داده های صورتهای مالی شامل متغیرهای دارایی‌های نامشهود، خالص دارایی‌های ثابت اول دوره، خالص دارایی‌های ثابت پایان دوره


در حال بارگذاری
۲۵ مرداد ۱۳۹۸
xlsx (Excel) اکسل
63 کیلوبایت
28 صفحه اکسل 1169 سطر اکسل
۲۵,۰۰۰ تومان
خرید

دانلود داده های صورتهای مالی شامل متغیرهای دارایی‌های نامشهود، خالص دارایی‌های ثابت اول دوره، خالص دارایی‌های ثابت پایان دوره همچنین شامل شامل داده های نام شرکت، نماد، سال مالی، نوع صنعت، دارایی‌های نامشهود، خالص دارایی‌های ثابت اول دوره، خالص دارایی‌های ثابت پایان دوره برای ۱۰۶ شرکت بورسی طی سال های ۱۳۸۶ لغایت ۱۳۹۶.

متغیر دارایی‌ نامشهود

دارایی نامشهود یا Intangible Asset که گاهی با IA هم نمایش داده می‌شود. برخی منابع، دارایی نامشهود را به عنوان نوعی از دارایی در نظر می‌گیرند که قابل لمس نیست و نمی‌توان با انگشت آن را لمس کرد. دارایی های نامشهود از جهت مبلغ اغلب کم اهمیت هستند ولی بر ارزش و فعالیتهای سودآوری شرکتها به میزان قابل توجهی تأثیر می گذارند. سرمایه گذاران نیز به دنبال عواملی هستند که بتوانند درک بهتری از عوامل موثر بر ارزش شرکت داشته باشند و بتوانند تصمیم بهتری اتخاذ نمایند. دارایی های نامشهود موجب تشویق و ایجاد انگیزه در تغییرات قیمت سهام است. حتی در اقتصاد نوین نیز، علاوه بر دارایی های مشهود، به دارایی های نامشهود نیز، توجه خاص می شود. افرادی مانند باند و کامینز، تسای و همکاران (۲۰۱۲) و بیسلند و همبرگ (۲۰۱۳)، معتقدند که در اقتصاد قدیم الزاما به دارایی های مشهود توجه می شد ولی امروزه، در اقتصاد نوین، عدم توجه به دارایی های نامشهود باعث می شود که خالص ارزش دارایی های شرکت ها کمتر از ارزش بازار آنها در نظر گرفته شود. این امر حاکی از اهمیت دارایی های نامشهود است. به همین جهت پیشرفت سیستمهای اطلاعاتی و کامپیوتری اهمیت آن را نیز تشدید خواهد کرد.. دارایی های نامشهود حتی در موسسات غیرانتفاعی که سهام و فعالیت در بازار بورس ندارند نیز حائز اهمیت است. به طوریکه می تواند به مدیریت بیمارستانها و سازمان های نظامی، کمک شایانی نماید.

خالص دارایی‌های ثابت اول دوره

جزء  دارایی های ثابتی است که  ممکن است مشهود باشد.

متغیر خالص دارایی‌های ثابت پایان دوره

جزء  دارایی های ثابتی است که  ممکن است مشهود باشد.

دارایی‌های نامشهود، خالص دارایی‌های ثابت اول دوره، خالص دارایی‌های ثابت پایان دوره برای 106 شرکت بورسی طی سال های 1386 لغایت 1396

برای دانلود داده های صورتهای مالی شامل متغیرهای دارایی‌های نامشهود، خالص دارایی‌های ثابت اول دوره، خالص دارایی‌های ثابت پایان دوره با فرمت اکسل بر روی خرید کلیک کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.