مبانی نظری انطباق پذیری سازمانی


در حال بارگذاری
۱۲ مرداد ۱۴۰۱
word
72kb
29
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای انطباق پذیری سازمانی قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

مبانی نظری انطباق پذیری سازمانی
تعاریف و مفاهیم انطباق پذیری سازمانی
سوئیت (۲۰۰۱: ۲۵)، انطباق پذیری را راهکاری ضروری برای مقابله با آسیب پذیری می داند. به عقیده وی، انطباق با تغییر شرایط، اشاره به تنظیماتی در سیستم های محیطی، اجتماعی و اقتصادی دارد که در پاسخ به محرکهای واقعی یا مورد انتظار و آثار و نتایج آنها و کاهش آسیب پذیری انجام می شود. سازمان در صورتی آسیب پذیر خواهد بود که نیاز قابل ملاحظه ای به کنکاش محیطی باشد و از ظرفیت لازم برای درک و پاسخ به محیط وجود نداشته باشد. سازمانهای بدون این توانایی، در معرض رقیبانی قرار دارند که حسگرهای قوی برای رصد محیط دارند و می توانند به سادگی و زودتر از بقیه، تحولات محیطی را درک و به آن واکنش نشان دهند.

توسعه محصول جدید
محصولات جدید برای بقا و رشد بلند مدت هر شرکتی که در یک محیط رقابتی فعالیت می کند، ضروری هستند. موفقیت در ارائه محصول جدید یکی از موضوعات مدیریتی چالش برانگیز به خصوص در شرکت های تکنولوژی محور است. (راماسشان، کاروان، پانگ ، ۲۰۰۲). امروزه بسیاری از سازمان ها با محیط های به شدت رقابتی مواجهند که دارای مشخصاتی چون افزایش تکنولوژی های جدید، تسریع منسوخ شدن محصول، سرعت تغییر خواسته های مصرف کننده و بازارهای جهانی است. برای موفقیت در این محیط، شرکت ها نیاز دارند تا با نرخ فزاینده ای، به طور مستمر توسعه یابند و محصولات جدید و نوآورانه تولید نمایند. دستیابی به این مهم نیاز به فرایند توسعه محصول جدید (NPD’) انعطاف پذیر و توانایی دستیابی به دانش جدید را دارد (پنتینا و استراتون ، ۲۰۰۷)

۲-۲-مبانی نظری انطباق پذیری سازمانی ۲۵
۲-۲-۱-تعاریف و مفاهیم انطباق پذیری سازمانی ۲۵
۲-۲-۲-تغییر گفتمان به سازمانهای حساس و پاسخگو به محیط ۲۷
۲-۲-۳-راهکارهای انطباق پذیری ۲۹
۲-۲-۴- ظرفیت انطباقپذیری سازمانی ۳۰
۲-۳-مبانی نظری عملکرد توسعه محصول جدید ۳۳
۲-۳-۱-توسعه محصول جدید ۳۳
۲-۳-۲-فرآیند توسعه محصول جدید ۳۵
۲-۳-۳- عملکرد توسعه محصول جدید (NPD) 37
۲-۳-۴-رابطه فرایند توسعه محصول جدید و عملکرد محصول جدید ۴۰
۲-۴-پیشینه تحقیق ۴۰
۲-۵- جمع بندی فصل ۴۵
منابع و ماخذ ۷۶

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای انطباق پذیری سازمانی قابل استناد است در ۲۹ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.