مبانی نظری هویت برند و قصد خرید


در حال بارگذاری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱
word
4/73Mb
80
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای هویت برند و قصد خرید قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

– قصد خرید
قصد خرید به احتمال اینکه مشتریان در یک موقعیت خریدی که پیش می¬آید، برندی خاص از یک طبقه محصول را خریداری کنند اشاره دارد (کورسنو و همکاران ، ۲۰۰۹). قصد خرید یکی از مفاهیم عمده-ی مطالعه شده در ادبیات بازاریابی می¬باشد. علاقه¬ی پژوهشگران بازاریابی به قصد خرید، ناشی از ارتباط آن با رفتار خرید است. نتایج تحقیقات مختلف نشان می¬دهد که بین قصد خرید و رفتار خرید رابطه مثبتی وجود دارد. بهترین پیش¬بینی¬کننده رفتار یک فرد، مقیاس نیت او برای اجرای آن رفتار خواهد بود. علاوه بر این، مدیران بازاریابی به قصد خرید مشتری به¬منظور پیش¬بینی فروش محصولات و خدمات موجود و یا جدید توجه دارند. اطلاعات قصد خرید می¬تواند به مدیران بازاریابی در تصمیمات بازاریابی مرتبط با تقاضای محصول، بخش¬بندی بازار و راهبردهای تبلیغاتی کمک کند. تصمیم¬گیری خرید خدمات و محصولات، تابعی از سه عامل مصرف¬کننده، محصول و موقعیت است. بدین ترتیب که مصرف¬کننده با توجه به کالا و خدمات (آمیخته¬های بازاریابی) و موقعیتی که در آن قرار گرفته است اقدام به کسب اطلاعات و ارزیابی برندها نموده و برند گزینش شده را تحت تأثیر این عوامل انتخاب می¬کند (رودانی و رحمان سرشت، ۱۳۸۹).

۳- هویت برند
۲-۳-۱- کلیات
امروزه سرمایه ی اصلی بسیاری از کسب و کارها، برند آنهاست. برای دهه ها، ارزش یک شرکت بر حسب املاک، سپس داراییهای ملموس، کارخانه¬ها و تجهیزاتش اندازه گیری میشد. با این حال، اخیراً به این نتیجه رسیده¬اند که ارزش واقعی یک شرکت، جایی بیرون از آن، یعنی در اذهان خریداران بالقوه قرار دارد (کپفرر، ۱۳۸۵: ۱۹). بدیهی است که برند یک دارایی متمایز قدرتمند است و این تمایز یک استراتژی بازاریابی رقابتی قابل توجه میباشد (بو و همکاران ، ۲۰۰۹).
هزاران شرکت اینک اعتقاد دارند که برندها با ارزش ترین دارایی آن¬ها محسوب میشوند. در بسیاری از کشورها امروزه برندها در زمره ی اصلیترین سرمایه های سازمانی به شمار می آید و به همین جهت مدیریت برند، یکی از جایگاههای مدیریتی در ساختار سازمانهای امروزی بوده و تحتِ حمایتِ ویژه مدیریت ارشد است (میلر و مور، ۱۳۸۵: ۷). برندها ابزار مختصر و مفیدی برای ساده سازی فرایند انتخاب و خرید محصول در اختیار مشتری ها قرار میدهند. به عبارت دیگر، برندها فرآیند پردازش داده ها و اطلاعات را برای مشتری ها ساده تر و سریعتر می سازند (کلر، ۱۳۸۹: ۱۱).

فصل دوم ۱۱
۲-۱- مقدمه ۱۲
۲-۲- قصد خرید ۱۴
۲-۳- هویت برند ۱۸
۲-۳-۱- کلیات ۱۸
۲-۳-۲- تاریخچه برند ۱۹
۲-۳-۳- از عصر تولیدگرایی به عصر برندمحوری ۱۹
۲-۳-۴- اهمیت برند ۲۰
۲-۳-۵- تعریف برند ۲۲
۲-۳-۶- فرآیند ایجاد برند ۲۳
۲-۳-۷- وجوه برند ۲۴
۲-۳-۷-۱- برند دستاورد مجموعه¬ای از رفتارهاست ۲۴
۲-۳-۷-۲- برند تنها در ذهن ماست ۲۴
۲-۳-۸- ساختار برند ۲۵
۲-۳-۸-۱- ساختار مشهود ۲۵
۲-۳-۸-۱- ساختار نامشهود ۲۵
۲-۷- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی ۶۱
۲-۷-۱- مطالعات انجام شده در داخل کشور ۶۱
۲-۷-۲- مطالعات انجام شده در خارج کشور ۷۷
۲-۸- جمع¬بندی پیشینه تجربی ۸۹
۲-۸-۱- جمع¬بندی پیشینه¬های تجربی داخلی ۸۹
۲-۸-۲- جمع¬بندی پیشینه های تجربی خارجی ۹۷
۹-۲- خلاصه فصل ۱۰۳
فهرست منابع و مأخذ ۱۶۱
منابع فارسی ۱۶۲
منابع خارجی ۱۶۸

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای هویت برند و قصد خرید قابل استناد است  در ۸۰ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.