مبانی نظری کیفیت بازاریابی ارتباطی


در حال بارگذاری
۲۰ مرداد ۱۴۰۱
word
118kb
37
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت بازاریابی ارتباطی قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

۲-۱-۸-بازاریابی ارتباطی
۲-۱-۸-۱-تاریخچه بازاریابی ارتباطی
مفهوم بازاریابی ارتباطی در ابتدا در زمینه بازاریابی خدمات و بازاریابی صنعت مطرح شد. بیشتر محققان منشا بازاریابی ارتباطی را به لئونارد بری (۱۹۸۳) منسوب می دانند که اولین بار ان را در زمینه خدمات بیان کرد و ان را به عنوان استراتژی حفظ ، جذب ، ارتقا روابط با مشتریان توصیف کرد . ویلسون بیان می کند که روابط بین خریدار و فروشنده از زمانی وجود داشته که انسان اغاز به تجارت و مبادله کالا و خدمات کرد .

۲-۱-۸-۳- تعاریف بازاریابی ارتباطی
بازاریابی ارتباطی یکی از شاخه های کلیدی بازاریابی و از ابزارهای نوین کامیابی کسب و کار در فضای رقابتی به شمار می رود . بازاریابی ارتباطی به ایجاد روابط بلند مدت و متقابل با افراد و سازمان ها و گروه های ذینفع می پردازد و اساس ان برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ و نگهداری با ان هاست . در بین گروههای ذینفع ، مشتریان مهمترین نقش را ایفا می کنند و بازاریابی ارتباطی مشتری را به دیده یک دارایی می نگرد که از دست داده نمی شود و اگرچه در ترازنامه شرکت ها جایی ندارد اما در حقیقت از همه ان اقلام ها مهم تر است .

۲-۱-۸-بازاریابی ارتباطی ۲۵
۲-۱-۸-۱-تاریخچه بازاریابی ارتباطی ۲۵
۲-۱-۸-۲- سه عامل بازاریابی ارتباطی ۲۶
۲-۱-۸-۳- تعاریف بازاریابی ارتباطی ۲۶
۲-۱-۸-۴- بازاریابی ارتباطی در مقایسه با بازاریابی سنتی ۳۴
۲-۱-۸-۵ – بنیان های بازاریابی ارتباطی ۳۵
۲-۱-۸-۶- کیفیت ارتباط ۳۶
۲-۱-۸-۷ – ابعاد کیفیت ارتباط ۳۹
۲-۱-۸-۷-۱- رضایت ۳۹
۲-۱-۸-۷-۱-۱- مزایای رضایت مشتری ۴۱
۲-۱-۸-۷-۲ -اعتماد ۴۲
۲-۱-۸-۷-۳- تعهد ۴۴
۲-۴-پیشینه تحقیق ۴۶
۲-۵-چارچوب نظری تحقیق ۵۲
فهرست منابع و ماخذ ۱۰۰

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت بازاریابی ارتباطی قابل استناد است در ۳۷ صفحه و به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.