مبانی نظری کیفیت زندگی کاری


در حال بارگذاری
۲۹ تیر ۱۴۰۱
word
83kb
43
۱۹,۰۰۰ تومان
خرید

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت زندگی کاری و اثربخشی مدیران قابل استناد است به همراه منابع موثق در دسترس شماست. در انتهای مطلب فهرست مطالب گنجانده شده تا قبل از خرید و دانلود مبانی نظری با رئوس مطالب آشنا شوید. سعی کردیم روش منبع نویسی به سبک APA را رعایت کنیم. همچنین این فایل برای تنظیم مقاله نیز مفید است و حتی می توان با کمی تقویت منابع و مطالب یک مقاله یا تحقیق مروری را از آن استخراج کرد. با قیمت ارزان مقاله و فصل دوم پایان نامه آماده را دانلود کنید.

کیفیت زندگی کاری

امروزه عده زیادی از افراد به شغل خود به عنوان یک کار موقت نگاه می کنند و در بسیاری از موارد به دلیل عدم رضایت از کیفیت زندگی کاری خود ، صرفاً می خواهند جای خود را عوض کنند حتی اگر موقعیت پایین تری باشد و در تلاش هستند که در اولین فرصت از موقعیت کنونی به موقعیتی بهتر و بالاتر دست پیدا کنند. لذا کمتر فردی شغل خود را آنطور که باید جدی تلقی می کند و این امر در اکثر کارکنان عادی سازمان که دارای شغل دوم در خارج از سازمان ، با در آمد نسبتاً زیادتری هستند نمود بیشتری پیدا می کند بدین ترتیب موقعیت ها و نقش های درون سازمانی از ثبات لازم و کافی برخوردار نبوده ، موقعیت ها دچار یک نوع بی ثباتی می گردد .
اگر در محل کار کمی به پیرامون نگاه کنیم ، ممکن است از خود پرسیده باشیم که چه تعداد همکاران ، واقعاً از محیط کار و شغلشان لذت می برند . به طور واقع بینانه می توان گفت که در بسیاری از سازمان ها ، وضع چندان مطلوبی حکفرما نیست و امروزه بیش از هر زمان دیگر دچار التهاب و سردرگمی هستند.
در نظر سنجی ها مشخص شده که بیش از ۵۰ % کارمندان سازمان ها نمی دانند که ماموریت سازمانی چیست ؟ ۸۴ % آنان اینگونه تصور می کنند که آگاهی از ماموریت سازمانی تاثیر چندانی بر کیفیت کارشان نمی گذارد و ۴۴ % کارمندان سازمان ها هیچ گونه همدلی و ارتباط عاطفی بین خود و مدیران رده بالاتر سازمانی نمی بینند . بررسی دیگر نشان می دهد که دو پدیده زندگی کاری و زندگی شخصی ، اثرات متقابل بر یکدیگر دارند . فردی که در زندگی شخصی دچار مشکلات زیادی است به طور قطع این مشکلات بر روی تمرکز ، رضایت شغلی ، بهره وری و شادابی وی در محیط کار اثر می گذارد.

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۳
مقدمه ۱۴
۲-۱ بررسی نظریه های پیرامون کیفیت زندگی کاری ۱۴
۲-۱-۱ مفهوم و تعاریف کیفیت زندگی کاری ۱۴
۲-۱-۲- تاریخچه کیفیت زندگی کاری ۱۹
۲-۱-۳- رویکردهای کیفیت زندگی کاری ۲۰
۲-۱-۴- اهداف کیفیت زندگی کاری ۲۷
۲-۱-۵- نسل های سه گانه برنامه های کیفیت زندگی کاری ۲۸
۲-۱-۶- تعاریف نوین کیفیت زندگی کاری ۲۹
۲-۱-۷-شاخص های کیفیت زندگی کاری ۳۲
۲-۱-۸- مؤلفه های کیفیت زندگی کاری والتون ۳۳
۲-۱-۹- راهبردهای بهبود کیفیت زندگی کاری ۴۰
۲-۳-پیشینه تحقیق ۵۷
الف- تحقیقات خارجی ۵۷
ب-تجقیقات داخلی ۵۷
فهرست منابع و ماخذ ۱۱۶
الف) منابع فارسی ۱۱۶
ب) منابع لاتین: ۱۱۸

مبانی نظری یا ادبیات پژوهش که در فصل دوم تحقیق برای کیفیت زندگی کاری  قابل استناد است در۴۳ صفحه به همراه منابع موثق در دسترس شماست.

 

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • فایل دانلود شده با فرمت zip می باشد. برای دریافت فایل (ها) اصلی خریداری شده می‌بایست فایل zip را از حالت فشرده خارج نمایید. برای راهنمایی بیشتر اینجا کلیک کنید.