مبانی نظری و پیشنه تحقیق تاریخچه شرکت ال جی


در حال بارگذاری
۹ آبان ۱۳۹۹
word
58کیلوبایت
21صفحه
۹,۹۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم با عنوان مبانی نظری و پیشنه تحقیق تاریخچه شرکت ال جی آماده دانلود است. تعداد صفحات ۲۱ صفحه و با فرمت word می باشد، در ادامه فهرست مطالب بعلاوه بخشی از متن فایل تقدیم شده است.

۲-۴- تاریخچه شرکت ……………………………………………………………………………………………………………۶۴
۲-۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………….۶۴
۲-۴-۲- پیشینه شرکت ال جی …………………………………………………………………………………………………۶۵
۲-۴-۳- بخش سرگرمی های خانگی…………………………………………………………………………………………۶۵
۲-۴-۴- بخش ارتباطات موبایل………………………………………………………………………………………………..۶۶
۲-۴-۵- بخش لوازم خانگی……………………………………………………………………………………………………..۶۶
۲-۴-۶- بخش تهویه هوا و راهکارهای انرژی…………………………………………………………………………….۶۶
۲-۴-۷- مفاهیم لوگوی برند ال جی………………………………………………………………………………………….۶۷
۲-۴-۸- داستان موفقیت ال جی یک برند جهانی………………………………………………………………………..۶۸
۲-۴-۹- لوازم خانگی ال جی پیوند زیبایی و کارآیی…………………………………………………………………..۶۸
۲-۵- پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………………۶۹
۲-۵-۱- سابقه پژوهش در داخل کشور…………………………………………………………………………………….۶۹
۲-۵-۲- سابقه پژوهش در خارج کشور ………………………………………………………………………………….۷۱
۲-۶-۲- جمع بندی و ارائه مدل ……………………………………………………………………………………………۷۲
منابع لاتین و فارسی
۲-۴- تاریخچه شرکت
۲-۴-۱- مقدمه
شرکت ال جی الکترونیکس (LG Electronics) یک شرکت چند ملیتی الکترونیکی بزرگ کره جنوبی است. مقر اصلی شرکت شهر سئول است. شرکت ال جی الکترونیکس در پنج زمینه اصلی به فعالیت می پردازد : ارتباطات موبایل، سرگرمی های خانگی، لوازم خانگی، دستگاه های تهویه هوا و راهکارهای انرژی. ال جی دومین تولید کننده بزرگ تلویزیون (بعد از سامسونگ و هیتاچی) و پنجمین تولید کننده بزرگ گوشی های موبایل در دنیاست (تا نیمه دوم ۲۰۱۲).
در سال ۱۹۵۸ شرکت با نام اصلی گلداستار (GoldStar) تشکیل شد و به تولید رادیو، تلویزیون، ماشین لباس شویی و کولر و دستگاه های تهویه هوا پرداخت. تشکیل گروه ال جی (LG) نتیجه ادغام دو شرکت کره ای لاکی (Lucky) و گلداستار (GoldStar) بود. اسم LG هم نتیجه قرار گرفتن حروف اول این دو نام در کنار هم است و شعار Life’s Good که در حال حاظر توسط ال جی استفاده می شود از روی حروف ال و جی ساخته شده و LG به عنوان مخفف Life’s Good به حساب نمی آید بلکه حروف اول اسم دو شرکت لاکی و گلداستار است.
قبل از تغییر نام شرکت به ال جی لوازم خانگی با برند لاکی و لوازم الکترونیکی با برند گلداستار توسط شرکت وارد بازار می شد. در سال ۲۰۰۹ شرکت ال جی موفق به خرید آدرس اینترنتی (دامنه) LG.com شد و در زمره برندهایی قرار گرفت که دامنه دو حرفی حروف اول اسمشان را داشتند. گفته می شود خرید این دامنه برای ال جی ۱۰۰ میلیون دلار آب خورده.
در سال ۱۹۹۴ گلد استار اسپانسر شرکت The 3DO Company برای تولید کنسول بازی ۳DO Multiplayer شد، این کنسول بازی اولین بار توسط پاناسونیک طراحی شد، این کنسول یک جهش بزرگ در زمان خود بود اما به خاطر قیمت بالا هیچ وقت موفقیت کسب نکرد. در سال ۱۹۹۵ گلداستار به ال جی تغییر نام داد و شرکت امریکایی Zenith را خرید. ال جی در سال ۲۰۰۸ وارد عرصه تولید پنل های خورشیدی شد. همینطور به تولید دوربینهای فیلم برداری و عکاسی دیجیتال پرداخته. از سال ۲۰۰۵ نام ال جی در لیست ۱۰۰ برند برتر دنیا قرار دارد و این شرکت توانسته رشد ۱۴ درصدی را برای خود به ثبت برساند. ال جی بزرگترین تولید کننده پنلهای پلاسما در جهان است.

۲-۴-۲- پیشینه شرکت ال جی
شرکت ال جی الکترونیکس در حال حاضر دارای ۱۱۴ شعبه و بیش از ۸۲ هزار کارمند در سراسر دنیا است. بیشتر فعالیتهای ال جی الکترونیکس بر روی تلویزیونهای دیجیتال CD-RW-DVD/CD ROM درایوهای DVD-ROM، کامپیوترها مانیتورها و گوشی های موبایل، CRT و FPD و همچنین تکنولوژی های جدید LCD ، LED ، UHDو OLED متمرکز گشته است. ال جی الکترونیکس با تقویت مهارتهای خود تا آنجا پیشرفته که به عنوان رهبر دیجیتال در محصولات الکترونیکی و دیجیتالی مشهور شده است. شرکت ال جی در تاریخ اول اکتبر سال ۱۹۵۸ با نام گلداستار تأسیس گردید. در تاریخ ۱۵ نوامبر سال ۱۹۵۹ با تولید اولین رادیو کره ای به عنوان پیام آور آغاز صنعت الکترونیک در کره شناخته شد. این شرکت در ماه نوامبر ۱۹۶۲ اولین تلفن کره ای، در ژانویه ۱۹۶۵ اولین یخچال کره ای، در آگوست ۱۹۶۶ اولین تلویزیون سیاه و سفید کره ای و در سپتامبر ۱۹۶۸ اولین تهویه مطبوع کره ای را ساخت. ال جی در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور در نیویورک و در آگوست ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. با هدف پیشرفت، این شرکت در ژانویه ۱۹۹۲ با گلدستار و گلدات ارتباطات ادغام شده و نام شرکت در مارس ۱۹۹۵ از گلدستار به ال جی الکترونیکس تغییر یافت. پس از ادغام و سیر تحولات در سال ۱۹۷۸ با صادراتی بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار مقام نخست را در صنعت الکترونیک کسب نمود. به دنبال این موفقیت در دسامبر ۱۹۹۱ با صادرات ۲ میلیارد دلار لوازم خانگی مقام نخست را در کره کسب نمود. در ۲۷ مارس ۱۹۹۵ با ارایه طرح چالش ۲۰۰۵، دومین تولد شرکت ال جی الکترونیکس شکل گرفت.

در صورت بروز مشکل در دانلود مبانی نظری و پیشنه تحقیق تاریخچه شرکت ال جی به آراداک اطلاع دهید.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.