مبانی نظری و پیشینه تحقیق وضعیت استان مازندران و شاخص های بخش مسکن


در حال بارگذاری
۲۸ آبان ۱۳۹۹
word
1.211کیلوبایت
27صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق وضعیت استان مازندران و شاخص های بخش مسکن آماده دانلود است. تعداد صفحات ۲۷ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

۲-مقدمه ۱۰
۲-۱-وضعیت استان مازندران و شاخص های بخش مسکن ۱۰
۲- ۱-۱-جمعیت استان ۱۰
۲- ۱-۲- پیش بینی تعداد کل واحدهای مسکونی و زمین مورد نیاز استان مازندران و شهرستان های آن طی دو دوره ۱۳۸۶-۱۴۰۵ و ۱۳۸۶-۱۳۹۲ ۱۱
۲-۱-۳-تعیین مشکلات، نقاط قوت و فرصتهای فرا روی بخش مسکن و طبقه بندی آنها ۱۳
۲-۱-۳-۱-مسائل و مشکلات بخش مسکن کشور ۱۴
۲-۱-۳-۲-تعیین مسائل و مشکلات موجود بخش مسکن استان در محورهای مختلف مطالعاتی ۱۷
۲-۱-۴-مقایسه تطبیقی و طبقه بندی مشکلات و مسائل و مزیتها و فرصتها در سطح استانی و ملی ۱۸
۲-۱-۵- چشم انداز کلی توسعه مسکن استان مازندران ۲۴
۲-۳-چارچوب نظری تحقیق ۵۰
۲-۴-پیشینه تحقیق ۵۲
منابع لاتین و فارسی

۲-مقدمه
بخش پروژه های عمرانی به ویژه بخش مسکن یکی از عمده‌ترین ارکان و بخش‌های اقتصاد کشور و استان است و از بدو شروع تاکنون چرخه‌های صعودی و کامیابی و در عین حال نزولی متعدی را تجربه کرده است و بدین لحاظ موسسات و شرکت‌های تجاری فعال در این بخش از صنعت ، زمان قابل توجهی را صرف هزینه‌های برنامه‌ریزی راهبردی مستمر و رفع موانع و مشکلات بخش پروژه های عمرانی نموده و می‌نمایند.
از عمده خصوصیات این بخش، حجم بسیار بالای سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز، وقفه طولانی بین شروع سرمایه‌گذاری‌ها و بازیافت سرمایه، مجموعه مخاطرات متعارف وغیر متعارف همراه با این سرمایه‌گذاری‌ها و تعدد و تکثر قرارداد‌های حقوقی و اجرایی و موانع و مشکلات متعدد مدیریتی خاص در استان های مختلف کشور، بویژه استان مازندران، می‌باشد.
در این فصل ابتدا مبانی نظری مربوط به وضعیت استان مازندران و بخش مسکن خواهیم پرداخت و سپس مبانی نظری مربوط به پروژه های عمرانی را بررسی خواهیم کرد و در نهایت، پیشینه تحقیقات صورت گرفته را مرور خواهیم کرد.
۲-۱-وضعیت استان مازندران و شاخص های بخش مسکن
۲- ۱-۱-جمعیت استان
جدول شماره ۲-۱ سهم نقاط شهری و روستایی استان مازندران از کل جمعیت این استان را در سال ۱۳۸۵ نشان می دهد. از نسبت جمعیت شهری و روستایی و همچنین سهم جمعیت هر شهرستان از کل جمعیت استان، به منظور توزیع تعداد کل واحدهای مسکونی مورد نیاز هر یک از شهرستان ها و نقاط شهری و روستایی تا سال ۱۰۴۵ استفاده شده است . همانطور که در این جدول مشاهده می شود، شهرستان های ساری، بابل و آمل بیشترین و شهرستان های رامسر، سوادکوه و گلوگاه کمترین تعداد جمعیت را در سال ۱۳۸۵ در خود جای داده اند

در صورت بروز مشکل در دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق وضعیت استان مازندران و شاخص های بخش مسکن به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.