مبانی نظری فروشگاههای زنجیره ای


در حال بارگذاری
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
word
122kb
36
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  فروشگاههای زنجیره ای قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۱- بخش اول مبانی و مفاهیم فروشگاه های زنجیره ای
۲-۱-۱- خرده فروشی
شامل تمام فعالیتهایی است که صرف فروش  کالا یا خدمات به طور مستقیم به مصرف کنندگان نهایی برای استفاده شخصی و غیرتجاری شان میشود یک خرده فروش یا یک فروشگاه خرده فروشی به هر واحد اقتصادی اطلاق میشود که حجم فروش او تحت تاثیر ناحیه خرده فروشی او قرار دارد. هر موسسه ای که فروش ان چنین است، اعم از این که تولیدکننده، عمده فروش یا خرده فروشی باشد، به خرده فروشی مبادرت نموده است. مهم نیست که کالا یا خدمات چگونه(توسط شخص، پست، تلفن یا ماشین فروش اتوماتیک) یا کجا (در فروشگاه، در خیابان در منزل مصرف کننده) به فروش می رسند.
۲-۱-۲- انواع خرده فروشی
موسسات خرده فروشی بسیاری متنوع هستند و اشکال جدید ان هم همواره در حال ظهور است. چندین طبقه بندی در این زمینه ارائه شده  است. در این جا به بحث و بررسی درباره خرده¬فروشی فروشگاهی، خرده فروشی غیرفروشگاهی و موسسات خرده فروشی میپردازیم (کاتلر ،۲۰۱۲).

– فروشگاه زنجیره ای
فروشگاه معمولا یک مغازه یا غرفه برای خرده¬فروشی کالاها است ، همچنین مکانی است که منابع عمده فروشی نگهداری، ارائه یا فروخته می¬شود فروشگاه مکانی است چیزی برای امانت سپرده می¬شود (سوراجا ،۲۰۱۲). فروشگاه به معنای عام محلی است که کالا¬های مورد نیاز مصرف¬کنندگان در آنجا عرضه می شود.در این میان فروشگاه زنجیره¬ای به یک واحد بازرگانی، خدماتی و توزیعی اطلاق می¬شود که دامنه عملیات خود را در یک مقیاس فراگیر اقتصادی مبنی بر مدیریت متمرکز و کارامد محقق می¬نماید . فروشگاه¬های زنجیره ای دسته¬ای از فروشگاه¬ها هستند که با ایجاد شبکه¬های در نقاط مختلف شهرهای یک کشور نسبت به تامین انواع کالاهای مصرفی تلاش می¬کنند . به طور معمول، یک فروشگاه زنجیره¬ای از چندین فروشگاه خرده فروشی تحت مالکیت مشترک و متمرکز تشکیل می¬شود .

* مقدمه ۱۴
۲-۱- بخش اول مبانی و مفاهیم فروشگاه های زنجیره ای ۱۴
۲-۱-۱- خرده فروشی ۱۴
۲-۱-۲- انواع خرده فروشی ۱۵
۲-۱-۲-۱- خرده فروشی فروشگاهی ۱۵
۲-۱-۲-۲- خرده فروشی غیرفروشگاهی ۱۷
۲-۱-۲-۲- موسسات خرده فروشی ۱۸
۲-۱-۲-۲- فروشگاه زنجیره ای ۱۸
۲-۱-۳- فروشگاه افقکوروش ۱۹
۲-۱-۴- تصویر فروشگاه ۲۱
۲-۱-۳- محیط فروشگاه ۲۲
۲-۲- بخش دوم: مبانی و مفاهیم ویژگی عملکردی محصول ۲۵
۲-۲-۱- کیفیت محصول ۲۵
۲-۲-۲- در دسترس بودن محصول ۲۵
۲-۲-۳- گستره محصول ۲۶
۲-۲-۴- قیمت محصول ۲۶
۲-۲-۵- ویژگی های محیطی ۲۷
۲-۲-۶- ویژگی های اجتماعی ۳۱
۲-۶- بخش ششم: پیشینه تحقیق ۵۲
فهرست منابع و ماخذ ۱۰۳

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای  فروشگاههای زنجیره ای قابل استناد است در۳۶ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.