مبانی نظری تحلیل سود سهام – دانلود فایل


در حال بارگذاری
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
word
195 KB
22
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید

محققینی که در ارائه نتایج تحقیقات خود در قالب مقاله نیاز به مبانی نظری تحلیل سود سهام دارند. این فایل می تواند به تکمیل نتایج کمک نماید.

برخی از عناوین مطالب که در فایل word می خوانید در ادامه آمده است. فهرست کامل در فایل word می باشد.

رویکرد های دوگانه در تحلیل سهام

رویکرد بنیادی

تحلیل وضعیت کلی اقتصاد کشور

تحلیل وضعیت صنعت

تحلیل وضعیت شرکت

تحلیل ارزش سهام شرکت

ارزشیابی سهام

مدلهای ارزشیابی سهام

مدل تنزیل سود سهام  بدون نرخ رشد

مدل نرخ رشد ثابت و مستمر سود پرداختی به سهام

رابطه دومدل ارزشیابی بدون نرخ رشد و نرخ رشد ثابت

مدل دو مرحله‌ای(دو بخشی) سود سهام عادی

و …

 

در ادامه تکه هایی از محتوای فایل word جهت آشنایی بیشتر کاربران آمده است.

توجه: ذکر یک نکته ضروری است که اگر متن ناقص و نامفهوم می باشد! به دلیل عدم ارائه محتوا قبل از خرید و حفظ حق کپی رایت گردآورنده مطالب بوده است. لذا، پس از خرید فایل محتوای کامل قابل مشاهده است.

…  برای تحلیل نمودن سهام روشهای تئوریک متنوعی وجود دارد که از مهمترین آنها میتوان از روش تحلیل تکنیکال (که به روش چارتیست ها نیز معروف است) و روش تحلیل بنیادین نام برد. رویکرد تکنیکی گروهی  از تحلیل گران که به چارتیست ها معروفند، از طریق بررسی تغییرات قیمتهای پیشین و روندهای خاص به منظور پیش‌بینی تغییرات آتی قیمت ، الگوی تغییرات قیمت را به دست آورده و نتایج کارهای خود را مبنای سرمایه گذاری قرار می دهند. هدف اصلی این گروه رسم رفتار قیمت ، بررسی و تهیه نمودارها و مطالعات ، نوسانات و شناخت حساسیت های رفتار بلند مدت و پیش بینی آینده می باشد. چون این روش مبتنی بر روند تغییرات قیمت و عوامل روانشناختی است ، این گروه از تحلیل گران را تکنیکی یا چارتیست ها می نامند …  این گروه اشاره به این مطلب دارند که تاریخ تکرار پذیر است طوری که الگوهای رفتار قیمت سهام در گذشته به رفتار قیمت سهام در آینده سرایت می کند و میتوان روند قیمت در آینده را ترسیم کرد و در نهایت از تحلیل این داده های آماری  عایدی مورد انتظار خود را بدست آورد …

محتوای کامل فایل مبانی نظری (ادبیات تحقیق) تحلیل سود سهام بعد از خرید قابل مشاهده است

… این مدل را مدل ‹‹کی در پی بادی›› یا مدل مبتنی بر ارزش فعلی سودهای تقسیمی سه مرحله ای گویند. این مدل نخست توسط مولوداوسکی ارائه شد و سپس دو پژوهشگر به نامهای بامن و فولر روی آن کارکردند و توانستند گسترش دهند. کی در پی بادی نام اولین موسسه مالی است که این مدل را برای اولین بار برای شرکت بوازکاسکید۱ در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۱۹۸۰ بکار برد. در این مدل فرض بر این است که رشد سود تقسیمی دارای سه مرحله جداگانه است.
در مرحله اول که مرحله مسطح خوانده میشود فرض میشود که سود تقسیمی با نرخ ثابت تا دوره A رشد دارد.
در مرحله دوم که مرحله انتقالی نامیده میشود از سال A+1 تا اول دورهB که در نمودار زیر نشان داده شده است نرخ رشد سود تقسیمی تغییر می کند(کاهش یا افزایش) و به میرسد (شروع مرحله سوم یا مرحله پایدار). یک نرخ رشد دائمی و ثابت است و تا پایان دوره فعالیت شرکت تغییر نمی کند. را نرخ رشد عادی شرکت در بلند مدت می گویند.
در این مرحله سود شرکت و سود تقسیمی رشد ثابت و یکنواخت (برای همیشه) پیدا می کند . این امر باعث میشود که بتوانیم برای تعیین ارزش سود تقسیمی در طی سالهای آتی از الگوی مبتنی بر نرخ رشد ثابت استفاده کنیم و بدین ترتیب نیاز به تخمین جریان دائمی سود تقسیمی نخواهیم داشت. الگوی سه مرحله‌ای ارزشیابی سهام در نمودار‹‹۲-۳›› نشان داده شده است …

محتوای کامل فایل مبانی نظری (ادبیات تحقیق) تحلیل سود سهام بعد از خرید قابل مشاهده است

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.

 برچسب ها: