دانلود پرسشنامه قدرت اجتماعی برند


در حال بارگذاری
۳ مرداد ۱۳۹۸
Word, Pdf
394 کیلوبایت
4 صفحه word
2249 بازدید
۷,۰۰۰ تومان
خرید

حاوی ۱۶ سوال به همراه یک مقاله بیس ۲۶ صفحه فارسی آماده خرید و دانلود است هدف این پرسشنامه ارزیابی قدرت اجتماعی برند از ابعاد مختلف (قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند، قدرت اجتماعی الگو بودن برند) می باشد. قبل از دانلود بهتر است با مولفه های این پرسشنامه کمی آشنا شویم.

مفهوم قدرت به صورت کلی و طبق نوع شناسی فرنج و ریون (۱۹۵۹) در رشته های مختلف از جمله بازاریابی مورد استفاده قرار گرفته است. رایج ترین کاربرد بازاریابی تحقیقات فرنچ و ریون در کانال های توزیع بوده است( ,Butaney & Wortzel , 1988 ; El – Ansary & Sterna Summers, 1984; Frazier & 1972; Frazier & Summers, 1986; Gaski, 1984a; Hunt & Nevin, .1974; John, 1984; Lusch, 1976; Wilkinson, 1974) تحقیقات در این زمینه متمرکز بر روابط میان اعضای کانال با تأکید بر قدرت، تعارض و رضایت بوده و نشان می دهند که منابع قدرتی که در اختیار اعضای کانال هست می توانند بر سطح تعارض در کانال و همچنین سطح رضایت تجربه شده توسط اعضای کانال تأثیر بگذارند (۲۰۰۹ ,Crosno , Freling , & Skinner).

پرسشنامه قدرت اجتماعی برند

همانطور که قدرت بر اثر بخشی روابط و استراتژیها در کانالهای بازاریابی، فروش و تبلیغات تاثیر می گذارد، می تواند در شرایط ایجاد برند هم نقش محوری ایفا نماید (۲۰۰۹ ,Crosno , Freling , & Skinner). به دلیل تغییرات بسیار زیاد در محیط بازار رقابتی امروزی، ساخت موفق برند به عنوان یکی از مهم ترین و بهترین روش های کسب و کار محسوب گردیده (۱۹۹۶ ,Aaker) و منجر به استحکام جایگاه رقابتی محصول در برابر افزایش قدرت خرده فروشان می شود (۱۹۹۴ ,
Park & Srinivasan ). یکی از مدل های ایجاد برند قوی تر، مدل ارزش ویژه برند مشتری محور است. منطق این مدل اینست که مصرف کنندگان برند را در طول زمان؛ چگونه حس می کنند؟ می بینند؟ و چه چیز را یاد می گیرند؟ قدرت برند در اینست که تا چه اندازه در ذهن مصرف کنندگان باقی می ماند (۲۰۰۱ ,Keller) ارزش ویژه برند مشتری محور به عنوان تأثیر متمایز دانش برند بر روی پاسخ مصرف کننده به بازاریابی برند تعریف می شود و بازنمایی کننده شرایطی است که در آن مصرف کننده با برند آشناست و بعضی ارتباطات مطلوب، قوی و منحصر به فرد از برند را به یاد می آورد؛ این تعریف بر فرد مصرف کننده و واکنش او به بازاریابی محصول خاص متمرکز است (Pitta & Katsanis, 1995) با بسط تعریف عمومی قدرت به شرایط ایجاد برند، قدرت اجتماعی برند به صورت یک بخش از ارزش ویژه برند مشتری محور در نظر گرفته می شود.

دانلود پرسشنامه قدرت اجتماعی برند با فرمت word, pdf همراه مقاله بیس فارسی منتشر شده در سال ۱۳۸۹ این مقاله رایگان است.

ابعاد مختلف پرسشنامه حاضر عبارتند از:

قدرت اجتماعی قهریه برند، قدرت اجتماعی جذابیت برند، قدرت اجتماعی مشروعیت برند، قدرت اجتماعی الگو بودن برند

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.