مبانی نظری ویژگیهای شرکت


در حال بارگذاری
۳۰ تیر ۱۴۰۱
word
73kb
28
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای ویژگیهای شرکت قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

ویژگیهای شرکت

اندازه شرکت
یکی از عوامل ساختاری و درونی شرکت ها که بر بازده و سود آوری آنها تاثیر دارد اندازه شرکت می باشد. اندازه شرکت و تاثیر آن بر بازده و سود آوری توسط بسیاری از محققین مورد توجه قرار گرفته است. دراینکه شرکت های بزرگ تر یا کوچک تر دارای سود آوری بیشتری هستند بین محققین اختلاف آرا وجود دارد. برخی از محققین شرکت های بزرگ تر را به دلایل زیردارای سود آوری بیشتری می دانند:
نخستین آنکه، شرکت های بزرگ دارای تنوع فعالیت بیشتری هستند که این تنوع فعالیت به سود آوری بیشتر آنها کمک میکند. دوم اینکه شرکت های بزرگ به دلیل اعتباری که در بازار های جهانی سرمایه دارند وجوه مورد نیاز خود را با بهره کمتری تامین می کنند. سوم اینکه از دلایلی که شرکت های دارای ارزش بازار کوچک تر بازده بیشتری بدست می اورند این است که آن ها نرخ تنزیل بالاتری نسبت به شرکت های بزرگ تر دارند به عبارتی آن ها پر ریسک تر هستند. اندازه مقدار کاری را که شرکت انجام می دهد تعیین می کند.

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای ویژگیهای شرکت  قابل استناد است در۲۸ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.