دانلود پرسشنامه تجارت اجتماعی به همراه مقاله بیس ۲۰۱۸


در حال بارگذاری
۵ آبان ۱۳۹۸
Word, Pdf
228 کیلوبایت
4 صفحه word
2052 بازدید
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید

پیش تر مبانی نظری و ادبیات تحقیق پرسشنامه تجارت اجتماعی را منتشر کرده بودیم و در حال حاضر هم پرسشنامه تجارت اجتماعی به همراه مقاله بیس ۲۰۱۸ برای دانلود تقدیم می شود. عنوان مقاله بیس An empirical examination of Instagram as an s-commerce channel است که در ۱۶ صفحه با فرمت پی دی اف در کنار پرسشنامه تجارت اجتماعی ارائه شده است.

دریافت پکیج  پرسشنامه تجارت اجتماعی

( شامل پرسشنامه استاندارد، مقاله بیس، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی پایایی پرسشنامه )

منظور از تجارت اجتماعی پرسشنامه ۲۸ سوالی حسین و همکاران  (۲۰۱۸) می باشد که برای سنجش تجارت اجتماعی طراحی و تدوین شده است.

 پایایی و روایی: دارد (خارجی)

مقاله بیس:  دارد

مولفه: دارد

 نوع فایل: زیپ (word)

 تعداد صفحات: ۴

 منبع: دارد

 تفسیر و نمره گذاری: دارد

 قیمت:  فقط ۲۹۰۰ تومان

 گارانتی: دارد

بهتر است قبل دانلود پرسشنامه تجارت اجتماعی کمی در مورد آن مرور کنیم.

پرسشنامه تجارت اجتماعی

عمومیت فزاینده رسانه‌های اجتماعی از قبیل فیس‌بوک و توئیتر، سیستم عامل تحول جدیدی را در تجارت الکترونیک خلق کرده است که تجارت اجتماعی نامیده می‌شود. تجارت اجتماعی زیرمجموعه تجارت الکترونیکی است که راهکار اجتماعی، خلاقانه و تعامل محوری را در بازارهای آنلاین دنبال کرده و با استفاده از رسانه های اجتماعی از تعامل و مشارکت اجتماعی کاربران برای حمایت کردن از خریدوفروش آنلاین محصولات و خدمات پشتیبانی می کند. ظهور تجارت اجتماعی به عنوان تغییر مهم در دنیای کسب و کار، سازمان ها را به منظور سازگاری و تداوم بقای بیشتر، نیازمند به کارگیری این روش نوین کرده است و این روند نوظهور فروشندگان را به شبکه های اجتماعی آنلاین متصل می کند. به طور خلاصه می توان گفت که تجارت اجتماعی در حقیقت همان تجارت الکترونیکی است که در بستر شبکه های اجتماعی شکل می گیرد نخستین عامل، اعتبار تجارت اجتماعی است؛ به این معنا که کاربر احساس کند این وب سایت صادق بوده و نسبت به مشتریان خود مسئولیت پذیر است. شرکتی که اعتبار یا تصویر بهتری دارد، سطح اعتماد کاربران آن نیز بیشتر است (کنستینایتس و فونتین ،۲۰۰۸). اعتبار دارایی مشهود و بسیار ارزشمندی برای فروشندگان اینترنتی است؛ چراکه امروزه بسیاری از شرکتهای فعال در تجارت الکترونیکی استارت آپ بوده و اعتبار زیادی ندارند، به همین دلیل کسب اعتبار برای این گونه شرکتها اهمیت بسیاری دارد. بعد دیگر که باعث شکل گرفتن تجارت اجتماعی می شود، ارتباطات است. ارتباطات، شکل گرفتن روابط رسمی و غیررسمی میان کاربران یک وب سایت تجارت اجتماعی، به منظور به اشتراک گذاری تجارب و ایجاد جذابیت میان کاربران تعریف می شود (مون ولی، ۲۰۰۸). تجارت اجتماعی راه های متعددی برای برقراری ارتباط با کاربران خود فراهم می آورد (مثل سؤال های متداول، ایمیل، صفحه نظرها و پیشنهادها و …) تا بتواند اعتماد آنان را جلب کند. مورمن، زالتمن و دشپند (۱۹۹۲) معتقدند که ارتباط فعال و به موقع با کاربران، در ساخت روابط اثربخش میان مشتریان و شرکت نقش اساسی دارد و اعتماد مشتریان را افزایش می دهد. یکی از ویژگی های مهم تجارت های اجتماعی، تسهیل برقراری رابطه میان کاربران با یکدیگر و با فروشندگان بدون محدودیت زمانی و مکانی.

برای دانلود پرسشنامه تجارت اجتماعی به همراه مقاله بیس ۲۰۱۸ مشکلی داشتید اطلاع دهید در ضمن مبانی نظری و ادبیات تجارت اجتماعی هم قبلا برای دانلود بارگذاری شده به آن مراجعه نمایید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.