پرسشنامه ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی لین و همکاران ۲۰۰۷


در حال بارگذاری
۹ آذر ۱۳۹۸
Word
29 کلیوبایت
3 صفحه
1846 بازدید
۷,۰۰۰ تومان
خرید

منظور از پرسشنامه ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی پرسشنامه ۸ سوالی لین و همکاران (۲۰۰۷) است که در آراداک بفروش می رسد. جهت دانلود پرسشنامه مذکور ابتدا بر روی خرید کلیک کنید. توضیحات اضافی اینکه، بررسی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی بطور اولیه مستلزم همکاری با سازمان و تصمیم گیری های مرتبط برای اجرای سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی است. در مراحل اوایل، بررسی ها برای محاسبه سرمایه گذاری و برای استفاده از شیوه حسابداری است. در مراحل بعدی می توان در مورد تصمیم گیری های استراتژی متمرکز یافت. کارکنان سیستم های اطلاعاتی باید مسئول تصمیم وکیفیت اطلاعات دقیق در طی تصمیم گیری باشند. اگرچه، دپارتمان سیستم های اطلاعاتی با حداقل کارکنان و گروه ها در بانک ها بررسی می شوند. بنابراین، اجرای اهداف علمی سیستم های اطلاعاتی  در نتیجه اجرا و حمایت از سرمایه گذاری سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی در تصمیم گیری و در روند اجرا موثر است تا قبل از اجرای سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی در بانک ها قابل اعمال باشد( لین و همکاران، ۲۰۱۳).

  • نمره گذاری پرسشنامه:

نمره گذاری پرسشنامه بصورت طیف لیکرت ۵ نقطه ای می باشد که برای گزینه های «خیلی کم»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «خیلی زیاد» به ترتیب امتیازات ۵، ۴، ۳، ۲ و ۱ در نظر گرفته می شود.

دریافت پکیج  پرسشنامه ارزیابی سیستم های اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعاتی

( شامل پرسشنامه استاندارد، مولفه، امتیازبندی، تفسیر و روایی – پایایی پرسشنامه )

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.