دانلود مبانی نظری (ادبیات و پیشینه تحقیق) خرید مجدد مشتریان الکترونیکی


در حال بارگذاری
۲۸ خرداد ۱۳۹۸
word, pdf
602 KB
29
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری خرید مجدد مشتریان الکترونیکی
(شامل مبانی نظری و ادبیات جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه و پروژه های تحقیقاتی)

توجه: این فایل تنها جهت کمک به پژوهشگران و دانشجویان در جهت بهتر انجام دادن تحقیق و پژوهش آنان می باشد و آراداک هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده بعضی اشخاص از این فایل را به عهده نمی گیرد.

سرفصل های این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
رفتار مصرف کننده (خریدار)
مفهوم رفتار مصرف کننده
چرایی مطالعه رفتار مصرف کننده
چرخه تجزیه و تحلیل مصرف کننده
کلید های هفت گانه رفتار مصرف کننده
عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
انواع رفتار خرید مصرف کننده
سه دیدگاه پژوهشی درمورد رفتار مصرف کننده
مصرف کنندگان چگونه شناخت لازم را کسب می کنند
باورهای مصرف کننده
رفتار و نیات در رفتار
قصد خرید مصرف کننده
پیوند مشتری
پیشینه پژوهش
منابع

مشخصات فایل:
شرح ابعاد و مولفه های متغیر: دارد
منبع: دارد (فارسی و لاتین)
پیشینه لاتین: دارد
پیشینه فارسی: دارد
تعداد صفحات : ۲۹ صفحه
گارانتی: دارد


دانلود مبانی نظری (ادبیات و پیشینه تحقیق) خرید مجدد مشتریان الکترونیکی

مطالبی که در ادامه ذکر شده است جزء مطالب فایل خریداری شده نیست و صرفا جهت مطالعه عموم کاربران استفاده شده است.

آشنایی با خرید مجدد مشتریان الکترونیکی:

کیفیت خدمات الکترونیک در محیط تجارت الکترونیک از نوع B2C دارای اهمیت زیادی است خریداران اینترنتی از طریق اینترنت کالاهای مورد نیاز خود را جستجو می کنند، آنها را به وسیله سبد خرید اضافه می کنند و با یک کلیک، سفارش خرید را صادر می کنند. مزیت اصلی این خدمات الکترونیک صرفه جویی در زمان است. همچنین عدم ارتباط انسانی نیز بزرگترین عیب خدمات الکترونیک است. همانگونه که نحوه چیدمان قفسه برای یک فروشگاه فیزیکی اهمیت دارد، نحوه ی چیدمان وب سایت نیز برای سایت های خدمات الکترونیکی با اهمیت است. به هر حال یک فروشگاه اینترنتی نه تنها به یک سایت خوب نیاز دارد، بلکه به یک سیستم قابل اطمینان برای پشتیبانی عملیات خرید نیز نیاز دارد. کروئین و تیلور از رویکردی جامع برای تعریف کیفیت خدمات استفاده کردند: آن ها از پنج عامل سروکوال برای تعریف کیفیت خدمت بهره بردند. ولی چون فقط از پنج بخش خدماتی اطلاعات خود را جمع آوری کرده بودند بر این تعمیم پذیری این تعریف زیاد نیست. ۵۷ تا ۷۰ درصد از تغییرات در کیفیت خدمات توسط پنج بعد سروکوال تبیین می شود. با توجه به رشد بازار تلفن همراه در سالهای اخیر و ضرورت برنامهریزی شرکتهای تولید کننده تلفن همراه در جهت فروش محصولات خود با توجه به نیاز و خواسته مشتریان بایستی بازاریابان این شرکتها در پی برنامه ریزی مناسبی برای فروش محصولات خود و حفظ مشتریان خود باشند. از آنجایی که فروش محصولات برای شرکتها مخصوصا شرکتهای سازنده تلفن همراه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل پژوهش در زمینه قصد خرید مجدد و شناسایی عوامل موثر بر آن حائز اهمیت است. از این رو، امروزه پژوهشها در موضوع تاثیرگذاری ابعاد برند بر قصد خرید مصرف کننده مورد توجه پژوهشگران قرار گرفته است. بدین جهت که، ارائه راهکارهای موثر که بتواند تمام معیارهای موثر در خرید مجدد را در نظر آورد، میتواند کمکی بزرگی به شرکتهای سازنده تلفن همراه باشد. لذا این تحقیق در پی بررسی اثر اعتبار برند، پرستیژ برند و تصویر برند بر قصد خرید مجدد است. شرکت ها از مدیریت تصویر برای رفع نیازهای رقابتی و استراتژیک استفاده می کنند. تصویر ذهنی نقش بسته در اذهان عموم براساس اطلاعات دریافتی درباره شرکت شکل می گیرد. طبق تعاریف، این مفهوم دربرگیرنده جنبه های رفتاری و فیزیکی مانند نام تجاری، معماری، محصولات و خدمات، ایدئولوژی و کیفیت ارتباطات برقرار شده و تعامل با مشتریان شرکت است. تصویر شرکت با دو مؤلفه استدلال می شود: عملکردی و احساسی. مؤلفه عملکردی مربوط به ویژگی های ملموس است که به راحتی می توان آن را اندازه گیری کرد، در حالی که مؤلفه احساسی مربوط به ابعاد روانی است که با احساسات و نگرش به یک شرکت متجلی می شود. این احساسات از تجربه های فردی درباره شرکت و پردازش اطلاعات درباره ویژگی های ملموس مشتق می شود.

در صورت بروز مشکل در “دانلود مبانی نظری (ادبیات و پیشینه تحقیق) خرید مجدد مشتریان الکترونیکی” با آراداک تماس بگیرید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.