مبانی نظری بهره روی


در حال بارگذاری
۸ مرداد ۱۴۰۱
word
45kb
21
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بهره وری قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

بهره وری کارکنان

استفاده موثرتر از منابع اعم از نیروی کار، سرمایه، زمین، مواد، انرژی، ماشین‌آلات و ابزار، تجهیزات و اطلاعات در فرآیند تولید کالاها و خدمات است.تولید اضافی کالا یا خدمتی الزاماً به معنی افزایش بهره‌وری نیست. در واقع تولید عبارت از میزان بازده تولید شده (محصول یا خدمت) است در حالیکه بهره وری حاکی از نسبت میان بازده تولید شده به منابع به کار رفته است. ( برگرفته از سایت )
امروزه بهره وری به عنوان یک دیدگاه فکری و به مفهوم هوشمندانه کارکردن مطرح است . مفاهیم اولیه بهره وری ساده است. مشکلی که بر سر راه بحث های بهره وری وجود دارد، فقدان یک شیوه کار معین و مشخص برای بهره وری است. از ملزومات هوشمند کردن بهره وری ارائه تعاریف در مورد بهره وری و شاخص های ارزیابی آن است( برگرفته از سایت ).
در جهان امروز، بهره وری به عنوان عامل اساسی توسعه، مد نظر رهبران سیاسی، مدیران، صاحبان صنایع و به طور کلی همه کسانی است که خواهان پیشرفت و توسعه هستند؛ اما نوع نگاه به بهره وری در جهان امروز با نگاه به مفهوم سنتی آن ـ که فقط از دیدگاه اقتصادی به آن توجه می کرد – تفاوت یافته است(گودرزی و عطایی، ۱۳۸۸).
 ۲-۲۰- مولفه های بهره وری
دو مولفه مهم بهره وری عبارتند از:کارایی و اثر بخشی.کارایی را می توان درست انجام دادن کار و اثر بخشی را کار درست انجام دادن قلمداد کرد.کارایی بیشتر ناظر بر روشهای و چگونگی انجام فعالیت ها بوده و اثر بخشی بیشتر ناظر بر تحقق اهداف و آرمان ها می باشد. بهره وری افزایش ساعت مطالعه و میزان کار،خواندن و کار کردن نیست،بلکه میزان بهره بردن بیشتراز امکانات ثابت مورد نظر است ( اکبری، ۱۳۸۶).

بخش دوم: بهره وری ۶۲
۲-۱۹-تعریف بهره وری ۶۲
۲-۲۰- مولفه های بهره وری ۶۲
۲-۲۱- پیشینه تاریخی بهره وری ۶۲
۲-۲۲- اهمیت بهره وری ۶۴
۲-۲۳- انواع شاخص‌های بهره‌وری ۶۴
۲-۲۴- راههای بهبود بهره‌وری ۶۵
۲-۲۵- عوامل موثر بر بهره وری نیروی انسانی ۶۵
۲-۲۶- برنامه ریزی بهبود بهره وری ۶۶
۲-۲۷- نتایج بهره وری ۶۷
۲-۲۸- عوامل موثر بر بهره‌وری ۶۸
۲-۲۹-منافع و فواید بهره‌وری ۶۸
۲-۳۰- راه های بهبود بهره وری ۶۹
بخش سوم : پیشینه تحقیقات انجام شده ۷۰
الف-پژوهشهای داخلی ۷۰
ب- پژوهشهای خارجی ۷۳
فهرست منابع و ماخذ ۱۱۱
الف) منابع فارسی ۱۱۱
ب) منابع انگلیسی ۱۱۳

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای بهره وری قابل استناد است در ۲۱ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.