دانلود داده های صورت های مالی بورس اوراق بهادار تهران از سال ۱۳۷۹ لغایت ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
۲۸ تیر ۱۳۹۸
Xml, Excel
840 کیلوبایت
بیش از 630 سطر اکسل
۷,۰۰۰ تومان
خرید

این فایل شامل داده های صورتهای مالی ۱۵ سال اخیر بورس اوراق بهادار تهران است که جهت خرید و دانلود در اختیار شماست. این فایل مشتمل بر ۱۵ فایل جداگانه با فرمت xml است که با قابلیت بارگذاری در نرم افزار اکسل آماده سازی شده است بدین منظور پس از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کنید و سپس اکسل را باز کرده بر روی  open کلیک کنید و به پوشه ای که فایل دانلود شده، رفته از لیست کشویی پایین پنجره از بین فرمت های متعدد بر روی xml کلیک کنید. سپس فایل مورد نظر را انتخاب کنید. در تصویر زیر نمونه ای از فایل xml که در اکسل بارگذاری شده است مشاهده می کنید.

دانلود داده های صورت های مالی بورس

دانلود داده های صورت های مالی بورس

در توضیحات تکمیلی مرتبط با داده های صورتهای مالی می توان گفت: اطلاعات هر فایل مربوط به یک سال مشخص و شامل ترازنامه، سود و زیان، جریان وجه نقد، می باشد. برای نمونه در ترازمالی موارد زیر دیده شده است:

شرکت;  سال مالی;  تاریخ مصوب;  نوع;  تلفیقی;  حسابرسی شده;  تجدید ارائه شده;  حساب‌ها و اسناد دریافتی تجاری;  سایر حساب‌ها و اسناد دریافتی تجاری;  طلب از شرکتهای گروه و شرکت‌های وابسته;  حسابها و اسناد دریافتنی;  سایر حسابها و اسناد دریافتنی;  سفارشات و اعتبارات اسنادی;  سفارشات مواد و کالا;  سفارشات و پیش پرداختها;  تسهیلات اعطایی;  جمع دارایی‌های جاری;  مطالبات بلند مدت;  حسابها و اسناد دریافتنی تجاری بلند مدت;  سرمایه گذاری‌ها و سایر دارایی‌ها;  خالص دارایی‌های ثابت;  جمع دارایی‌های غیر جاری;  جمع کل دارایی‌ها;  حسابها و اسناد پرداختنی تجاری;  سایر حساب‌ها و اسناد پرداختنی;  بدهی به شرکتهای گروه و شرکت‌های وابسته;  تسهیلات جاری مالی دریافتی;  جمع بدهی‌های جاری;  حسابها و اسناد پرداختنی بلند مدت;  تسهیلات مالی;  دریافتی بلند مدت;  جمع بدهی‌های غیر جاری;  جمع کل بدهی‌ها;  سرمایه;  سود و زیان انباشته;  اندوخته قانونی;  سایر اندوخته‌ها;  جمع حقوق صاحبان سهام در پایان سال مالی رفع فقر ارائه کنند.

توجه:

کاربران محترم آراداک، هر گونه مشکل یا سوال مرتبط با “دانلود داده های صورت های مالی بورس اوراق بهادار تهران از سال ۱۳۷۹ لغایت ۱۳۹۳” از طریق پست الکترونیک به اطلاع ما برسانید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.