فایل مبانی نظری تبلیغات شفاهی آنلاین، هویت برند و ارزش ویژه برند


در حال بارگذاری
۲۸ شهریور ۱۳۹۹
word
131کیلوبایت
36صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان فایل مبانی نظری تبلیغات شفاهی آنلاین، هویت برند و ارزش ویژه برند آماده دانلود است. تعداد صفحات ۳۶ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

مقدمه ۱۳
۲-۱- ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی ۱۴
۲-۱-۱- انواع رسانه‌های اجتماعی ۱۵
۲-۱-۲- رسانه های اجتماعی، ابزاری برای بازاریابی ۱۶
۲-۲- چشم انداز رسانه های اجتماعی ۱۷
۲-۳- تبلیغات دهان به دهان ۱۷
۲-۴- ارزش ویژه برند ۱۸
۲-۴-۱- تعریف ارزش ویژه برند ۱۹
۲-۴-۲- پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند ۲۱
۲-۴-۳- دیدگاه‌های موجود در مورد ارزش ویژه برند ۲۲
۲-۴-۴- ارزش ویژه برند از دیدگاه بازاریابی (CBBE) 23
۲-۴-۵- ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر اساس مدل کلر ۲۳
۲-۵- وفاداری ۲۴
۲-۶- تاریخچه وفاداری ۲۵
۲-۷- انواع وفاداری ۲۵
۲-۸ – عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری ۲۷
۲-۹- ایجاد وفاداری ۲۷
۲-۱۰- بازاریابی اینترنتی ۲۹
۲-۱۱- استراتژی بازاریابی آنلاین ۳۴
۲-۱۲- سابقه و پیشینه تحقیقات انجام شده ۳۸
۲-۱۲-۱- پیشینه داخلی ۳۸
۲-۱۲-۲- پیشینه خارجی ۴۰
منابع فارسی و لاتین
مقدمه
رسانه های اجتماعی تحول عظیمی را در عرصه کسب و کار و بازاریابی اینترنتی ایجاد نموده اند. امروزه دیگر ارسال ایمیل برای افرادی که شناخته شده نیستند منسوخ شده است. در واقع با گسترش روزافزون استفاده از رسانه های اجتماعی، کسب و کار و بازاریابی از طریق این وسایل ارتباط جمعی جانی تازه به صنایع بخشیده و با استفاده از این ابزار های جدید، مشتریان را به خود وفادار ساخته است چرا که این رسانه ها در واقع ابزاری قدرتمند برای سازمان ها جهت رسیدن به مخاطبان هدف هستند. در تمامی زمان ها و کلیه مرزهای جدید، فرایند بازاریابی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی البته با مزایا و معایبی کسب و کار را گسترش می دهند. مدیریت صحیح کسب و کار باعث رونق و عدم توجه به آن باعث خسران کار می شود. اکثر سازمانهای کوچک از شبکه های اجتماعی هنوز استفاده نمی کنند. امروزه بسیاری از مشاوران عرصه بازاریابی در رابطه با اینکه مردم چگونه با استفاده از رسانه های اجتماعی کسب و کار مناسبی را انتخاب کنند و باعث شکوفایی و پیشرفت شوند مشاوره می دهند. در این بخش با توجه به موضوع تحقیق که بررسی تاثیر رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند می‌باشد به بررسی ادبیات تحقیق در مورد شبکه‌های اجتماعی و برند و وفاداری به برند پرداخته می‌شود و در ادامه به صورت خلاص به چند نمونه از پیشینه تحقیق در این مورد پرداخته خواهد شد.

۲-۱- ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی
رسانه‌های اجتماعی گروهی از انواع جدید رسانه‌های آنلاین هستند که همه یا تعدادی از ویژگی‌های زیر را دارند(مهدویی فرد, ۱۳۹۳):
۱- امکان مشارکت کردن: رسانه‌های اجتماعی ارسال بازخورد از سوی مخاطب و همکاری و همگامی با رسانه را تسهیل کرده‌اند و آنرا تشویق می‌کنند. این رسانه‌ها مرز و خط‌کشی بین رسانه و مخاطب را از بین برده‌اند.
۲- باز بودن: اغلب رسانه‌های اجتماعی برای مشارکت اعضا و دریافت بازخورد باز هستند. آنها رای دادن، کامنت گذاشتن و به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات را تشویق می‌کنند. به‌ندرت مانعی برای تولید و دسترسی به محتوا در این رسانه‌ها وجود دارد.
۳- ارتباط دو سویه: رسانه‌های سنتی عمل انتشار را انجام می‌دادند و محتوا را برای مخاطب ارسال می‌کردند، ولی در رسانه‌های اجتماعی فضایی برای گفتگو و محاوره‌ی دوطرف وجود دارد و جریان ارتباطی از حالت یک‌سویه به دوسویه تغییر پیدا کرده است.
۴- شکل‌گیری جماعت‌های آنلاین: رسانه‌های اجتماعی این امکان را برقرار می‌کنند که جماعت‌ها و گروه‌ها به‌سرعت شکل بگیرند و ارتباط موثری برقرار کنند. این جماعت‌های آنلاین می‌توانند حول علایق مشترکی مانند عکاسی،یک تیم ورزشییایک برنامه تلویزیونی شکل گرفته باشند.
۵- توانایی برقراری ارتباط: اغلب شبکه‌های اجتماعی همیشه در حال گسترش اتصالات و ارتباطات‌شان هستند و با سایت‌ها، منابع و افراد دیگر پیوند برقرار می‌کنند(مهدویی فرد, ۱۳۹۳).
ممکن است این ویژگی‌ها به‌نظرتان آشنا بیایند. این‌ها در واقع همان‌هایی هستند که در سال‌های گذشته به عنوان ویژگی‌های آینده دنیای وب پیش‌بینی می‌شدند. در روزگاری نه چندان دور کارشناسان و صاحب‌نظران، این خصوصیات را به عنوان ایده‌آل‌هایی که به کمک اینترنت محقق خواهند شد، مطرح کرده بودند(مهدویی فرد, ۱۳۹۳).

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل مبانی نظری تبلیغات شفاهی آنلاین، هویت برند و ارزش ویژه برند به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.