مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاریهای بازاریابی رابطه مند


در حال بارگذاری
۱۱ شهریور ۱۳۹۹
Word
105 کیلوبایت
22 صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

این یک فایل word مناسب فصل دوم است که با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاریهای بازاریابی رابطه مند در ۲۲ صفحه بدون در نظر گرفتن صفحه منابع آماده خرید و دانلود می باشد. با احتساب صفحه منابع به ۳۲ صفحه می رسد. فهرست عناوین مطالب در ادامه آمده است.

فهرست مطالب:
۲-۲- مدیریت ارتباط با مشتری ۱۲
۲-۲-۱- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری ۱۳
۲-۲-۲- مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری ۱۳
۲-۲-۳- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ۱۴
۲-۲-۵- مزایای مشتریان از ایجاد ارتباط با سازمان ۱۵
۲-۳-بازاریابی رابطه مند ۱۶
۲-۳-۱-تاریخچه بازاریابی رابطه مند ۱۶
۲-۳-۲- سه عامل بازاریابی رابطه مند ۱۶
۲-۳-۳- تعاریف بازاریابی رابطه مند ۱۷
۲-۳-۴- بازاریابی رابطه مند در مقایسه با بازاریابی سنتی ۲۴
۲-۳-۵ – بنیان های بازاریابی رابطه مند ۲۴

۲-۴-پیشینه تحقیق

۲-۵-منابع

بخشی از متن اصلی در زیر منتشر شده است. جهت مشاهده همه مطالب لطفا ابتدا فایل را خریداری و دانلود کنید.

سه عامل بازاریابی رابطه مند

۱ – بحران انرژی : بحران انرژی در سال ۱۹۷۰ و به تبع ان تورم همراه با رکود اقتصادی که منتج به ظرفیت مازاد و هزینه های بالای مواد خام شد . با شدت گرفتن میان تمام گروه ها ، تمرکز بر حفظ مشتریان به جای تمرکز بر حفظ سود از انها ضروری گشت که این باعث پیدایش مبادله ارتباطی مستمر در برابر مبادله معامله ای یکباره شد .
۲ – پیدایش بازاریابی خدمات : در همان زمان بازاریابی خدمات به عنوان یک حوزه جدید پدیدار شد . مقالات بسیاری در رابطه با تفاوت های اساسی خدمات با محصولات شامل : ناملموس بودن ، تفکیک ناپذیری ، فنا پذیری ، همزمان بودن و تعاملی بودن منتشر شد . در همین زمان مفهوم بازاریابی رابطه مند ، برای اولین بار در در ادبیات بازاریابی امریکا ، در مقاله ای توسط بری در سال ۱۹۸۳ عنوان شد.
۳ – مشارکت عرضه کنندگان : در بازاریابی صنعتی بسیاری از شرکت ها اقدام به فرایندهای مدیریت مشتریان کلیدی ، برای تقویت و افزایش سهم تجاری هر مشتری کردند ، تا ترجیحا با عرضه کنندگان کمتری ارتباط برقرار کنند . البته این موضوع بیشتر در شاخه کیفیت ( TQM ) در سال ۱۹۸۰ عنوان شد و هدف اصلی ان کاهش تعداد عرضه کنندگان جهت بهبود کیفیت با هزینه کمتر بود . در نهایت مشارکت به این موضوع منتج شد که مبادلات تجاری به صورت رابطه ای انجام گیرد ( عسکرپور، ۱۳۸۷).
۲-۳-۳- تعاریف بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند یکی از شاخه های کلیدی بازاریابی و از ابزارهای نوین کامیابی کسب و کار در فضای رقابتی به شمار می رود . بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع می پردازد و اساس ان برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری با ان هاست . در بین گروههای ذینفع ، مشتریان مهمترین نقش را ایفا می کنند و بازاریابی رابطه مند مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که از دست داده نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه ان اقلام ها مهم تر است . بازاریابی ارتباطی، صرفا به دنبال این نسیت که… ادامه در فایل اصلی.

در صورت بروز مشکل در خرید یا دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاریهای بازاریابی رابطه مند با آراداک تماس بگیرید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.