از ایجاد مشتری را تخلیه کند” (ص ۳۵). وی در ادامه توضیح می دهد: “مشتری کیست؟” (ص ۴۴) … “مشتری چه می خرید؟” (صفحه ۴۵) … “برای مشتری چه ارزشی دارد؟” (صفحه ۴۷). دراکر بعداً خاطرنشان می کند: “… فقط یک تجزیه و تحلیل دقیق و دقیق از فعالیت می تواند نشان دهد که چه کارهایی باید انجام شود ، چه نوع کارهایی در کنار هم قرار دارند و چه تأکیداتی هر فعالیتی باید در ساختار سازمان انجام شود

– مدل¬های کسب و کار سازمانی
پنج عنصر یک مدل کسب و کار به محققان این امکان را می دهد تا یک تجارت و نحوه ایجاد و مناسب بودن را شرح دهند ارزش. به دنبال دراکر (۱۹۵۴) ، یک شرکت زمانی ایجاد می شود که یک شرکت با ارائه محصول / خدمات خود به مجموعه ای از محصولات مطابقت داشته باشد مشتریان این شرکت با ارزش پیشنهادی خود مطابق با آنچه مشتری ها ارزش آن را دارند مطابقت دارد و بنابراین حاضر به پرداخت هزینه هستند. پایدار مدل کسب و کار باید به طور مداوم ارزش خود را به مرور زمان ارائه دهد.

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  الگوهای کسب و کار قابل استناد است  در ۳۳ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.