مبانی نظری هوش سازمانی مدیران


در حال بارگذاری
۱ مرداد ۱۴۰۱
word
62kb
32
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای هوش سازمانی مدیران  قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

هوش سازمانی مدیران 

از طرفی امروزه سازمان ها با شرایط دائماً متغیر در محیط اقتصادی، تکنولوژیکی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مواجه هستند. واکنش موفقیت آمیز و پویای سازمان ها بستگی به توانایی آن ها در ارائه اطلاعات مرتبط و یافتن به موقع راه حل مناسب برای مشکلاتی که با آن مواجه شده اند، دارد. با توجه به این امر توجه نظریه پردازان سازمانی، بر طراحی توانایی های فکری سازمان و از جهتی دیگر بریکپارچگی فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی متمرکز است که نتیجه این روند، ایجاد مفهوم جدیدی در تئوری سازمانی است که از آن به عنوان هوش سازمانی نام برده می شود. (سیمیک،۲۰۰۵) از دیدگاه چو هوش سازمانی، فرآیند یادگیری است که شامل توسعه رفتار انطباقی برای استفاده از درک و حافظه سازمانی است. هلال هوش سازمانی را توانایی سازمان در ایجاد و بهره گیری از دانش مطلوب در تطابق با شرایط محیطی می داند. به عقیده او هوش سازمانی ظرفیت سازمان در جهت خلق دانش و به کارگیری راهبردهای آن به منظور هماهنگی و تطابق با محیط افراد است. هلال اضافه می کند که مجموعه توانایی پردازش اطلاعات مختلف در سازمان همان هوش سازمانی است. پینچوت هوش سازمانی را هوش توانایی استفاده از پدیده های رمزی و یا قدرت و رفتار مؤثر و یا سازگاری با موقعیت های جدید و تازه تعریف کرده است.

فصل دوم :مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۳
۲-۱ مقدمه ۱۳
۲-۲ تاریخچه شرکت مخابرات استان مازندران ۱۴
۲-۳ مبانی و مفاهیم هوش سازمانی ۱۴
۲-۳-۱ مبانی نظری ۱۴
۲-۳-۲-تعاریف هوش سازمانی ۱۵
۲-۳-۳-مولفه های هوش سازمانی ۱۶
۲-۳-۴-رویکردهای هوش سازمانی ۲۰
۲-۳-۵-گامهای اجرای هوش سازمانی ۲۱
۲-۳-۶-دیدگاه های مختلف هوش سازمانی ۲۲
۲-۳-۷-ضرورت استفاده از هوش سازمانی ۲۴
۲-۳-۸-فرآیند OI در سازمان‌ها و شرکت‌ها ۲۸
۲-۳- پیشینه تحقیق: ۵۶
۲-۳-۱ پیشینه داخلی: ۵۶
۲-۳-۲ پیشینه خارجی: ۵۸
منابع و ماخذ ۱۰۳
الف-منابع فارسی ۱۰۳
ب- منابع انگلیسی ۱۰۵

مبانی نظرییا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای هوش سازمانی مدیران  قابل استناد است در ۳۲ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.